![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een onzin wordt hier over 'automatiekskes' verteld!
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Ik heb altijd het omgekeerde voor: als ik na een ritje met een automatique weer in mijn eigen auto stap, herinnert mijn over zijn toeren gaande motor mij eraan dat ik best schakel. Het is misschien omdat ik jarenlang met heftrucks gereden heb, dat ik geen problemen heb om over te stappen naar nen automatique.
Laatst gewijzigd door Proletariër : 22 januari 2006 om 03:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toelichting volgaarne ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is ook een verbruiksissue. Ik heb niet graag dat er veel olie wordt verstookt in mijn kar. Dat is niet enkel om de centen maar ook omdat elke verstookte liter een milieuaanslag is. Ik ben daarom ook niet content over het feit dat elke huisvader met 1 of 2 kids dezer dagen met een 4 ton wegende autobus naar zijn werk rijdt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() 4 ton
![]() tis nie echt een probleem hoor, aangezien ik al jaren niet meer met een automatique gereden heb, en nadat ik één keer geschakeld heb, zit de routine er weer in hoor. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jajaja... mag ik ook eens overdrijven, ja ?
30% van de mensen op mijn werk komen dus naar het werk met dezen autobus : ![]() Nog eens een andere 30% doet het met deze bus : ![]() Ik ben een van de weinige met een gewoon autoke ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Er klinkt toch niets zo mooi als een benzine-motor die onvervreemd richting 7000 toeren klimt zeker!! OK, met diesels ligt dat natuurlijk iets anders maar als ik een prettig geluid wil horen dan zal ik in een benzine-wagen juist later schakelen.
|
![]() |
![]() |