![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: politiek verliest nog meer credibiliteit | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
40 | 86,96% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 13,04% |
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse partijen zouden ervoor moeten zorgen dat hun beleid goed is zodat het VB geen reden meer heeft tot klagen (wat niet impliceert dat men moet regeren naar het programma van het VB!). Maar goed, de hedendaagse realiteit is echter een geheel ander gegeven...
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoorde zonet op het nieuws hoe Freya zich verdedigde.
En hoe zelfs blauwe Reynders haar verdediging op zich nam. De moeite. Voor wat een dommekloten houden die 'democraten' ons eigenlijk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat laatste verklaart direct ook het waarom het cordon, politiek-strategisch gezien althans, erg verkeerd is. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 24 januari 2006 om 17:57. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door peet : 24 januari 2006 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Alle gezeur tegen de sossen klinkt fantastisch, maar denk nu eens even na
over het alternatief. Het alternatief is niets doen en geen korting geven aan mensen met een laag inkomen die een stookoliefaktuur drastisch zien verhogen door speculatief geknoedel op de geglobalizeerde vrije markt. Het "geknoei" waartegen men fulineerd en het gehuil over "onmacht in de politiek" is een statement dat kleine onafhankelijke staatjes onmachtig zijn tegenover het internationaal geglobalizeerde kapitalisme en dat een krachtige verenigde staten van europa om te beginnen, weerwerk kan bieden en de marktanarchie een beetje zou kunnen reguleren. Een onafhankelijk Vlaanderen zou gewoon betekenen dat we ons inschrijven in een politiek van steeds lagere lonen - de spiraal van geglobalizeerde konkurrentiemarkt en dat bij een volgende energie- of andere" krisis we nog wat meer de speelbal van een anarchistische geglobalizeerde markt zullen zijn tot vreugde van de rijken en tot spijt van midden- en lagere inkomstengroepen die de kloof van hun inkomens met die van de hoogste alleen maar zullen zien toenemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Tevens is het onaanvaardbaar dat het CGKR, dat met belastinggeld wordt betaald, met dit belastinggeld processen tegen een oppositiepartij voert. Citaat:
Zonder restrikties en beperkingen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dikke BS. Keer op keer worden de belastingbetalers in hun hemd gezet, ja. Of dacht je dat hier ook maar 1 politicus een boterham minder door zal moeten eten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
- 'ik weet niks van economie' - 'ik ben stekeblind' - 'ik ben allochtoon en vind dat ik een voorkeursbehandeling moet krijgen' - 'ik heb een overheidsjobke dankzij de sp-a en wens dat zo te houden' stem catalogeren. Geef mij dan maar 'ik weet het niet'. Het economisch programma van het VB is minder scherp dan ik gehoopt had, maar heeft tenminste het voordeel dat zij niet gebonden zijn aan de zuilen en dus hun pleidooi om de overheid af te slanken 'iets' geloofwaardiger is, komaf willen maken met het PS wanbeleid (of er alleszins niet meer voor wensen te betalen), en een rem willen zetten op de massale import van ongeletterde allochtonen die hier enkel in de criminaliteit of aan het OCMW een inkomen kunnen verwerven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() voor mensen met een laag inkomen bestaat er toch ook nog zoiets als het stookoliefonds
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu, ik vraag me af of een overheidszender echt objectief kán zijn. Ik denk het niet. Welnu, laat ons de VRT privatiseren. Dan moeten we ons geen zorgen meer maken over het misbruikte belastingsgeld van de Vlaming. Citaat:
Citaat:
'Eenieder', dus ook de neonazi die de holocaust wenst te ontkennen en de radicale moslim die de islamisering van Vlaanderen bepleit.... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jij als individu vormt eigenlijk ook een minderheid. In die mooie democratie van ons krijg je nog niet eens het zelfbeschikkingsrecht over je eigen lichaam. Zó belangrijk ben je als minderheid... Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 24 januari 2006 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een boegbeeld en minister die het volk voorliegt en er dan nog met het geld van de belasting betaler er een potje van maakt!!!! Dat Vandenlanotte haar dan nog verdedigt vindt ik nog ongehoordt ook!! Nu Als men binnen de top een rustige zomer of weet ik veel wilt zou men toch best eens gaan nadenken hoe me nu verder zal werken de komende maanden!! De peilingen zien er ook niet te goed uit en dat zou dan wel eens in de kaart kunnen spelen van sp.a Rood!!! vriendelijke en kameraadschappelijke groeten, Gertj3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De vijg Van der Maelen ging elke maand Reynders punten geven i.v.m. fiscale fraude. Er is niets gebeurd buiten het opdoeken van enkele telefoonwinkels. Dacht je écht dat een blauwe de fiscale fraude ging aanpakken ? De fiscale diensten werden bewust niet gemoderniseerd. Naar het schijnt gaat Johan Van de Lanotte voor volgend regeerprogramma ......de fiscale fraude aanpakken en rekent reeds op zoveel miljard. Het is werkelijk niet te geloven. |
|
![]() |
![]() |