![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() arme joe door noordkaap (van will tura)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind Dimmu Borgir & Cradle Of Filth helemaal niet leuk, wegens niet mijne stijl, en hun gitaargeluid doet zeer in mijn oren
![]() Sommige covers zijn geslaagd, bv 'Smooth Criminal', door Alien Ant Farm ![]() China Drum : Wuthering Heights valt wel mee ![]() Rot"covers": een cover met andere tekst ![]() Nog Rotter : een sample van een nr , daar een nieuw nr van maken ![]() ![]() ![]() In beide gevallen, kwestie van inspiratiegebrek ![]() ![]() ![]()
![]() |
#23 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Luka Bloom heeft diverse goei covers gemaakt.
Wonderwall door Ryan Adams (oorspr. Oasis) vind ik een veel betere versie dan het orginele De versie van Whiskey in the jar door Metallica vind ik ook geslaagd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() dat vind ik zeker niet. met covers komen er soms heel wat betere versies naar boven. er zijn enkele liedjes die blijkbaar wel graag worden gecovert. dream on van led zeppelin is hiervan een voorbeeld, gecovert bij mij weten door aerosmith (lijkt goed op de orginele), yngwie malmsteen (met dikke gitaarsolos erbij inbegrepen) en eminem (deze heeft et liedje om zeep geholpen). er is niet veel meer aan als iedereen het gaat namaken. één cover kan beter zijn maar de boel door iedereen laten herkauwen is absoluut onorgineel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() De Nirvana-versie van The man who sold the world van David Bowie vind ik alvast beter dan het origineel.
Hetzelfde geldt voor de cover van Mad World (van Tears for Fears) door Gary Jules. Citaat:
Fear Of The Dark werd trouwens ook al gecoverd door Graveworm. Dezelfde song, allebei metal, maar toch ó zo verschillend. Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 2 februari 2006 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Precies wel veel metalfreakskes onder de computernerds
![]() |
![]() |
![]() |