![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Spenderen aan het goede doel... mezelf. Gene rotte eurocent gaat naar 11.11.11.. Mensen zouden niet eens weten dat ik die pot gewonnen heb. Ik zal immers blijven werken om me waardig te blijven voelen en in het geheim luxe achterwege houden. Als mensen van een goed doel tevoorschijn zouden dúrven komen, maar dan echt met in hun achterhoofd het feit dat ik rijk ben. Dan wimpel ik ze hardhandig af.
Als het voor kankerpatiënten is tap ik kankermoppen, als het voor negers is ben ik eventjes de oude kolonist, enz... Ik vind de goede doelen zelf wel ik en ik wéét dat de beste doelen mezelf en mijn nakomelingen zijn. Grof kan ik zijn, daarvoor heeft ene Herman Brusselmans me voldoende inspiritatie gegeven met zijn personage Guggenheimer. ![]() Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 4 februari 2006 om 17:21. |
![]() |
![]() |