![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Denk jij dat ik geld uitgeef om propaganda te bekijken? M.a.w hen financieel steun, zodat ze nog méér films kunnen maken. Ik koop véél te veel coca cola,parfums, merkkledij, …
Ik kan de Jodenstaat niet nog is extra steunen! Daarom heb ik de film uiteraard gedownload. Vooraleer de film te downloaden had ik paar recensies gelezen. Er werd geschreven dat Spielberg het niet overdreven zwart-wit voorstelde, als we weten dat hij ook een jood is. Het was verschrikkelijk … Zaken die nog vers in het geheugen zitten. • Over de laffe houding van de Duitsers hebben ze gezwegen. • Er werd niets gezegd over de Israëlische bezetting,terreuraanslagen vóór Munchen, .. • Ze lieten bijna alle toeristische plekjes in Israël zien (strand, paleis, mooie huizen, ..) • Kapotlachen hoe de agenten extra zorg droegen om geen burgerslachtoffer om te brengen. Ze annuleerden zelfs een bomaanslag omdat het kindje nog in het gebouw was. Palyassen hebben duizenden Palestijnse kinderen vermoord. • De Arabische vrijheidsstrijders werden lelijk, gruwel, barbaars, Engelsonkundig (het is maar een film!) afgeschilderd terwijl de joodse moordenaars netjes gekleed waren, spraken Engels (nog iets raar, in het begin spreken ze met accent en op het einde spreken ze vloeiend Engels). • Op het einde laten ze de WTC-torens zien • Nog véél meer ... Positieve opmerkingen (er waren er jammer genoeg niet veel) Het gesprek tussen Avner en Ali was wel interessant. Ze wisten niet dat ze met de joodse agenten in dezelfde kamer waren ![]() De bedoeling van de film is nog belangrijker. De Israëlische jongeren zien zulke agenten als hun held. Ik hoop dat de Magrebijnse jongeren die de film hebben gezien, eindelijk beseffen hoe dapper de Palestijnen strijd hebben gevoerd, en dat zij het verzet – in Europa - kunnen verder zetten. In Antwerpen wonen er duizenden Ali Hassan Salamehs … Be prepared for .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Look who's talking!
![]() Jij zit hier al dagen aan een stuk de éne onnozele klaag- en zaagthread na de andere te openen! Je hebt al de streken van je extreem-rechtse vriendjes (allez, niet dat zij je als vriendje willen) gekregen: je steeds wentelen in de slachtofferrol ! ![]()
![]() |
#26 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb die extreem-rechtse forummers op het forum niet nodig. De autochtonen op straat zijn mjn vrienden ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe gaan ze ginder vrede bereiken? Aan de ene kant hebben ze brainwashed zionists en aan de andere kant moslimfundamentalisten .. Als ze nu gelijke wapens hadden, dan moeide ik me nog niet eens met de situatie ... Dat die ** mensen vermoorden, en nog gefeclitieerd worden, kan ik niet verdragen,sorry. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burger
|
![]() Haha, wat een bleiters al die anti-semieten hier. Ween ween, een film gemaakt door een jood, ween ween, mijn huid verdraagt die joden beelden niet. BOEHOE, sissi's
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ik ga aftellen. Als er binnen x-aantal periode geen aanslagen en dergelijke gebeurt. Dan ga ik stoppen met mijn intifada ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Zijt gij toevallig joods dat gij hier zo luid komt bleiten? In elk geval al een sterk gevoel voor argumentatie...
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 8 februari 2006 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb die film gezien , was ok. DE acties van Israël waren 100 % gerechtvaardigd. De fedain werden lekker aan stukjes geschoten enzo. PS hilarische Barak in vrouwenkledij 8)
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|