![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien ik een gok waag op de datum en ik zit er langs is het nogal logisch dat ik ongelijk had é. Dumbo.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij hebt meestal ongelijk en dat blijkt later ook maar ik heb het je nog NOOIT zien toegeven. Dat zou namelijk een ruggegraat en enig lef vragen. Veel te moeilijk dus voor een ruggegraatloos , leugenachtig schepsel als jij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() hey Illwill, ook goed.. Er komt geen inval in Iran dit jaar.. En de eerste vier maanden evenmin geen luchtaanval
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In jou zielig klein droomwereldje is dit misschien zo, de werkelijkheid is helemaal anders. Ik zal nooit iets toegeven wat niet waar is. Een zielig onnozel manneken zoals jij wel maar ik niet. Dat ik mijn mening blijf behouden over onderwerpen is wat jij bedoeld, en dat ik me niet laat beinvloeden door wat gescheld en een hoop zever zoals die van jou heeft niets met gelijk of ongelijk te maken. Jij denkt dat jou mening over alles en nog wat de enigste en de juiste is.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens anderen is het enkel om olie te doen dus veronderstel ik dat deze personen dus wel een inval verwachten. Of is het dan toch niet om olie te doen?
Laatst gewijzigd door illwill : 7 februari 2006 om 20:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het zelden eens met uw stellingen, maar deze is goed. ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mag ik hieruit afleiden dat u de weddenschap met lyot aangaat? Want we weten namelijk nog niet wat uw tegenprestatie (bij verlies) gaat zijn?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 7 februari 2006 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij bent toch 1 van degene die denkt dat het om olie te doen is é? Dus jij verwacht een inval?
Laatst gewijzigd door illwill : 8 februari 2006 om 06:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]() Léés jij eigenlijk???? Citaat:
Citaat:
Trouwens, ook in hoog geplaatste kringen zijn de meningen hierover erg uiteenlopend.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 8 februari 2006 om 15:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees idd ja, jij blijkbaar niet. Weet je nu nog steeds niet wat deze tekens betekenen "????????" ?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je maakt trouwens niemand meer wijs dat je met deze post niet wil zeggen dat het weer om olie en geld te doen is.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar teneerste was uw vraag "suggestief". U zegt nl.: "Dus jij verwacht een inval?" Waarmee je insinueert dat ik vermoed dat de VS Iran gaat aanvallen, terwijl ik net voordien al duidelijk te kennen had gegeven dat ik oprecht GEEN IDEE heb wat de VS gaat doen!!!! Dus je stelt een vraag waarop het antwoord eigenlijk al geweten was en bovendien veronderstelt u dat ik denk dat de VS Iran gaat aanvallen. Betreffende dit laatste is mijn vraag: Waaruit leidt u dat af????
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar u vergeet weer de belangrijkste nuance in dit. Deze post wil zeggen dat ALS, (ALS, ALS, ALS, weetjewel) de VS besluit Iran aan te vallen, de reden die ze ons gaan geven (nucleaire bedreiging) NIET de ware reden gaat zijn. Dit gegeven leid ik dan weer af uit oa berichten (uit gerespecteerde bronnen) dat Iran nog 5 tot 10 jaar verwijderd is van de ontwikkeling van een nucleair tuig.
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Al vermoed ik dat er enkel nog getwist en gespeculeerd word door diegenen die niet echt beslissen. Diegenen die echt beslissen hebben allicht al hun beslissing gemaakt.Wanneer ze die beslissing (indien nodig) aan anderen doorspelen is enkel voor hen een weet en voor al de rest een vraag.
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als het antwoord op de vraag gewoonweg nee zou zijn, zeg dat dan. Maar nee, je begint meteen weer te antwoorden zoals altijd met je kan niet lezen blablabla. Maar je laat in deze en in de volgende post duidelijk merken dat ik weer gelijk heb. Het is wel duidelijk dat je weer beweert dat het enkel om olie te doen is. Net zoals met irak is dat weer gewoon wat propaganda dat nergens op slaat. Al bij al denk je dat de vs alles doet voor olie dus zonder een inval zullen ze het niet kunnen bereiken. Ga jij dan ook maar een weddenschap aan é.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
De aarde zou eerder stoppen met draaien dan dat de eerste wet van Illwill niet zou opgaan. ![]() Citaat:
Citaat:
Dat had jij toch geschreven? En aangezien jij altijd gelijk hebt (1ste wet van Illwill) ...... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar zou ik niet te veel op rekenen! Reken maar dat ie er komt! Hij stond namelijk al meer dan 20 jaar op de agenda! Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Dit klint anders wel anders hoor!
Citaat:
Ja pff het staat op Prison Planet, telt het dan wel mee? ![]() Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grote smurf heeft het zelf gezegd volgens Brilsmurf. Laatst gewijzigd door parcifal : 9 februari 2006 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Nou zeg!
Citaat:
|
|
![]() |