![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Herten en evers in Vlaamse bosjes zijn uitgezet wild. Midden 20'ste eeuw waren die beestjes alleen nog de vinden in Wallonië en het andere buitenland.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Aah, ik dacht dat u over dat verstopt oerbos bezig was
Maar dat verhaal van natuurlijke vijand houdt btw niet echt steek denk ik. Als er meer herten komen zullen zij met meer van ongeveer dezelfde hoeveelheid voedsel moeten leven, uiteindelijk zal er een punt komen waarop der teveel beesten zijn en zal de populatie herten weer inkrimpen. Alhoewel dat verhaal dan weer beter opgaat als het gaat om een vleesetende soort. Ge kunt dan bijvoorbeeld wel de plantjes kapot doen |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als jij zulk bos een oerbos noemt weet je niet wat een oerbos is. De vergelijking slaat werkelijk nergens op. En let's face it; 400 ha is nu ook niet om over naar huis te schrijven. Ik begrijp uw grieven, maar tracht de zaak niet op te blazen door te liggen toeteren over oerbossen want daar helpt u uw 'oerbos' alvast geen knip mee vooruit!
|
|
|
|
#27 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banneling
|
Het zou ons als blank volk iddd goed doen om ' terug ' wild te worden. Betere communicaties met armen en andere landen; indiane stammen ... . Economie zou erop vooruit gaan en indien we geen vlees hebben nemen we enkele politiekers om onze kanibalistische noden te bevredigen aaah zalig . Ge hebt gelijk back 2 the roots & wild and free |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
|
Citaat:
nadeel |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
zolang er geen werk wordt gemaakt van de inflatie in zuid oost afrika zal de gemiddelde eekhoorn zijn vruchten afdragen aan de regering met 6 bananen en 7 bakken gele limonade.
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Neen ze moeten gewoon wet leren toepassen en content zen met het werk volk en wetten die men heeft . Voledige hervorming zou beter zen denk k. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banneling
|
Hadden we hier maar wat meer jagers van het kaliber van Dick Cheney die de bossen niet van herten en everzwijnen, maar van jagers uitdunt.
Kunnen we hem niet naar hier krijgen, om onze oerbossen te beschermen???? |
|
|
|