![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
Bekijk resultaten enquête: Oorlog of vrede? | |||
Zo'n oorlog zie ik wel zitten! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 13,64% |
Een oorlog zou tof zijn, maar liever niet hier... |
![]() ![]() ![]() |
4 | 18,18% |
Vrede ten alle prijs! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 27,27% |
In zo ver mogelijke mate een vredelievende koers varen... |
![]() ![]() ![]() |
9 | 40,91% |
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Laat die WWIII maar snel komen, al was het maar om de kloof tussen arm en rijk te dichten en daarna deze keer een fantsoenlijk economisch systeem te installeren, het huidige heeft afgedaan en mag voor mijn part in die oorlog blijven. En daarna wil ik ook niks meer horen over vlaanderen of wallonië of kyoto en andere shit waar niemand van wakker ligt, de mensen zullen terug de echte problemen leren kennen.
En waarom mag ik niet stemmen???!!! |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zou onze waarden zeker ook verdedigen en ben niet iemand die zich zomaar gewonnen geeft, zolang het ter verdediging is van onze waarden.
Nooit ga ik nog in een ander land ammok maken! Maar OORLOG ,weten jullie wel hoe erg dat is? Het zal in ieder geval erop of eronder zijn denk ik en spijtig genoeg zal" de bom" dan wel gebruikt worden.(vrees ik) |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee hierboven, jullie mogen niet stemmen omdat je ten eerste daarvoor een maand een account moet hebben (daar voldoen jullie aan), maar ten tweede minstens 100 berichten moet hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs al was ik van de legerdienst-generatie, dan zou ik nog altijd mijn legerdienst niet gedaan hebben
![]() En het zit in de familie: mijn vader was kapitein bij de administratie... ![]() "Liever een jaar langer, zei-ie, en nog een half jaar langer, om én officier te worden én bij de administratie te kunnen gaan. Want als puntje bij paaltje komt," zoon, "zit iedereen vanvoor, maar ik rustig vanachter". 8) Das nu e toffe lefensfilosofie 8)