![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wil absoluut geen Eurabia, maar Europa kan best wel een aantal goede, traditionele normen en waarden overnemen die we nu wel terugvinden in de Arabische/islamitische wereld. Uiteraard moet je dat dan wel zien in een katholiek/Europese context.
- Afschaffing scheiding tussen kerk en staat - Afschaffing gelijkheid tussen man en vrouw: man en vrouw hebben hun eigen specifieke taken. De man doet zijn werk voor de maatschappij, de samenleving. De vrouw staat in voor de werking van het gezin, de kinderen. - Verbod op elke vorm van homoseksualiteit - Keiharde aanpak van drug- en alcoholmisbruik. - Bannen van decadente, volksoneigen muziekgenres. - Euthanasie en abortus mogen slechts onder zeer strenge voorwaarden en mits akkoord van de Kerk. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 12 februari 2006 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Maria was een hoer.
Ga ik nu naar de 'el? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Anti-Amerikaans?
![]() Nog niet veel van gemerkt eigenlijk, als de Amerikaantjes met hun vingers knippen rollen we als hijgende honden over de grond. Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 12 februari 2006 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Ge moogt dat nu nog zeggen...
Maar binnenkort zou u wel eens de hel op aarde kunnen meemaken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Ik ga da stiekum op de mure van de kerrek schrijve.
En kruizen in de nonnen hun foef steken. Zonder balsem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan mij voorstellen dat bairav, max en Vlaanderen graag een einde zouden zien van het verbod op politiek niet correcte literatuur...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Tiens was Harald dezelfde die de topic opende over homojacht in Kameroen?
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een overheid die verklaart de orde te zullen herstellen zet aan tot geweld? Even nakijken in een Franse krant. http://www.midilibre.com/dossiers_v2...515&debut_art= In de Midi Libre van vandaag lezen we dat 375 meerderjarigen veroordeeld werden tot celstraf en dat van de 473 minderjarigen die voor de rechter verschenen er 107 opgesloten werden. Dit voor rellen die uitdeinden over 300 gemeenten, waarbij 8400 voertuigen in brand gestoken werden en waarbij de totale schade geschat wordt op 200 miljoen euro! De miljoenen euro die de Villepin beloofd heeft voor 'een betere leefbaarheid' van de voorsteden worden in het artikel niet genoemd. Ik hoef géén bedenkingen. Afstand nemen, zonder maarren en alsen of andere drogredenen. En de geldkraan richting PA dicht. Hamas is bereid tot een langdurig bestand. Géén vrede. Dit mag niet genoeg zijn voor Europa. Citaat:
Islamofobie is angst of afkeer van de islam, een godsdienst of ideologie. Antisemitisme en islamofobie zijn twee totaal verschillende zaken. Het zijn zeer verdorven geesten die racisme tegen Joden gelijk stellen aan kritiek op de islam. En dergelijke verdorven geesten vind je in de Raad van Europa. Punt 9 van de verklaring van Warschau (16-17 mei 2005) zegt genoeg : http://www.coe.int/t/dcr/summit/2005...arsovie_en.asp En ja, de Raad van Europa heeft theoretisch niets te zeggen in de lidstaten. Daardoor ontsnapt de Raad dan ook aan democratische controle. En hoewel de Raad theoretisch geen macht heeft is zij toch de drijvende kracht achter heelwat wetgevend werk in de lidstaten. Islamofobie strafbaar stellen is de democratie de doodsteek geven. Opvallend is ook dat de besluiten van Warschau zo mooi kaderen in "Eurabia", dat drie maanden voordien verscheen. Citaat:
mvg Harald. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoeveel leuker is het echter om de man te spelen! En insinueren is toch zoveel gemakkelijker dan argumenteren. mvg Harald. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Het maakt je enkel een aandachtshoer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht maar tot de moslims hier meester zijn. Dan gaat je kop eraf daarvoor. Jezus is immers ook een profeet voor hen maar niet de belangrijkste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Protocollen_van_Zion http://www.publiceye.org/tooclose/protocol.html De valsheid van "de Protocollen" is reeds jaren bewezen. Het feit dat ze niet worden uitgegeven in Europa ligt vermoedelijk in de racistische aard van het geschrift. De link tussen "De Protocollen" en "Eurabia" zie ik niet. Kan je die verklaren? En waarop berust jouw mening dat "Eurabia" een bedenkelijk boek is? mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb dat boek eens gelezen ergens op het internet, de pagina's weet ik niet meer, wel de inleiding. Het begint met De Gaulle die door de Araben betaald zou zijn om uit de NAVO te stappen, nadien werden de Fransen echt bang van het olieembargo in de jaren '70, en nog meer toegeven aan de Arabieren, en op de hoogte zijn geweest van de Yom Kippur oorlog, ook zouden Europese regeringen volledig de zijde van de palestijnen kiezen, als bewijs daarvoor geeft de auteur aan dat Europa de Israelische colonisatie van de bezette gebieden bekritiseert... en zo gaat het maar door, Europa is slecht omdat het niet doet wat Israel en de VS eisen, en daarom moeten ze wel betaald worden door de Arabieren, dat is zowat de kernstelling van het boek. Niet toevallig gepubliceerd in volle Irak-crisis...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
spreken we over hetzelfde ??? ik lees iets TOTAAL ANDERS in de hoger geposte links naar interview en artikel van Bat Ye'or natuurlijk is het 'propaganda' , in de zin van een mix van feiten en opinie maar het is op z'n minst een interessante denkoefening om het kaf van het koren te scheiden mij interesseert het boek als perspectief, wat er van waar is moet je bewering per bewering onderzoeken dat de arabieren de wereld overheersen heb ik tot dusver NERGENS in wat ik las rond Bat Ye'or geschreven gezien, dus graag meer details Laatst gewijzigd door Knipp : 13 februari 2006 om 06:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ook al niet als harald en driewerf off topic gaan het is echt wel veel subtieler, ik vind je voorstelling echt niet okee om ergens te beginnen, de voorstelling in wikipedia is een stuk neutraler : http://en.wikipedia.org/wiki/Eurabia dit interview is ook bruikbaar als start : http://www.frontpagemag.com/Articles...e.asp?ID=15044 (wordt vervolgd) Laatst gewijzigd door Knipp : 13 februari 2006 om 06:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De jezuïetenstijl van je formulering bevalt me overigens niet. En ze bevestigt tegelijk m'n vermoeden van een elite die het politiek correcte denken wenst te propageren ( en al te vaak zelf liegt en 'brandmerkt' voor die goede zaak ). Laatst gewijzigd door Knipp : 13 februari 2006 om 07:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() |
![]() |
![]() |