Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Deense cartoons
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht.

Discussietools
Oud 11 februari 2006, 13:08   #21
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Dus Knipp gaat pro Allah pleiten, helemaal pro deo.
Knipp, ge zijt hier de geknipte man/vrouw voor.
Oud 11 februari 2006, 13:09   #22
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier Bekijk bericht
Dus ga ik niet posten in deze thread.
Te laat.
Oud 11 februari 2006, 13:23   #23
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Het Westen Schijt in z'n broek voor Islam. Zoveel is duidelijk.

Maghreb steken tienduizenden wagens in brand, scholen, ziekenhuizen en kerken, en de reactie => garanties op méér werk, effectief vanaf vorige maand zijn al honderden jongeren op loon van de Franse staat als "straatmedewerker".

Indonesische moslims groepsverkrachten aussie pigs op een strand (australische autotochtone meisjes 1, met een volkswoede van autochtone australiërs als gevolg. Reactie => geen kerstverlichting in Sydney in 2005

Algerijnse moslims (de beste volgens mij ), storen zich aan het feit dat een of andere 4de wereldsyndicaat (van Frankrijk weliswaar) soep gaat uitdelen met varkensvlees is . Reactie => soepbedeling is opgeschort voor onbeperkte duur

Maar waarom moet ik buitenlands gaan , ook in't binnenland heeft de Islam haar slag al thuisgehaald. Naar aanleiding van de decadente Carnaval in Aalst (zatte varkens met een lamp op hun kop) die uitmondde in een anti-Islamitisch bierprotest, zal dit jaar GECENSUREERD worden . Geen grappen over de profeet of Allah dus.
Raven is offline  
Oud 11 februari 2006, 14:37   #24
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht

Maghreb steken tienduizenden wagens in brand, scholen, ziekenhuizen en kerken, en de reactie => garanties op méér werk, effectief vanaf vorige maand zijn al honderden jongeren op loon van de Franse staat als "straatmedewerker".

Indonesische moslims groepsverkrachten aussie pigs op een strand (australische autotochtone meisjes 1, met een volkswoede van autochtone australiërs als gevolg. Reactie => geen kerstverlichting in Sydney in 2005

Algerijnse moslims (de beste volgens mij ), storen zich aan het feit dat een of andere 4de wereldsyndicaat (van Frankrijk weliswaar) soep gaat uitdelen met varkensvlees is . Reactie => soepbedeling is opgeschort voor onbeperkte duur

Maar waarom moet ik buitenlands gaan , ook in't binnenland heeft de Islam haar slag al thuisgehaald. Naar aanleiding van de decadente Carnaval in Aalst (zatte varkens met een lamp op hun kop) die uitmondde in een anti-Islamitisch bierprotest, zal dit jaar GECENSUREERD worden . Geen grappen over de profeet of Allah dus.
Dat maken we zelf wel uit over wie we grappen maken, gehoord. Censuur doet ge maar in de woestijn van Mekka en die contoureien en verhuis maar rap daarheen. We leven in een vrij land en als ge daarnie mee akkoord zijt, OPKRASSEN.
stropkeuh is offline  
Oud 11 februari 2006, 15:16   #25
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht

Juist het is de schuld van het westen he...
Evident dat het de schuld is van het westen.

Zowat elke regering in het middenoosten is een marionet van het westen.
Wie bewapent ze ?
Wie zet ze tegen elkaar op, als het zo uitkomt ?
en wie levert het gifgas als dat nuttig is ?
Wie heeft daar Israël gezet als bliksemafleider en vooruitgeschoven commandopost ?
Knipp is offline  
Oud 11 februari 2006, 15:27   #26
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier Bekijk bericht
Echt verlicht of een papegaai?
Ik kan met deze dichotomie niets aanvangen.

Ik ben ook niet bang van de islam, mijn emoties bij deze affaire zijn eerder kwaadheid en meewarigheid. En zie niet in waarom de islam verdediging zou nodig hebben van ongelovigen. En dat voor mijn plezier doen, als spelletje, daar vind ik niets aan, ik heb er geen plezier aan. Dus ga ik niet posten in deze thread.
Mooi antwoord

Maar niets belet je een paar kooien toe te voegen aan de dierentuin. Wie zegt dat het een dichotomie moet blijven ?

En na de kooien, aquaria en dan biotopen.

Je geestelijke luiheid om de dichotomieën voorbij te raken, zegt alles. Het westen is een vadsige beschaving, die enkel nog in een hangmat van zichzelf wilt liggen genieten.

Je legt ongewild de westerse decadentie bloot, westerlingen hebben al te lang en veel teveel plezier gehad.
Westerlingen zijn verwend op vlak van plezier, spoiled, alles moet kunnen en alles mag. Plezier boven alles,
en als iemand ook maar één seconde dat plezier bederft,
reageren jullie allemaal als kleine kinderen van wie het speelgoed is afgepakt.

Laatst gewijzigd door Knipp : 11 februari 2006 om 15:29.
Knipp is offline  
Oud 11 februari 2006, 15:38   #27
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Of wij echt bang zijn weet ik niet, het zijn eerder onze leiders die het al veel te ver hebben laten komen. Dit zeg ik niet als rascist maar als realist.
Oud 11 februari 2006, 15:38   #28
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
. Geen grappen over de profeet of Allah dus.
Het aantal smileys in je post alleen al bewijst het tegendeel.

Nooit zijn meer grappen gemaakt over de islam dan de voorbije dagen.

Niet één iemand zal hiervoor worden vervolgd,
laat staan gestraft.

Jullie, westerse burgers, zijn zelfs zo wereldvreemd geworden en zo dom in het begrijpen van de oorzaken van jullie rijkdom, dat de ware reden van de zwakke excuses van jullie politieke leiders niet gezien meer wordt.
Het plezier in de schaduw van jullie kerktorens is zo groot en schitterend geworden dat zelfs de kern en van jullie eigen cultuur en de bron van jullie eigen rijkdom, niet langer wordt gezien in de collectieve verblinding : en die kern en bron is :

Ergens anders jullie kaas verkopen.
Knipp is offline  
Oud 11 februari 2006, 16:01   #29
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahdi Bekijk bericht

Dat wist Mo De Eerste ook al. Veel meer stelt zijn versie van de islam niet voor: samen "inspanningen" doen, samen de "anderen" beroven en bestelen, samen zich tegoed doen aan "al-anfaal" de oorlogsbuit, samen doen alsof je vast en dan weer samen uitbarsten in vreetorgieën, samen smeerlapperij uithalen. Samen dingen doen die tegen je geweten indruisen...
Wat een goddelijke grap.

Lees dit opnieuw , het is de perfecte definitie van Carnaval in Aalst.
Knipp is offline  
Oud 11 februari 2006, 16:16   #30
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
kunnen ze daar de sharia-rechtspraak uitoefenen .. leuk toch..
De sharia werkt sneller, is kostefficiënter en laat minder zaken verjaren. Bovendien is ze transparanter,
haar vonnissen zijn zichtbaar en leesbaar voor iedereen.

Hoeveel onschuldigen worden elk jaar in het westen geëlektrocuteerd of doodgespoten ?
Knipp is offline  
Oud 11 februari 2006, 16:18   #31
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Knipp, ge zijt hier de geknipte man/vrouw voor.
ik knip zelf m'n haar eh
Knipp is offline  
Oud 11 februari 2006, 16:38   #32
Mahdi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Of wij echt bang zijn weet ik niet, het zijn eerder onze leiders die het al veel te ver hebben laten komen. Dit zeg ik niet als rascist maar als realist.
Ik wist niet dat men hier leiders had. Noem er eens enkele.
Mahdi is offline  
Oud 11 februari 2006, 16:43   #33
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Maghreb steken tienduizenden wagens in brand,
Vergeleken met de Franse Revolutie zijn het watjes.

En vergeleken met de Katholieke Kerk zijn het al helemaal watjes.

Vergeleken met de rivieren bloed die in het westen in naam van idealen hebben gevloeid, is al het 'islam' terrorisme van de voorbije jaren een druppel.

Te ver terug in de tijd ?

Irak. In naam van jullie ideologie en strijd tegen het kwaad : hoeveel doden ? hoeveel onschuldigen ?
Geen raaf die erom kraait. De camera's zijn er weg en staan hier straks in onze moskeeën.
Natuurlijk, een varken slachten zonder verdoving, dat is pas barbaars !

Jullie voormalige kolonie, Congo, anno 2006, nu al bijna vier miljoen doden !
en jullie ministers zwijgen erover en komen grijnzend vertellen dat het nu het moment is om te investeren aan de andere kant van hetzelfde land.

Oogkleppen voor alles, bloed telt alleen als het te dichtbij komt en jullie stoort bij het tellen van jullie geld.

Laatst gewijzigd door Knipp : 11 februari 2006 om 16:49.
Knipp is offline  
Oud 11 februari 2006, 23:55   #34
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Mooi antwoord

Maar niets belet je een paar kooien toe te voegen aan de dierentuin. Wie zegt dat het een dichotomie moet blijven ?

En na de kooien, aquaria en dan biotopen.

Je geestelijke luiheid om de dichotomieën voorbij te raken, zegt alles. Het westen is een vadsige beschaving, die enkel nog in een hangmat van zichzelf wilt liggen genieten.

Je legt ongewild de westerse decadentie bloot, westerlingen hebben al te lang en veel teveel plezier gehad.
Westerlingen zijn verwend op vlak van plezier, spoiled, alles moet kunnen en alles mag. Plezier boven alles,
en als iemand ook maar één seconde dat plezier bederft,
reageren jullie allemaal als kleine kinderen van wie het speelgoed is afgepakt.

Er is al een Raven.
Klonen daarvan zijn zoals de klonen van Guderian. Of van Hans1.
Minder dan het origineel.
Oud 11 februari 2006, 23:58   #35
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Maar politics wordt vlug zo saai, ik snap dat een mens wat wil experimenteren.

En op Raven als een Raven+ reageren is ook wel een beetje grappig.
Een beetje.
Oud 12 februari 2006, 04:32   #36
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:

Moest ik een radicale moslim zijn, zou ik een groot tegenstander zijn van al die commotie rond de Islam in Europa. Ik zou willen dat mijn geloofsgenoten hun mond hielden en zich gewoon beperkten tot voortplanting. Maak de gastheer niet ongerust en plant je gewoon voort: het is immers een demografische oorlog. Geef de vijand niet de kans om zich te verenigen tegen je...

... en zorg ervoor dat er geen joviale pé als bovenstaand figuur aan de verkiezingen meedoet.
Phrea|K is offline  
Oud 12 februari 2006, 08:35   #37
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahdi Bekijk bericht
Ik wist niet dat men hier leiders had. Noem er eens enkele.

Tja, nu maak je het me moeilijk.
Oud 12 februari 2006, 11:14   #38
Siegfried
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Zoals ik al zei.
Maar waarom zouden ze da ni mogen doen? Het rijke westen, die nota bene de kapitalistische regeltjes geschreven heeft, teert op de rottigheid van de arme wereld (en moeder natuur). Die moslims zijn onze straf, en dan moogde zoveel zeiken over ethiek en beschaving etc...(ge weet wel,zo'n typisch gezeik van "ze mogen dan wel arm zijn, dat wil nog niet zeggen dat..."), dat maakt geen reet uit.
Beste pseudo anarchist, u beseft toch dat moslims een rothekel hebben aan figuren zoals jij, ongelovig en extreem links, dat zijn de eerste die eraan moeten geloven bij de invoering van de sharia. Na verscheidene trips naar het Midden Oosten, heb ik intussen een idee van die regio, zou jij met je anonieme provocerende grote smoel,ook daar je mond durven opentrekken en kritiek uiten op de fascistische islam?
Siegfried is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be