![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Etnische zuivering -toegegeven, een geweldloze- als antwoord op de cartoons gepubliceerd door een Deense krant. Een moreel erg hoogstaande reactie, de grote profeet ten zeerste waardig.
"Freedom comprises of more than the abscence of boundaries en burden, because one feels still imprisonned when one doesn't percieve options and possibilities. Therefore, freedom is often the opposite of being unattached." "Matter doesn't matter, only interactions matter" Me & my autism Laatst gewijzigd door Vrijheid : 12 februari 2006 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() FF reacties op nagelezen. Jepz het lag aan mij.
Verder mag je dit gesprek vergeten. ![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Komde gij afzette mee uwe waterstof ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dan zou het Westen ook op een 'voorbeeldige manier' moeten reageren de volgende keer dat één of andere Saoedische imam hier in een moskee haat zit te prediken (daar zullen we niet lang op moeten wachten) en onmiddellijk alle moskeeën die door Saoedi-Arabië gefinancierd worden met de grond gelijk maken.
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Men zou de moslims niet over een kam mogen scheren, maar alle Denen zijn wel slecht omdat de een of andere Deense krant wat tekeningetjes publiceert? Welnu, dan is het mijn beurt: ik begin meer en meer de pest te krijgen aan die kutgodsdienst en al wie ze aanhangt. Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 12 februari 2006 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Dan zijn ze toch iets vooruitgegaan.
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet dat ik om de joodse doden geef ofzo ... Laatst gewijzigd door JusticeLover : 12 februari 2006 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
(En eigenlijk ook hier). Mss zou dat eveneens een voorbeeldige reactie zijn, nietwaar.
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een land zoals SA dat een hele bevolking kwalijk neemt voor een cartoon gepubliceerd door een onafhankelijk krant en de deense bevolking en regering hiervoor straft is even achterlijk als de extremistische moslims. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ik gaf hem een tijd geleden de goede raad de drugs op te geven en een ontwenningskuur+ een psychiatrische behandeling te ondergaan.Blijkbaar is hij daarmee gestart.Nog eventjes en hij word een brave, hardwerkende jongeman die zijn vaderland eer aandoet!Bravo, Bhairav, hou de moed erin, ge zijt goed bezig!8)
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als dit geen racisme is!Er word zelfs opgeroepen om Denen te vangen en ze levend te stropen en in stukken te snijden...ik noem dit oproepen tot rassenhaat en misdaden tegen de mensheid. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
De winning van waterstof kost meer energie dan je terugkrijgt en enigszins duurzame opslag is onmogelijk want het kruipt door alle wanden heen. Water is verbrande waterstof.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leve de nieuwe rechtse Bhairav (beetje stoken)
|
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On topic:
Het is ieders goede recht om economische 'sancties' uit te delen. Ik beschouw dat niet eens als een straf. Je drijft tenslotte handel met wie je wil. Da's vrije markt. Wat ik me wel afvraag: Meestal zijn er bij handel wederzijdse belangen in het spel. Wegen voor de Saudi's de baten op tegen de kosten van hun principiële actie? Als OPEC de petroleumcitroen te hard uitknijpt zouden ze wel eens binnenkort hun eigen naft kunnen uitdrinken. Ik verwijs in dat verband naar een recente uitspraak van Bush, waarin hij stelde dat de petroleum-verslaving moest eindigen. Dat zou kunnen betekenen dat er stilaan zal overgeschakeld worden naar andere energiebronnen. Als ze nog niet bestaan, zou het best eens kunnen dat er serieus werk van gemaakt wordt om ze te ontdekken én in productie te laten komen. |
![]() |