Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 februari 2006, 14:03   #21
Harald
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever Bekijk bericht
Ik wil met deze topic bereiken dat Vlamingen de Turken in Vlaanderen waarderen. Dat jullie blij zijn dat we er zijn.
Wie kan er blij zijn als zijn land overspoeld wordt door vreemdelingen? En waarvoor moeten we de Turken waarderen?
Citaat:
Dat jullie je realiseren dat we een toegevoegde waarde hebben.
Toon die toegevoegde waarde aan. Na drie decenniakosten de Turken nog meer aan onze maatschappij dan ze opbrengen.
Citaat:
Dat we gemist zullen worden wanneer Turken naar Turkije zouden vertrekken. Ik wil bereiken dat Vlamingen van Turken gaan houden en dat Turken van Vlamingen gaan houden.
Mooie wensen, maar utopisch.

mvg

Harald.
Harald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2006, 14:11   #22
Harald
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Integreren als Vlaming tussen de Vlamingen? Ik vind het belangrijker een mens te zijn onder mensen.
Maak ervan :"Een Turk te zijn onder de Turken in Turkije", en iedereen is tevreden.
Natuurlijk heb je het recht niet te willen integreren. Net zoals elk land het recht heeft vreemdelingen te weigeren of terug te sturen.

mvg

Harald.
Oud 17 februari 2006, 14:19   #23
Harald
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
De Turken en Germanen hebben meer dan een millenium lange bloedsband met elkaar. Zijde aan zijde streden ze tegen de geallieerden in WO I. In WO II koesterden zij veel sympathie voor de Duitsers en verklaarden pas begin 1945 de oorlog aan Duitsland. Daarna stuurden zij vele landgenoten om Duitsland terug op te bouwen.
Hier zit heelwat waarheid in. Duitsland heeft heelwat geleerd van Turkije in verband met genocides. Ze blijven aan elkaar gewaagd. Duitsland heeft de grootste, Turkije heeft de meeste genocides gepleegd.
Dat die speciale band tussen Duitsland en Turkije een positieve rol speelt in de houding tegenover Turken in Vlaanderen is evenwel twijfelachtig.

mvg

Harald.
Oud 17 februari 2006, 23:38   #24
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Turken en Germanen hebben meer dan een millenium lange bloedsband met elkaar. Zijde aan zijde streden ze tegen de geallieerden in WO I. In WO II koesterden zij veel sympathie voor de Duitsers en verklaarden pas begin 1945 de oorlog aan Duitsland. Daarna stuurden zij vele landgenoten om Duitsland terug op te bouwen.
de Germanen bestaan uit meerdere volkeren.Dat de Duitsers een tijd bondgenoot waren met Turkije (uit louter politieke overwegingen, zeker niet uit vriendschap) wil niet zeggen dat ze met alle germaanse volkeren samenwerking hadden/hebben. Trouwens, een "vriend" die van kamp verandert als ik het moeilijk heb, en mijn vijanden een handje gaat helpen om mij sneller klein te krijgen, kan ik missen als kiespijn...zéér slechte mentaliteit!
Wat die bloedsband betreft, kan ik niet goed volgen?!!Gaat het over bloed dat vergoten werd in gevechten tussen Germaanse volkeren en Turken?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2006, 12:26   #25
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heimelijk droomt gij ervan om Turk te zijn. Geef het maar toe.
Wie wil er nu tot zo'n BRUINE ( ) hondenneukerras behoren???

Laatst gewijzigd door Groot Bakkes : 18 februari 2006 om 12:26.
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be