![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Sociaal en Liberaal samen is de goede mix. Weet je.. wees eens eerlijk.. als deze regering er had geweest in de economische sterke periode toen cd&v (cvp van toen) aan de macht was.. dan hadden ze waarschijnlijk alles kunnen waarmaken. En werd de bevolking er zeker beter van. Nu ja.. moeten we afwachten hoeveel % er van in huis komt. Links is niet slecht.. ik zeg niet dat communisme iets goed is.. en dat er tegenover vreemdelingen zo lax gedaan moet worden. Wat soms gebeurt vind ik. Vlaams blok daar heb ik mijn mening over. Die vele hebben. Niet al te goeds. En da ligt fundamenteel. Ze zouden wel iets positiever kunnen worden tegenover mij als ze bvb zich eens meer zouden laten horen met echte oplossingen voor problemen. En niet de te verwachten dingen van: meer veiligheid, walen zijn dieven, splits.. Maar bvb werkloosheid door steun hier.. en dit.. een project zeg maar. Iets PROGRESSIEF EN POSITIEF dus.. iets ondernemen.. en iet het beoordelen van de ander.
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() op mijn eerste zin:
ten eerste is het persoonlijke mening ten tweede: EEN goede mix.. niet DE goede..