![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En waarom begint er nu niemand te fulmineren tegen de racistische moderatie enzo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht van niet, tenzij verschillende forumgangers er naar vragen. Ook Duncan is tijdelijk geband zie ik, maar in zijn posts zie ik wel het gekende rode ''knip'' staan. Hij had gisteren zijn best weer gedaan met het uitkafferen van die ''rotte wijven''. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 18 februari 2006 om 01:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() En andere forumgebruikers.
Misschien moet er een gedacht worden aan een topic waarin elk geband element wordt genoemd, samen met een mogelijke termijn waarop deze verbanning ongedaan kan worden en een antwoord op het waarom van de verwijdering van het betreffende element van dit forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
af te leiden aan wat er staat bij 'waarschuwingen' lijkt een tijdelijke ban 7 dagen te duren en een permanente ban lijkt me voor zichzelf te spreken.
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Tja, maar je moet het maar weten. En we weten nog steeds niet waarom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan niets anders zijn dan een nepprofiel volgens mij, maar zeker weten we dat natuurlijk niet. Maar naar de reden van Duncans tijdelijk verbanning moeten we niet ver zoeken. @Duncan, U mag vrijelijk Uw mening spuien over al die "wijven" maar U dient zich te onthouden van laster en eerroof ten aanzien van private personen en instellingen. Bovendien handelen discussies op een politiek forum steeds over de publieke segmenten van de samenleving omdat die iedereen aanbelangen en bijgevolg dus onderwerp mogen/moeten zijn van al dan niet gegronde kritiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Hij heeft ook nog Lombas zitten uitschelden bijv. En dat terwijl er nog ergens een oprechte oproep is geplaatst om hem niet te bannen, het zij zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Oorspronkelijk bericht door longhorn ![]() Ik begrijp doorgaans geen snars van wat Duncan bedoelt. Maar dat hij vandaag Lombas 'onnozel frikandellen' noemde, vond ik tot nu toe wel zijn beste.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Coördinator
|
![]() duncan is tijdelijk verbannen omwille van het overschrijden van het maximum aantal waarschuwingen, de reden hiertoe spreekt min of meer voor zich. Sanjre en Droopy zijn permanent verbannen wegens nepprofielen van een reeds verbannen gebruiker.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laatst gewijzigd door Pieter Vandoorne : 18 februari 2006 om 01:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() @daiwa: Ja, maar dat was nog schappelijk, ik heb ook het woord KLOOTZAKKEN (hoofdletters incl.) gelezen. Dezelfde geviseerde persoon werd ook op de brandstapel gewenst, en ik zelf ben als sociaal ongevoelig (of toch iets gelijkaardigs maar dan met mogelijks groffere bewoordingen) betiteld. Fijne avond hebben we met de persoon achter duncan gehad.
@Pieter Vandoorne: Bedankt voor de informatie. Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 18 februari 2006 om 01:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval bedankt Pieter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zooooo oprecht was die nu ook weer nie ![]() niks tegen duncan, maar hij ging een beetje veel te ver met z'n persoonlijke beledigingen.
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() droopy ook of wa?
wie oh wie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sjans dat ik een fris en sappig vrouwtje ben, of ik had me kunnen zetten huilen.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dan is al dat gezever over waarom en wie en hoelang ook ineens van de baan. Er zijn hier mods genoeg, laat ze een gesloten draad starten met deze info en de zaak is opgelost.
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Een gebannen linkse die zich komt voordoen als een sympathieke allochtoon. Zielig zulle !!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter