Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 februari 2006, 15:14   #21
Smurfje
Gouverneur

Smurfje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ik stuur deze jongens wel even langs:

http://www.twintone.com/minies/7906.jpeg

(maar dat is niet lief hoor)
Oud 20 februari 2006, 15:18   #22
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Ja, de fiscus irriteert mij ontzettend . Kunt gij iets fiksen ?
Sorry, in casu de fiscus spreken we in het jargon van een zogenaamde Ueberirritationsgemachtigung waar men niet aan kan raken.

Zie daarvoor:

KRAFTSCHAUER, Wilhelm Ludwig, "Trätise der Ueberirritationsgemachtigung im Europa nach akkord mit dem Europäischen Union", artikel in: HENNESY, Tilliams, Charles Montaigny e.a., A modern guide to the exalted profession of fixing things, Oxford University Press, 1998
Oud 20 februari 2006, 16:18   #23
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sorry, in casu de fiscus spreken we in het jargon van een zogenaamde Ueberirritationsgemachtigung waar men niet aan kan raken.

Zie daarvoor:

KRAFTSCHAUER, Wilhelm Ludwig, "Trätise der Ueberirritationsgemachtigung im Europa nach akkord mit dem Europäischen Union", artikel in: HENNESY, Tilliams, Charles Montaigny e.a., A modern guide to the exalted profession of fixing things, Oxford University Press, 1998
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2006, 20:16   #24
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
Wat mij al lange tijd opvalt is dat de moderators nooit mee discussieren op het forum. Ik zit op verscheidene fora's (ik ben zelf ook nog moderator geweest) en daar kreeg je pas de functies van moderator als je actief mee deed en alles in goede banen leidde.
Hier zie ik amper posts van moderators..Als er geruzied wordt, wordt er niet ingegrepen. Mss wel met persoonlijke waarschuwingen, maar zelden in de topic zelf. Waarom discussieren jullie niet mee? jullie hebben toch ook een mening?

Ik verwijt de moderators niet hoor, ik stel enkel vast.
Geachte,

Om gezeur over partijdigheid te vermijden, beperk ik er mij persoonlijk toe om enkel te discussiëren wanneer mijn acties publiekelijk bekritiseerd worden. En dan bediscussiëer ik nooit de inhoud, enkel de moderatiewijze.
Zoniet krijg je een etiketje opgeplakt, en voelt de terechtgewezen persoon zich steeds verongelijkt, zeker wanneer je van een ander gedacht bent dan hijzelf.
Nu krijg ik tenminste van alle kanten verongelijkte reacties. voor de ene ben ik een rechtse zak, voor de andere een linkse onozelaar, naargelang de persoon die ik terechtwijs.
Zolang dat duurt, ben ik niet bang voor partijdigheid.

Peter Johan
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2006, 20:19   #25
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan Bekijk bericht
Geachte,

Om gezeur over partijdigheid te vermijden, beperk ik er mij persoonlijk toe om enkel te discussiëren wanneer mijn acties publiekelijk bekritiseerd worden. En dan bediscussiëer ik nooit de inhoud, enkel de moderatiewijze.
Zoniet krijg je een etiketje opgeplakt, en voelt de terechtgewezen persoon zich steeds verongelijkt, zeker wanneer je van een ander gedacht bent dan hijzelf.
Nu krijg ik tenminste van alle kanten verongelijkte reacties. voor de ene ben ik een rechtse zak, voor de andere een linkse onozelaar, naargelang de persoon die ik terechtwijs.

Peter Johan
mja, ergens valt dit wel te begrijpen . Dit is dan ook een politiek forum. Hier zitten ook wel wat gefrustreerde mensen heb ik al ondervonden.
bedankt voor te replyen.

mvg
duvelke
Oud 25 februari 2006, 14:42   #26
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat mij al lange tijd opvalt is dat de moderators nooit mee discussieren op het forum. Ik zit op verscheidene fora's (ik ben zelf ook nog moderator geweest) en daar kreeg je pas de functies van moderator als je actief mee deed en alles in goede banen leidde.
Hier zie ik amper posts van moderators..Als er geruzied wordt, wordt er niet ingegrepen. Mss wel met persoonlijke waarschuwingen, maar zelden in de topic zelf. Waarom discussieren jullie niet mee? jullie hebben toch ook een mening?

Eerlijk gezegd verkies ik een forum waarvan de moderators niet mee gaan discussiëren. Tot welke wantoestanden het tegendeel leidt, hebben we bij PI kunnen vaststellen (al speelt de eenzijdige samenstelling van het moderatorteam daar ook een niet te onderschatten rol).
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2006, 14:56   #27
Duvel
Partijlid

Duvel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Eerlijk gezegd verkies ik een forum waarvan de moderators niet mee gaan discussiëren. Tot welke wantoestanden het tegendeel leidt, hebben we bij PI kunnen vaststellen (al speelt de eenzijdige samenstelling van het moderatorteam daar ook een niet te onderschatten rol).
leg uit , welke wantoestanden heersen er op PI ?

nog altijd lastig dat jij niet verkozen werd indertijd

Laatst gewijzigd door Duvel : 25 februari 2006 om 14:57.
Duvel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2006, 15:23   #28
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvel Bekijk bericht
leg uit , welke wantoestanden heersen er op PI ?

nog altijd lastig dat jij niet verkozen werd indertijd
http://www.politicsinfo.net/forum/po...hlight=#556271

Het zou me verbazen mocht dit soort boodschappen op politics.be door de beugel kunnen. Maar gefundeerde kritiek van de genaamde Den Duisteren Duikboot is kennelijk niet toegelaten, want dan 'stelt men zich op als moderator' en dat mag niet. En dan wordt men geband door Blauwvoet, de man die van oordeel is dat er geen topic over de uitschuiver-Tastenhoye mag worden opgestart en die het reglement bepaald niet "blind" toepast: mij houdt hij systematisch in de gaten; wat bevriende forumgenoten mispeuteren wordt nauwelijks opgemerkt; zelfs als ik per pm op een overtreding wijs wordt die vergoelijkend afgedaan: "ach, het zal zo niet bedoeld zijn etc." En als hij het intellectueel niet kan halen, misbruikt hij zijn machtsmiddelen. Sinds die kwibus daar moderator is ben ik al twee keer geband op twee maanden tijd. In de drie voorafgaande jaren werd ik nooit geband. Af en toe een waarschuwing, waarmee te leven viel, maar van Blauwvoet krijg je niet eens een waarschuwing: in één keer een ban, louter omdat hij het niet kan halen, en zonder argumentatie. En zeg nu zelf: ben ik de voorbije twee maanden plotseling een grove schender van het forumreglement geworden? Nope, ik discussieer, ik argumenteer, ik scheld niet, ik ga - in de mate van het mogelijke - niet in op provocaties.

Zolang Kristof Vereecke, die zich nog nauwelijks met PI lijkt bezig te houden, elke gefundeerde kritiek naast zich neerlegt, zal Politicsinfo.net steeds dieper in de marginaliteit verzinken. Ik vind dat nog altijd jammer, maar bon... Het is niet anders. Ik heb mij zwaar vergist in die jongen. Het geval-PI toont vanuit de praktijk aan dat er bij voorkeur een zekere afstand bestaat tussen moderators en discussianten, en dat het moderatorteam bij voorkeur politiek veelkleurig is. De eensgezindheid binnen het moderatorteam kan dan misschien het werken vergemakkelijken, ze staat ook elke dynamiek, elke interne kritiek in de weg. En dat is dodelijk voor een forum.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2006, 09:21   #29
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
ik scheld niet ...
Leugenaar!
Oud 26 februari 2006, 11:24   #30
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Ik denk om eerlijk te zijn dat de moderators hier op Politics.be van alle pluimage komen ,van links tot rechts.
Misschien is het dan beter dat ze niet mee discuteren.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2006, 15:35   #31
Duvel
Partijlid

Duvel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.politicsinfo.net/forum/po...hlight=#556271

Het zou me verbazen mocht dit soort boodschappen op politics.be door de beugel kunnen. Maar gefundeerde kritiek van de genaamde Den Duisteren Duikboot is kennelijk niet toegelaten, want dan 'stelt men zich op als moderator' en dat mag niet. En dan wordt men geband door Blauwvoet, de man die van oordeel is dat er geen topic over de uitschuiver-Tastenhoye mag worden opgestart en die het reglement bepaald niet "blind" toepast: mij houdt hij systematisch in de gaten; wat bevriende forumgenoten mispeuteren wordt nauwelijks opgemerkt; zelfs als ik per pm op een overtreding wijs wordt die vergoelijkend afgedaan: "ach, het zal zo niet bedoeld zijn etc." En als hij het intellectueel niet kan halen, misbruikt hij zijn machtsmiddelen. Sinds die kwibus daar moderator is ben ik al twee keer geband op twee maanden tijd. In de drie voorafgaande jaren werd ik nooit geband. Af en toe een waarschuwing, waarmee te leven viel, maar van Blauwvoet krijg je niet eens een waarschuwing: in één keer een ban, louter omdat hij het niet kan halen, en zonder argumentatie. En zeg nu zelf: ben ik de voorbije twee maanden plotseling een grove schender van het forumreglement geworden? Nope, ik discussieer, ik argumenteer, ik scheld niet, ik ga - in de mate van het mogelijke - niet in op provocaties.

Zolang Kristof Vereecke, die zich nog nauwelijks met PI lijkt bezig te houden, elke gefundeerde kritiek naast zich neerlegt, zal Politicsinfo.net steeds dieper in de marginaliteit verzinken. Ik vind dat nog altijd jammer, maar bon... Het is niet anders. Ik heb mij zwaar vergist in die jongen. Het geval-PI toont vanuit de praktijk aan dat er bij voorkeur een zekere afstand bestaat tussen moderators en discussianten, en dat het moderatorteam bij voorkeur politiek veelkleurig is. De eensgezindheid binnen het moderatorteam kan dan misschien het werken vergemakkelijken, ze staat ook elke dynamiek, elke interne kritiek in de weg. En dat is dodelijk voor een forum.
flauwe

zeg , DDD , zou die banaan avatar hier mogen ? 8)
Oud 2 maart 2006, 01:38   #32
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Geachte,

Peter Johan
ziedewel ! het is ne rechtse... hitler heeft ooit ook eens geknipoogd !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2006, 07:35   #33
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan
ziedewel ! het is ne rechtse... hitler heeft ooit ook eens geknipoogd !

Bijna betrapt.
Gelukkig geniet ik af en toe van een goed gestopt pijpke.

Peter Johan

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 2 maart 2006 om 07:35.
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2006, 10:16   #34
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Bijna betrapt.
Gelukkig geniet ik af en toe van een goed gestopt pijpke.

Peter Johan
Aha! Een links-rechtse pijprokende zak-onnozelaar! Wat zouden onze NWO - fans hier niet van zeggen ?
Oud 2 maart 2006, 13:14   #35
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Aha! Een links-rechtse pijprokende zak-onnozelaar! Wat zouden onze NWO - fans hier niet van zeggen ?
Peter Johan is de Ueberkonspirator van de NWO
Oud 2 maart 2006, 13:49   #36
Lof der Zotheid

Standaard

Citaat:
Dacht ik het niet ?!
Oud 12 maart 2006, 13:56   #37
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:

Die persoonlijke waarschuwingen zijn in dezelfde aard ...ze omschrijven liever % of iemand die eens grof is maar als ze zelfs grove taal gebruiken of % zonder naar de mens te luisteren dan klaagt men niet.

Het woordje cyber pesten kent men hier dus nog niet .
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2006, 13:58   #38
duncan
Banneling

Standaard

Peter Johan = moderator of heeft vele vriendjes hier en schrijft wel aktief mee in bepaalde topics als het over geld % gaat dan is hem er anders ni .

*be social lol jaja hahaha
Oud 15 maart 2006, 14:16   #39
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Van de NWO betwijfel ik maar dit forum houdt hij zo te zien wél vrij goed in de hand.

En humor heeft ie ook nog.

Toffe kadé dus, die Peter-Johan.
Oud 15 maart 2006, 22:08   #40
duncan
Banneling

Standaard

Wie weet worden ze hier omgekocht voor faam en relaties uit te buiten lol

wie weet ook ni...eigen belangen verdedigen doet men hier niet zenne lol
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be