![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
Bekijk resultaten enquête: bent u rechtser geworden? | |||
nee, ik was al extreem rechts |
![]() ![]() ![]() |
8 | 32,00% |
ja, ik overweeg nu op het VB te stemmen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,00% |
nee, ik laat me niet opjutten en ben nog altijd links |
![]() ![]() ![]() |
13 | 52,00% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij zijn zijn schrijfsels simpel provocatief getroll, overgoten door wat gekokketeer met zijn (zogezegd) marginale positie, zonder verdere relevante inhoud voor een discussieforum zoals dit.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 20 februari 2006 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() jammer dat de poll is opgesteld door iemand die nogal last heeft van vooroordelen en discriminatie propagandeerd.
Het zou anders wel interessant zijn geweest. misschien opnieuw doen? maar deze keer een degelijke neutrale poll met iets meer opties ... |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met als gevolg anti-VB en dus VOOR alles waar het VB tegen is.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Samen met Superstaaf vorm je een fantastisch team.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Links en anti-vlaams, wat is daar nog meer voor nodig?
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik laat mij niet opjutten (maw ik denk hetzelfde over moslims voor en na cartoonheisa)maar was al "rechts" (enorm relatief begrip, maarja dat is het niet voor sommige andere mensen, ik noem geen namen). zever-peiling dus
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Cuba kan je ook "voor" of "tegen" stemmen...
![]() Wat een peiling zeg... |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Godsdienst is opium van het volk, vond Marx en vind ik nu nog altijd. Neen, wij zijn niet rechts.
|
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Mijn keuze stond er niet bij dus heb ik niet gestemd.
Ik ben niet extremer geworden of verzacht. Dat dit ging gebeuren weet ik allang. Zoals ik al vermeld heb reeds meerdere malen: eerste aanslagen in België rond 2013-2016 |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Rechtser ben ik niet geworden .
Eerder zoiets van "zie je nu wel, heb het altijd gezegd"
![]() |
#33 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Castro en tegen Amerika.
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() idem
#36 |
Banneling
|
![]() Mijn piet is dikker en stijver geworden.
Laatst gewijzigd door KilliYator : 20 februari 2006 om 18:19. |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds ik de laatste jaren meer en meer besef wat de door links opgehemelde multicul voor onze maatschappij aan het betekenen is, nu en vooral in de toekomst, neig ik heel zeker naar rechts, zonder daarom perse "uiterst-rechts" te zijn! Ik zou er zelfs aan toevoegen: je moet een beetje idioot zijn om, vanwege een aantal mooie maar onwerkelijke principes, niet rechts te zijn, en de onmiskenbare problemen te ontkennen die er nu al zijn. De cartoon-saga zal hopelijk nu nog meer mensen de ogen openen... Indien de mensen daarvoor op het VB stemmen hebben de andere partijen dat vooral aan zichzelf te danken!
![]() Laatst gewijzigd door andev : 20 februari 2006 om 18:23. |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een beetje een toestand zoals vlak voor een oorlog. Dan zijn er ook (nog) geen slachtoffers gevallen. Vlak voor WOII waren er ook politiekers die meenden te weten dat Hitler en zijn kliek niet voor slachtoffers gingen zorgen. "L'histoire se répète..." maar voor mij hoeft het niet.
|
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Links, Rechts, waar zit tegenwoordig nog het verschil?
|
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() uit deze cartoons blijkt enkel en alleen dat de miserabele moslim-massa gemakkelijk op te jutten is tegen het westen, in staat en bereid om aan te vallen, en dat is het net waartoe hun leiders hun willen bewegen.Al deze rellen, betogingen , afbranden van gebouwen , aanslagen, en hier, op ons eigen grondgebied, dagelijkse misdaden , diefstallen, verkrachtingen enz. zijn slechts oefening voor de grote slachterij die eens dezer dagen zal beginnen...
|
![]() |