![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
mensen zijn verschillend : vive la différence ! Er zijn mensen die betreuren niet in een land van louter blonde blauwogige mensen te leven, waar de muziek duidelijk volkskenmerken heeft en men uitsluitend "volkseigen" keuken geniet enz.. Er zullen altijd mensen zijn die verre einders opzoeken, gewongen of omdat het gras elders groener is. Dat gebeurde met vele Vlamingen, Franken, Saksen enz.. in de duizendjarige geschiedenis ern dat zal waarschijnlijk niet stoppen. Ook Belgen wenden zich tot allerlei buitenlanden om er een echtgenoot/echtgenote te gaan "aanschaffen" : Moldavië, Rusland, polen, Vietnam, Thaïland, Angola, Congo, De Filipijnen zijn allemaal oorden waar diverse Bonde Blauwogige Vlamingen hun toekomstige ee"ga's vandaan halen/haalden en dat resulteert in nogal fraaie kindertjes in vele gevallen. Stel eens voor hoe je dat zou willen verbieden ?
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit lijkt me hier ook een interessant draadje voor Scrabble spelers!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Belgen die met een Congolese, Thaïse, Angolese enz. huwen doen achteraf bij mijn weten niet aan zulke gezinshereniging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waarom begin je zo te razen? Als je een woordje niet begrijpt dien je een woordenboek of een encyclopedie te raadplegen, niet een tirade af te steken. Om het voor jou gemakkelijk te maken heb ik "allochtoon" opgezocht in de Van Dale Online: al·loch·toon1 (de ~ (m.), -tonen)
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() er moeten dringend strengere immigratieregels komen, het is geen opendeurdag in vlaanderen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het vroegere Belgisch Congo werden hopen kindjes geboren uit twee koloniale ouders. Zijn dat autochtone Congoleesjes geworden? Of denk je dat ze "koloniaaltjes" bleven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Belg die "zijn Thaise" importeert zal in de meeste gevallen niet twee dagen later met zijn geïmporteerde bruid naar het doplokaal lopen. Dit kan men uitbreiden tot �*lle importeerders: geen sociale uitkeringen de eerst xxx jaar (volgens mijn chinese buurman mag dat minstens 10 (TIEN) jaar bedragen). Geïmporteerden moet een volledige kennis van het Nederlands kunnen voorleggen die ze OP EIGEN KOSTEN hebben verkregen alvorens aan het sociale loketje aan te schuiven. Uiteraard wordt er een uitzondering gemaakt op gezondheidszorgen, we zijn geen beesten. (chinese buurman wou zelfs d�*t uitsluiten. ik vermoed dat hij uit ervaring de misbruiken heeft kunnen meemaken). Verder: GEEN ENKELE VORM van familiehereniging: je huwt 1(één) partner, geen ganse familie. Laat de godsdienstigen die "volgens hun religie" huwen dit dan ook maar volledig volgen en "hun familie verlaten om bij hun man te gaan wonen". Kan ook tellen voor Belgische Bruiden! ---> FOLLOW THE HUSBAND naar het land van de echtgenoot! (dit laatste kan men natuurlijk niet verplichten omdat we hier ondertussen weldegelijk gelijkberechtiging van sexen hebben, maar het zou wel leuk geweest zijn). En uiteraard, zoals in Nederland reeds in voege: vooraleer te kunnen huwen met een importpartner: voorzien zijn van haren en poten en kunnen bewijzen dat je OP JE EENTJE volledig voor je importproduct kan instaan! Verder (weer volgens mijn chinese buurman, die hier trouwens geboren is) : bij echtscheiding: de eerste 10 jaar! HOP HOP terug naar huis! (hij hield wel geen rekening met de kinderen moet ik zeggen). Maar een schijnhuwelijk dat MINSTENS tien jaar moet standhouden zal toch iets minder gretig aftrok vinden denk ik. In het geval van kinderen zal het (hopelijk) minder schijn zijn, en kunnen er andere maatregelen gelden. Al deze voorstellen kunnen gelden voor �*lle Belgen (dus niet enkel voor de marokkaanse of turkse belgen, maar ook voor boer Jef die zijn Thaise wil importeren). ----------- Niet enkel mijn chinese buurman pleit voor strengere immigratiehuwelijkswetten (16 punten) ook andere geïntegreerde mensen van allochtone afkomst pleiten daarvoor: het zijn namelijk ZIJ die constant moeten opdraven als tolk en "reisebegleiter" van al wat hier op die manier komt aanwaaien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 december 2006 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dan heb je het probleem van integratie, ge maakt het uw eigen moeilijk en de maatschappij heeft er last en overlast van. Laatst gewijzigd door alberto : 16 december 2006 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien er in ons land geen kinderbijslag meer zou bestaan, zou ons land een stuk onaantrekkelijker worden voor kroostrijke niet-Westerse vreemdelingen. Laatst gewijzigd door Cynicus : 17 december 2006 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door de bijdragen af te schaffen verdient een kinderloos gezin ook meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Ik vrees dat we toch een andere mentaliteit zullen moeten aanleren aan de Belgen van allochtone afkomst.
Enkele jaren geleden leerde ik een Turkse familie kennen in Gent: kinderen allemaal naar deftige Vlaamse scholen, perfect Nederlandstalig, geïntegreerd, zou je kunnen denken. Een paar jaar later ga ik op vakantie in Turkije, kom daar een zoon van het gezin tegen ,arm in arm met een Gentse vriendin. Hij vertelt mij dat hij een zaak heeft geopend in Turkije ( enkel tijdens het toeristisch seizoen) en getrouwd is met een Turkse! Wat deed hij dan in dat toeristisch oord met zijn Gentse vriendin?? Ah, zijn vrouw bleef thuis , was zwanger, en volgens de koran mocht je meerdere vrouwen hebben!!! Ik viel bijna om : je ziet , ze blijven van twee walletjes eten, zelfs na een volledig jong leven in België . Wat die leeftijdsgrens van 21 jaar betreft om te huwen met een partner van het thuisland : als ze vroeger willen huwen, laat ze dan die jaren in hun thuisland blijven en een integratietest afleggen allebei, als ze willen terugkomen . Je hoorde het in de zevende dag : de ene vond het ondoenbaar en is gescheiden, de andere was nog maar 2 jaar getrouwd, dus afwachten. Ook de Belgen scheiden natuurlijk, maar zo kunnen ze ongemerkt de allochtone bevolking doen aangroeien, want dan trouwen ze opnieuw, doen opnieuw gezinshereniging en ga maar door: en zo blijven de problemen steeds aanslepen; Ik vond de uitzending deze morgen vooral doeltreffend, omdat het ook eens door hun eigen mensen werd verteld: proficiat trouwens voor die mensen: ze waren alle vier goed ter tale en sloegen meestal de nagel op de kop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Burgemeester
|
![]() Enkel bij de vrouw die rechten gestudeerd had ging mijn alarm af...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |