![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vind u van een FESTIVAL van het RESPECT!? | |||
Heel goed. De Europese cultuur moet verdwijnen en er mag niet meer gelachen worden. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,25% |
Een festival van het respect! mag op voorwaarde dat een moslimvriendelijk carnaval toegelaten blijft |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,25% |
In de grond zijn mohammedanen goeie mensen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 87,50% |
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan helaas met de 3 vraagpunten niet uit de voeten of eigenlijk met de hele topic niet; "respect" als 1-richtingverkeer spreekt mij niet aan, doet mij teveel denken aan de vroegere koloniën.
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik krijg de schijt van uw idioot idee en ben voorstander van de nietsontziende vrije meningsuiting! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Kalm nou, hij maakt maar een grapje.
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Tuurlijk is respect uit de beide richtingen uiterst noodzakelijk. Maar ik moet toch geen tekeningetje maken bij het feit dat 'hangapen' als racistisch wordt aangevoeld bij Afrikanen. Oerwoudgeluiden en dergelijke meer op sportvelden zijn ook een voorbeeld van een referentie naar apen.
#25 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Nee hoor, je moet hem letterlijk nemen, hij had geen ruzie met moslims, maar echt met een groep apen. Vergeet niet dat extreem-rechtsen iets minder geevolueerd zijn en qua belevingswereld en uiterlijk nog wat dichter bij de apen staan. Het is dan ook niet geheel zeker welke van de strijdende partijen hieronder staat afgebeeld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Beter ni gekeken,diene Mohammed is toch maar ne lelijke vent
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
kijk eens goed, da's een VuilB'er die z'n enge interpretatie van een moslim uitbeeldt. Vergeef hun de zwakzinnigheid ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Zou er ook maar iemand bestaan die die aap-vergelijkingen echt grappig vindt?
|
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje respect kan geen kwaad voor elkaar, wat niet wil zeggen dat er geen cartoons mogen getoond worden in een krant of carnavalstoet.
Maar dat provoceren hoeft niet voor mij hoor zowel Moslim als Vlaming
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zou jij die gastjes noemen? Achtergestelde, racistisch behandelde medeburgers die het toch zooo goed menen met alles en iedereen? Of zoiets? |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
"Iedereen weet dat de druppel opgaat in de oceaan, slechts weinigen weten dat de oceaan opgaat in de druppel." Kabir (1450-1510) Laatst gewijzigd door SethMoN : 3 maart 2006 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De term "Noord-Afrikaanse Belgen" is op zich al een giller!!!! Wat zit de wereld toch raar in elkaar tegenwoordig, nietwaar... Waar zal dat eindigen... Een beetje zoals Belgische Hangapen, als ze hier in de zoo geboren zijn, of course. ![]() |
|
![]() |