![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Parlementsvoorzitter
|
och... dat is zelfs nog stukken minder als de enen of de andere van nature uit zeer begaafde "topsporter"... die effe al dan niet na wat inspanning de maasa's in hysterie brengt...
zo'ne Ronaldo, Armstrong, etc... krijgen veel meer..... en voor onze mede forum leden die denken het zo maar even voor veel minder geld te willen doen.... dat ze maar eens avhter die bal gaan lopen in een stadion met zoveel volk.... of de Tourmalet opfietsen tussen rijen uitgelaten fans... als je het mij vraagt.... men krijgt niets voor niets... want als de "rotkapitalisten" de job zouden kunnen laten doen voor zoveel geld minder zoals hierboven gesuggereerd... dan hadden ze het al lang gedaan... als die sportclubs of evenementen draaien zoals het hoort voor hun publiek... en die ondernemingen draaien dat ze de economie doen draaien.... dan kan dat enkel door de getalenteerde en hardzwoegende doeners... niet de mensen die ervan dromen dat ze het zouden beter kunnen voor minder geld.... en.... dat zogenaamd publiceren van die cijfers.... ook dat is een zichzelf in de kijker wringen in de media.... goed meegenomen bij aanstaande verkiezingen.... en "Jan met de Pet" of in het Zuiden "Jean �* la Claque"... zij kunnen hun oerinstinkten en emoties weer eens botvieren... Onze Lieve Heer heeft toch rare logeerders op zijn werled gezet... zegde mijn Heeroom destijds.... |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
Het is eigenlijk hallucinant te zien dat de topmanagers van de overheidsbedrijven zelfs een stuk meer verdienen dan in de privé. Niet toevallig zijn het de vriendjes van de politici die de poen kunnen scheppen.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Voor wat hoort wat. Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Toppoltici van hun kant krijgen ook lucratieve baantjes aangeboden als bewijs van erkentelijkheid voor geleverde hand en spandiensten. Of hoe het fascisme aan de top woelig tiert met als inzet zelfverrijking van zowel grootkapitaal en als hun politieke marionetten. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
|
Citaat:
ps dan wil ik weer eens werken weer niet goed dus
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 maart 2006 om 13:37. |
|
|
|
|
|
|
#30 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
het verschil zit hem tussen legaal roven van de arbeiders van belgacom en de illegaliteit van het trachten te overleven van een arme bejaarde door een paar kruimels te rapen die normaal gezien zowieso voor de armen bestemd zouden moeten zijn.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 maart 2006 om 13:40. |
|
|
|
|
|
#32 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Beschrijf eens een strategisch plan voor de komende 10 jaar van een firma als Belgacom waarin je aangeeft hoe het bedrijf zal overleven, hoe het beter blijft dan de concurrentie en hoe het aantrekkelijk blijft voor investeerders. Of beschrijf eens wat je gaat doen wanneer je merkt dat je meest naaste concurrent (Mobistar bijvoorbeeld), in ijltempo je markt aan het inpalmen is dankzij veel goedkopere abonnementen die onder jouw kostprijs zitten? Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
|
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
|
Citaat:
Belgacom heeft een aardige reserve op kunnen bouwen wegens het decennialange monopolie dat ze hebben gehad op de belgische markt - dwz dat ze dus een riante voorsprong hebben op mobistar bvb die dat niet heeft gehad. in grote lijnen dus gewoon een kwestie van deze voordeelpositie tot op het bot uit te buiten en de reserve om te zetten in tarievenverlaging in plaats van zoals nu aan prijsafspraken te doen met de concurrentie.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
voor de rest maak ik aan dergelijke reacties geen woord meer vuil... gewoon negeren die blabla bla...
|
|
|
|
#37 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Banneling
|
Die arbeiders worden betaald voor bewezen diensten en die arbeiders zouden geen "rijkdom" kunnen produceren zonder de middelen die de eigenaars ter beschikking stellen.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Europees Commissaris
|
Ik zie dat je ongeveer op dezelfde manier reageerde kobaf. Was nog zo ver niet.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Europees Commissaris
|
|
|