![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de ziekte van appartement-katten. Katten die op zes hoog opgesloten zijn. Een kat die gedurende de dag rustig buiten kan lopen en af en toe binnen komt, die eet een paar droge brokjes en gaat dan weer wat wandelen of slapen. Ik heb twee katten gehad en heb er nog eentje en vraatzucht kennen ze beiden niet. De enige mensen van wie ik zulke klachten hoor zijn mensen die hun katten binnenshuis houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan de redenering ook omdraaien. Waarom maken de kattenliefhebbers geen overdekte ren voor hun potentiële moordenaars? Vooral met in het achterhoofd, die Duitse kat die vogelgriep had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lukt het je niet om katten een partijkaart van Groen! aan te bieden of zo ? Die beesten zijn zo. Wat wil je daar for fucks sake aan gaan veranderen ?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 14 maart 2006 om 02:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn neushoorns hier evenzeer ingeburgerd als katten ? 8) Een beetje migratiepolitiek kan geen kwaad voor jullie linkiewinkies, lijkt me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Ons kat was beste vriendjes mee het konijn van de buren, die nam da in bescherming. Ze had natuurlijk wel genoeg te eten bij ons 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toen draaide de Grote Kat zich om in haar mand, en sprak kattig: "Laat er Kat zijn." En er was Kat.
ANONYMUS, Der Kätolischen Bibel, Das Kätolische Drukmädchen, 1974 |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor mij ligt de echte valsigheid in de geveinsde afgedwongen onderdanigheid van de hond. Meestal zien we die slijmballerige houding enkel voor zijn baas, die hij kruiperig gehoorzaamd, maar owee als hij de kans krijgt om iemand anders te schofferen......... of na vele jaren opgekropte onderdrukking zelfs zijn baas......... Neen, geef me dan maar een onafhankelijk kattebeest, dat jou direct duidelijk maakt dat ze van je geslijm niet hoeft te weten, of dat ze oprecht van je houdt in voorkomend geval. Dat zijn pas persoonlijkheden! Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat de katten er niet in slagen om een slachtpartij onder uw keunen aan te richten, wat is dan hun uiteindelijke bestemming? Juist: door jou afgeslacht worden. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Katten horen niet in de natuur thuis, point final! Die rotbeesten zijn wandelende moordmachines! Ik ben een vredelievend mens, maar nadat die kutbeesten voor de zoveelste keer een merelnest hadden leeggehaald heb ik met mijn vrienden long en rifle ervoor gezorgd dat ze nu rustig hun nest kunnen grootbrengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Voor één keer ben ik het volmondig en zonder meer met u eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Lang leve de katten !
my dogs like the sweet taste of cat for breakfast.... (or lunch, or dinner) Ik heb het hen al proberen af te leren, maar het instinct is te sterk. Heb al serieuze bedragen mogen neertellen om sommige buren schadeloos te stellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb 3 katten.
1. Rambo = gecastreerde kater, 10 jaar 2. Lotje = gesteriliseerde kattin, 8 jaar 3. Junky = gecastreerde kater, 2 jaar. Op een avond stond ik met mijn buurman wat te kouten. Mijn oudste kat, Rambo zat een tweetal meters van mij af. Plots kwam de hond van de buurman van zijn erf af, grommend en blaffend naar mij toe. Rambo sprong onmiddellijk tussen mij en de hond in, haren recht, oren plat, blazend. En de hond droop af. Mijn kat beschermt mij tegen honden. Rambo en Junky zijn meestal buiten, behalve bij vriesweer zoals de laatste dagn, dan komen ze 's nachts binnen slapen. Lotje ligt de hele tijd binnen en gaat slechts naar buiten om haar behoeften te doen. WIE AAN MIJN KATTEN KOMT, KOMT AAN MIJ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() zegt de uitdrukking 'contradictio in terminus' u iets? ![]() wel lief voor die vogelkes natuurlijk ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |