![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men het misschien goed in de hand houwt moet het wel kunnen,maar zeker niet op 16 jaar of zoiets hé
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom canabis legaliseren als men voortdurend campagnes voert om het roken af te leren? Van een tegenstrijdige boodschap gesproken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanaf 18 vind ik het wel kunnen,maar wetten zijn.............................
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
En roken is niet illegaal, het wordt wel ontmoedigd maar dat is iets helemaal anders. Canabis wordt door vele jongeren geconsumeerd, zeker niet minder omdat het illegaal zou zijn. Enorm veel fraude wijst op slechte controle maar ook op een beleid dat niet aansluit bij het 'gevoel' van velen. Waarmee ik bedoel dat er misschien eens nagedacht mag worden over de vraag waarom er zoveel fraude is en of meer regeltjes en verboden dit wel oplossen, dat ter zijde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() als ik geen stuk grond krijg waar ik buitenwiet mag kweken en zodat mij de toegang ontzegd wordt tot de gratis zon dan heb ik het volste recht om electriek voor mijn planten af te tappen
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 maart 2006 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() als vermaard plutoloog kan ik toch niet anders dan u persoonlijk cannabis aanbevelen hoor. Een echt paardemiddel zeg maar tegen uw vastgebakken en kleinburgerlijke mentaliteit !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de sigaretten nu al 4,75€ per pakje kosten!
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fraude maakt andere mensen tot financiëel slachtoffer. Een toeter blowen enkel jezelf (en dan nog) Er hoeft slechts iets in de illegaliteit te zitten wanneer je er anderen hun vrijheid mee bedreigt, of schade mee berokkent. Citaat:
In dat verband is het nog veel tegenstrijdiger om reclame voor hamburgers en fastfood toe te laten, maar ons anderzijds wel af te zeiken met gezondheids-goede raad.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() Cannabis moet niet persé gerookt worden. Men kan dat ook eten.
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() smakelijk !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bak eens een smakelijke space-cake, Jan! Klaar 1/4 kg boter en laat ze met de verkruimelde stuff lekker trekken tot ze groen ziet, en dan zeven. Bak vervolgens dan een klassiek 4/4 gebak (1/4 kg bloem, 1/4 kg van de 'verbeterde' boter, 4 eieren, en 1/4 kg suiker) Scheid eiwit endooiers en klop het eiwit met een beetje van de suiker tot sneeuw om het zaakje luchtig te houden. Meng alles in een Kenwood of met kneedhaken. Bak het ùengsel een oven van 180° en controleer af en toe met een breinaald of de cake binnenin gaar is (als er geen deeg meer aan je naald blijft plakken) LAten afkoelen, en in plakjes snijden. Serveer dat aan moeder de vrouw bij haar namiddagthee, en ze is de rest van de dag een goedgehumeurd dotje. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
[zeikmode] ze zouden het beter legaliseren [/zeikmode] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat verhaal van die "illegale stroomtaps" waar is zou dit ,nog maar eens, de volstrekte irrelevantie van de "onafhankelijke stroomleveranciers die geen jota stroom opwekken " aantonen......
Als ik het goed begrijp zoeken de "technici" (van de vroegere intercommunales en electrabel) ook niet meer zo fanatiek naar "stroomlekken" aangezien ze daarvoor niet betaald krijgen van de "onafhankelijke stroomleveranciers"... "Lekken" raken dus vermoedelijk aan de officiele klanten verrekend middels een "toeslag"? nou ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan zelf echt niks klaar krijgen in de keuken maar ge moogt er eens eentje gereed zetten tegen oudejaarsdagen.
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() echt vreemd dat sommige mensen durven zeggen dat cannabis moet verboden blijven. Als je hier al ziet dat bijna iedereen het wel is gebruikt of wil gebruiken..
achja, nog een reden te meer om ni op het vlaamsbelang te stemmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |