Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 maart 2006, 20:44   #21
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Gesteriliseerd?? laat mij eens raden wie van de forumleden dat nog gezegd had een nadien geband werd, ra ra ra ???
Vooral niet op de "kern van de vraag" reageren, nietwaar?
(zie eerste posting van dit onderwerp)

Laatst gewijzigd door andev : 18 maart 2006 om 20:45.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2006, 20:50   #22
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bla bla bla, opgeblaasde zever zonder inhoud, probeer volgende keer wa beter libido....
Is dat je benadering van "het probleem"? Je hebt er blijkbaar die in het water vallen en blijven beweren dat ze niet nat zijn, nietwaar?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2006, 23:19   #23
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Mijn reactie sloeg op het laatste deeltje van de post van Slobodan. Dat mentaal gehandicapten gesteriliseerd worden, betwijfel ik niet. Dat lijkt me trouwens ook maar niet meer als normaal.
Ah zo d�*t vindt ge normaal. Himmler en Mengele deelden uw gedachtengoed volkomen, waarvan akte. NERGENS heb ik gesteld dat Moslims moeten gesteriliseerd worden, ik heb begrip voor hun mentale achterstand, wens dat ze daarvan genezen worden maar vind ook niet dat ze moeten AANGEMOEDIGD worden om die voort te zetten VOORALEER ze genezen zijn en dat is nu net wat hier en nu gebeurt.
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2006, 23:24   #24
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Amaai, dief ?? Welke beschuldigingen volgen er nog???
Onder al het macho-gebrul en met de vuist omhoog lopen in de achterbuurten van Beiroet, Kaboel, Teheran etc. zijn jullie Moslims bange en onzekere pubers die hun achterlijke geloof al bedreigd zien door een paar tekeningskes en de suggestie dat jullie profeetje een ordinaire dief was. Zó sterk is jullie geloof dus kennelijk niet....
Oud 19 maart 2006, 00:25   #25
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Als we zoeken naar raakpunten met Hitler denk ik dat jij er meer gaat hebben...
???Ik zie niet direkt dewelke?Maar allee, spuw uw gif maar eens, dat ik wat kan lachen...8)
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2006, 01:15   #26
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard mmm ?,,,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weisse Wolf Bekijk bericht
Terrorist, pedofiel, moordenaar, misdadiger... keuze genoeg toch?
terrorsit ?? moordenaar??? misdadiger??
** Ze hebben twee atombommen op twee grote steden in Japan (Nakazaki en Hiroshima) op onschuldige mensen gegooid?? zijn die Mohammadaans ?
bron, Hiroshima
bron, Nagasaki

** Sharoun 1984-2006 elken dag onschuldige mensen in Palastijne doden, twee slavaernijen (Sabra en Shatila), trouwens, waar is die? komt nooit op tv? is hem ook een mohammadaans??
bron, sabra en shatila
** Boush, Blair, inval Irak, met F-16 raketten op onschuldige mensen, Afghanistan, honderd duizenden onschuldige burgers, Vietnaam ..
Vietnam
Irak
** Lenin, Stalin, Mao Tsi Tungh, (140 miljoen) onschuldige mensen tijdens de communistische revoluties ?? opvolgers van Mohammed?
communisme 1 communisme 2
communisme 3
** Heeft afrika europa veroverd of andersom ?? wie heeft afrika leeg gezonden? wie heeft twee miljoen mensen in Algerije gedood?? Frankrijk of saudi arabië ?? alle islam landen behalve saudi arabië en alle heel de afrika, er zijn miljoenen mensen het leven omgekomen door de verovering?? wie heeft dat gedaan , Mohammadaans ??

** wie heeft palastine veroverd en die land aan zionisten geven ?? uk of Soudan ?? Mohammadaans ??
** Wie heeft duizend onschuldige mensen in elf september in New York gedood? Mohammadaans?? mmm dat kan niet want dat is dezelfde organisatie die duizend onschuldige mensen heeft gedood in twee boomaanslagen in Riyad (Saudi arabië), in Amman , in een hotel (Jordanië), in Casablanca (Marokko), in Sharam Seihk (Egypte), 11 boomaanslagen Kabul (Afghanistan) ...

** Wie heeft die twee boomaanslagen in London (50 mensen het leven omgekomen) en in Madrid (Spanië, 100 mensen het leven omgekomen), zijn die niet Irakezen omdat deze twee landen Irak hebben veroverd om olie, en ze hebben dat gedaan om hun familie, hun vrienden die vermoord zijn door deze landen, hun land en olie die verkracht is, en hun broers in Irak in Abu Ghraib gevangenis behandeld worden zoals ze dieren zijn .. zijn ze niet dan diezelfde irakezen ..???

*** waar zijn de oorspronkelijke bewoners van VS, indianen ?? waar zijn ze ?? miljoenen en miljoenen bewoners?? zijn ze niet vernietigd ?? en wie heeft dat gedaan?? Mohammadaans ??
*** Eerste en tweede wereld oorloog?? wat is de oorzaak, en wie heeft dat uitgevoerd ?? Mohammadaans ??

... ik heb er nog 1278 voorbeelden, maar ik ga ze stap voor stap posten ..
Jullie hebben harten waarmee jullie niet begrijpen, of ogen waarmee jullie niet zien ?? Mohammed de boodschapper van God naar ons, is THE MERCY FOR MANKIND .. maar de meeste mensen denken niet na, zij volgen media, media had eerder gezegd dat Saddam atoomwapens had, en dat hij een relatie had met bin laden .. enz

pedofiel ???? mmm, dan is er hier in België geen duizenden aanhangers, of opvolgers van Mohammed, maar gewoon een paar zoals Dutreaux enz ?????????????????????????????????????????????????? ???????????????????

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 19 maart 2006 om 01:17.
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2006, 11:02   #27
Manuel*
Staatssecretaris

Manuel*'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
Ah zo d�*t vindt ge normaal. Himmler en Mengele deelden uw gedachtengoed volkomen, waarvan akte. NERGENS heb ik gesteld dat Moslims moeten gesteriliseerd worden, ik heb begrip voor hun mentale achterstand, wens dat ze daarvan genezen worden maar vind ook niet dat ze moeten AANGEMOEDIGD worden om die voort te zetten VOORALEER ze genezen zijn en dat is nu net wat hier en nu gebeurt.
Ik zie niet meteen in wat er zo verkeerd is aan dat standpunt. Ik heb toch niet beweerd dat ELKE mentaal gehandicapte per definitie MOET gesteriliseerd worden? Alles hangt af van de omstandigheden.... Als een mentale gehandicapte erfelijk belast is, is het niet meer dan logisch dat er geprobeerd wordt om te verhinderen dat die persoon kinderen op de wereld zet waar hij/zij om te beginnen misschien zelf niet kan zorgen èn die bovendien ook nog eens het risico loopt dat die kinderen óók mentaal gehandicapt zijn. Of vindt u misschien dat er nog niet genoeg sukkelaartjes rondlopen op de wereld?

Manuel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2006, 11:54   #28
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sinds wanneer is gelovig zijn erfelijk?
Ken jij mensen afkomstig uit moslimgezinnen die openlijk de islam durven contesteren? Ik ken er geen een tenzij die ene bruine raaf die door de staatsveiligheid moet beschermd worden om niet vermoord te worden door "geloofsgenoten".

Gelovig zijn is weldegelijk erfelijk.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2006, 18:04   #29
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Onder al het macho-gebrul en met de vuist omhoog lopen in de achterbuurten van Beiroet, Kaboel, Teheran etc. zijn jullie Moslims bange en onzekere pubers die hun achterlijke geloof al bedreigd zien door een paar tekeningskes en de suggestie dat jullie profeetje een ordinaire dief was. Zó sterk is jullie geloof dus kennelijk niet....
Waf waf waf....
Oud 19 maart 2006, 18:11   #30
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Extra Bekijk bericht
** Ze hebben twee atombommen op twee grote steden in Japan (Nakazaki en Hiroshima) op onschuldige mensen gegooid?? zijn die Mohammadaans ?
bron, Hiroshima
bron, Nagasaki

** Sharoun 1984-2006 elken dag onschuldige mensen in Palastijne doden, twee slavaernijen (Sabra en Shatila), trouwens, waar is die? komt nooit op tv? is hem ook een mohammadaans??
bron, sabra en shatila
** Boush, Blair, inval Irak, met F-16 raketten op onschuldige mensen, Afghanistan, honderd duizenden onschuldige burgers, Vietnaam ..
Vietnam
Irak
** Lenin, Stalin, Mao Tsi Tungh, (140 miljoen) onschuldige mensen tijdens de communistische revoluties ?? opvolgers van Mohammed?
communisme 3
** Heeft afrika europa veroverd of andersom ?? wie heeft afrika leeg gezonden? wie heeft twee miljoen mensen in Algerije gedood?? Frankrijk of saudi arabië ?? alle islam landen behalve saudi arabië en alle heel de afrika, er zijn miljoenen mensen het leven omgekomen door de verovering?? wie heeft dat gedaan , Mohammadaans ??

** wie heeft palastine veroverd en die land aan zionisten geven ?? uk of Soudan ?? Mohammadaans ??
** Wie heeft duizend onschuldige mensen in elf september in New York gedood? Mohammadaans?? mmm dat kan niet want dat is dezelfde organisatie die duizend onschuldige mensen heeft gedood in twee boomaanslagen in Riyad (Saudi arabië), in Amman , in een hotel (Jordanië), in Casablanca (Marokko), in Sharam Seihk (Egypte), 11 boomaanslagen Kabul (Afghanistan) ...

** Wie heeft die twee boomaanslagen in London (50 mensen het leven omgekomen) en in Madrid (Spanië, 100 mensen het leven omgekomen), zijn die niet Irakezen omdat deze twee landen Irak hebben veroverd om olie, en ze hebben dat gedaan om hun familie, hun vrienden die vermoord zijn door deze landen, hun land en olie die verkracht is, en hun broers in Irak in Abu Ghraib gevangenis behandeld worden zoals ze dieren zijn .. zijn ze niet dan diezelfde irakezen ..???

*** waar zijn de oorspronkelijke bewoners van VS, indianen ?? waar zijn ze ?? miljoenen en miljoenen bewoners?? zijn ze niet vernietigd ?? en wie heeft dat gedaan?? Mohammadaans ??
*** Eerste en tweede wereld oorloog?? wat is de oorzaak, en wie heeft dat uitgevoerd ?? Mohammadaans ??

Jullie hebben harten waarmee jullie niet begrijpen, of ogen waarmee jullie niet zien ?? Mohammed de boodschapper van God naar ons, is THE MERCY FOR MANKIND .. maar de meeste mensen denken niet na, zij volgen media, media had eerder gezegd dat Saddam atoomwapens had, en dat hij een relatie had met bin laden .. enz

pedofiel ???? mmm, dan is er hier in België geen duizenden aanhangers, of opvolgers van Mohammed, maar gewoon een paar zoals Dutreaux enz ?????????????????????????????????????????????????? ???????????????????
Wie heeft er 15.000 atoombommen ?? moslims?? wie heeft het gemaakt en gebruikt tegen onschuldige burgers in hiroshima en nakazaki (kijk boven voor bron),??? moslims?
68 veldslagen ?? ????????????? !!!!!!Moslims ???
allé zoekopdracht en googelen over die veldslagen ..!
?????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????? moslims ??
waar zijn die mensen die afrika heb veroverd, die afrika leeg gezonden hebben, waar is die diamant, ijzer, goud, olie, natuurlijke gaz ?? afrika is in princiep het rijkste continent ter wereld maar waarom zijn ze zo arm ?? waar is die dief die het bezit van afrikanen heeft gestolen ??
Congo, Sudan, Somalië, Ethiopie, Siralione.. elken dag oorlog, burgersoorlog ??waarom ?? in plaats om de mensen te helpen, fabriceren ze wapens !!!! wie geeft wapens voor die mensen ?? wie fabriceert wapens en geeft ze voor afrikanen om elkaar te doden ?? waar is die dief ?? of die opvolger van die dief ??
waar zijn die mensen die dieven die de naam van Alkhawarizmi hebben veranderd, de uitvinder, de wetenschapper in algoritmen waarop informatica, techniek, en elektronika is gebasseerd?? waar zijn de dieven die de boeken van wiskunde en vooral algebra van Andalusia (zuid espanja) hebben gestolen ??
waar zijn de dieven de de naam van Ibno sina (de genesskundige van iran) hebben veranderd ?
waar zijn de dieven die de olie van irak elken dag verkrachten ????
....................??!!

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 19 maart 2006 om 18:26.
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2006, 18:39   #31
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin Bekijk bericht
Ken jij mensen afkomstig uit moslimgezinnen die openlijk de islam durven contesteren? Ik ken er geen een tenzij die ene bruine raaf die door de staatsveiligheid moet beschermd worden om niet vermoord te worden door "geloofsgenoten".

Gelovig zijn is weldegelijk erfelijk.
Ja, ik ken er wel degelijk.

Citaat:
er·fe·lijk (bn.)
1 genetisch bepaald => erfelijk belast, hereditair, het zit in de familie
2 dat als erfenis overgaat
Gelovigheid wordt niet genetisch overgedragen en is dus niet erfelijk.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2006, 16:46   #32
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Waf waf waf....
t Geluid van een Onrein Dier...
Oud 20 maart 2006, 18:15   #33
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
t Geluid van een Onrein Dier...
Ok, dit dan; miauuuw miaaaauuuuuw miauuuw....
Oud 20 maart 2006, 20:45   #34
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
bron, Hiroshima
bron, Nagasaki

bron, sabra en shatila
Vietnam
Irak
communisme 3

Pedofielen als Dutroux mogen voor mijn part de strop krijgen. Ik steek ook mijn kont niet driemaal per dag in de lucht om een pedofiel als Dutroux te eren.
Wat Palestina en Irak betreft moet je maar gaan klagen bij de Yanks en hun zionistische broeders uit Pisraël. Voor mijn part vegen ze de JewSA en zijn illegale piratenstaat van deze aardbol, ik zal er alvast geen traan om laten.
Oud 20 maart 2006, 20:54   #35
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, ik ken er wel degelijk.

Gelovigheid wordt niet genetisch overgedragen en is dus niet erfelijk.
Erfelijk heb ik gezegd, niet genetisch bepaald.

En noem ze eens op die mensen die uit een moslimgezin komen die de islam openlijk in vraag durven stellen. Of wil u hun identiteit liever niet bekend maken? 8)
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2006, 21:03   #36
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:

En noem ze eens op die mensen die uit een moslimgezin komen die de islam openlijk in vraag durven stellen. Of wil u hun identiteit liever niet bekend maken? 8)
Ja, die namen zou ik ook wel willen weten. En, zouden ze hun 'bekentenissen' nog luidop durven zeggen met een imam als getuige ?
Noppes !
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2006, 22:24   #37
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Ja, die namen zou ik ook wel willen weten. En, zouden ze hun 'bekentenissen' nog luidop durven zeggen met een imam als getuige ?
Noppes !
Jawel, over sektes als de Getuigen van Jehova, Moon, Scientology etc. wordt moeilijk gedaan, terwijl die Moslimflauwekul veel gevaarlijker is voor redelijk denkende mensen. Maar die psychopaten geven wij Arabische lessen, grond om Moskees op te zetten, kindergeld om zich voort te planten...het kan alleen verklaard worden door een verborgen drang van zelfdestructie van onzentwege. We zouden alle Moslims tot de laatste man uit Europa moeten verdrijven! Milosevic was een visionair in dit opzicht. Het is de tactiek van de Judeo/Amerikanen om ons Europa te ontwrichten door het te saboteren dmv van Moslims, en onze slappe/dwaze politici lopen daarin mee.
Oud 20 maart 2006, 22:26   #38
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Die worden de keel overgesneden als ze niet terecht kunnen in door Ongelovigen opgerichte vluchthuizen !
Oud 20 maart 2006, 22:30   #39
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
Wie heeft er 15.000 atoombommen ?? moslims??
Die Islamietische zandkruipers in Iran zouden er alleszins graag EENTJE hebben...dat ze die dan niet ter plaatse kunnen krijgen, nee, daar hebben ze niet aan gedacht !

De Islamieten hebben helemaal niks uitgevonden, sommigen onder hen hebben ondanks hun dwaze bijgeloof destijds wat kennis van de Grieken en Romeinen bewaard, dat is alles.
Oud 20 maart 2006, 23:20   #40
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Erfelijk is per definitie genetisch bepaald... ga je toegeven dat je iets fouts hebt gezegd of blijven we dit spelletje spelen?

... als er nu iemand is wiens nick misplaatst is
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be