![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat een goed gedacht se.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() yeah freedom of speech fighters very nice; merci vanuit de verte mensen ....ik ga me bewust wa meer afzijdig houden tgo deze forum.
Zo te lezen hebben moderators enz...drukke dagen dermee en misschien hemme die geen ' sociaal ' hart mor ik wel dus vindt het tof dat het gebeurde maar ook jammer . En ben ook niet de enige arme mens die de mond wordt gesnoerd of pas wordt afgesneden; als het zo verder gaat ben ik verplicht men mening over onvriendelijk Antwerpen te herzien. Het sociaal bewustzijn van mij en andere gaat er wel op vooruit vindt ik ![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voelde je je soms gevizeerd daardoor? Ik niet! En moest hij werkelijk daarvoor definitief geband worden? ![]() A shape of things to expect als 't Vuil B ooit aan de macht zou komen? Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 4 juni 2006 om 13:58. |
||
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door thePiano ![]() Subforums aanmaken en weer opdoeken is hier een hardnekkig nevenverschijnsel. Ik heb er zo mijn idee over. Vermits bannelingen door de moderatie als verloren kost worden beschouwd en de deelnemers op dit forum het duidelijk niet eens zijn met de manier waarop zij naar eigen goed dunken deze of gene wensen te criminaliseren, heb ik een voorstel klaar dat ietwat soelaas kan brengen: Een subforum voor bannelingen! Zelf ben ik op vier jaar tijd dat ik hier kom een dozijn keren geband geweest. Dus ik weet waarover ik het heb. We kunnen het bv Het Gevang heten, maar iemand met een beter voorstel is altijd welkom. In Het Gevang kunnen dan de bannelingen hun standpunt verdedigen tav de niet gebanden. Enkel aan Het Gevang kunnen bannelingen deelnemen en aan geen enkel ander onderdeel. Het Gevang wordt uiteraard niet gemodereerd maar als het te erg wordt, moet er natuurlijk wel worden ingegrepen. Gevangenen kunnen hun standpunten verdedigen en, naargelang hun debatkunsten en argumenten, strafverzwaring of vermindering krijgen. Het heeft o.m. het voordeel dat gebanden minder geneigd zullen zijn om onder de een of andere nicknaam toch weer op te duiken op het forum, want ze hopen natuurlijk op gratie. Uw mening graag. ![]() ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar gij moet wel onmiddellijk daar opgesloten worden, als eerste "klant". |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog even, en dan word "racisme" gewoon synoniem voor "zelfverdediging".Als ge terugslaat, als een Vreemde Invaller u een mot geeft, ben je een racist... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Een subforum voor gebanden komt er niet. Mensen die geband zijn, zijn hier niet meer welkom wegens het herhaaldelijk overtreden van wetten en reglementen.
Discussies over vrije meningsuiting en racisme kunnen jullie in de daartoe voorziene subfora houden. |
![]() |