Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 26 maart 2006, 16:59   #21
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Ik denkdat het antwoord van de modertors 'nee' zal zijn. Binnen de kortste keren zullen er oproepen staan om de Holocaust te ontkennen en aanzetten tot geweld, of andere illegale zaken. Nu, los van de zin en onzin van die wetten; ik denk niet dat de moderatie zich daaraan zal verbranden (en terecht overigens).
De moderatoren kunnen nog altijd knippen hé. Bovendien moeten ze dan maar 1 subforum "controleren". Pas op ik ben geen voorstander van al dat bannen en knippen, maar autoritaire links-liberale censuurinquisitie is wel serieus met haar heksenjacht bezig. Toch wel vreemd dat ThePiano dat voorstelt. Was hij het niet, die dat meldpunt voor "racisme" heeft gepromoot op dit forum ?

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline  
Oud 26 maart 2006, 17:59   #22
Antigone
Banneling

Antigone's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat een goed gedacht se.
Antigone is offline  
Oud 30 maart 2006, 19:01   #23
duncan
Banneling

Standaard

yeah freedom of speech fighters very nice; merci vanuit de verte mensen ....ik ga me bewust wa meer afzijdig houden tgo deze forum.

Zo te lezen hebben moderators enz...drukke dagen dermee en misschien hemme die geen ' sociaal ' hart mor ik wel dus vindt het tof dat het gebeurde maar ook jammer .

En ben ook niet de enige arme mens die de mond wordt gesnoerd of pas wordt afgesneden; als het zo verder gaat ben ik verplicht men mening over onvriendelijk Antwerpen te herzien.

Het sociaal bewustzijn van mij en andere gaat er wel op vooruit vindt ik
duncan is offline  
Oud 31 maart 2006, 07:10   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
yeah freedom of speech fighters very nice; merci vanuit de verte mensen ....ik ga me bewust wa meer afzijdig houden tgo deze forum.
Nog een betere beslissing zou zijn gewoon weg te blijven.
Knuppel is offline  
Oud 4 juni 2006, 13:48   #25
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
De moderatoren kunnen nog altijd knippen hé. Bovendien moeten ze dan maar 1 subforum "controleren". Pas op ik ben geen voorstander van al dat bannen en knippen, maar autoritaire links-liberale censuurinquisitie is wel serieus met haar heksenjacht bezig. Toch wel vreemd dat ThePiano dat voorstelt. Was hij het niet, die dat meldpunt voor "racisme" heeft gepromoot op dit forum ?
Is dat "meldpunt voor racisme" dan tegen de wet of amoreel, erger, immoreel?

Voelde je je soms gevizeerd daardoor? Ik niet!

En moest hij werkelijk daarvoor definitief geband worden?
A shape of things to expect als 't Vuil B ooit aan de macht zou komen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
yeah freedom of speech fighters...
En dan vraagt men zich af waarom er een CS is.. niet te geloven!

Laatst gewijzigd door filosoof : 4 juni 2006 om 13:58.
filosoof is offline  
Oud 4 juni 2006, 14:05   #26
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door thePiano
Subforums aanmaken en weer opdoeken is hier een hardnekkig nevenverschijnsel. Ik heb er zo mijn idee over.

Vermits bannelingen door de moderatie als verloren kost worden beschouwd en de deelnemers op dit forum het duidelijk niet eens zijn met de manier waarop zij naar eigen goed dunken deze of gene wensen te criminaliseren, heb ik een voorstel klaar dat ietwat soelaas kan brengen: Een subforum voor bannelingen!

Zelf ben ik op vier jaar tijd dat ik hier kom een dozijn keren geband geweest. Dus ik weet waarover ik het heb.

We kunnen het bv Het Gevang heten, maar iemand met een beter voorstel is altijd welkom. In Het Gevang kunnen dan de bannelingen hun standpunt verdedigen tav de niet gebanden. Enkel aan Het Gevang kunnen bannelingen deelnemen en aan geen enkel ander onderdeel. Het Gevang wordt uiteraard niet gemodereerd maar als het te erg wordt, moet er natuurlijk wel worden ingegrepen.

Gevangenen kunnen hun standpunten verdedigen en, naargelang hun debatkunsten en argumenten, strafverzwaring of vermindering krijgen.

Het heeft o.m. het voordeel dat gebanden minder geneigd zullen zijn om onder de een of andere nicknaam toch weer op te duiken op het forum, want ze hopen natuurlijk op gratie.

Uw mening graag.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ik zie u al gevangen op één forum met Guderian en een paar andere van uw geliefde scheldorgels.
Hilarisch.
Twee fora dan: één voor (neo-)nazis en één voor wie linkser is dan het Vuil B? (vuil-B-ers zijn per definitie zo braaf dat zeonbanbaar zijn
filosoof is offline  
Oud 4 juni 2006, 14:46   #27
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano Bekijk bericht
Subforums aanmaken en weer opdoeken is hier een hardnekkig nevenverschijnsel. Ik heb er zo mijn idee over.

Vermits bannelingen door de moderatie als verloren kost worden beschouwd en de deelnemers op dit forum het duidelijk niet eens zijn met de manier waarop zij naar eigen goed dunken deze of gene wensen te criminaliseren, heb ik een voorstel klaar dat ietwat soelaas kan brengen: Een subforum voor bannelingen!

Zelf ben ik op vier jaar tijd dat ik hier kom een dozijn keren geband geweest. Dus ik weet waarover ik het heb.

We kunnen het bv Het Gevang heten, maar iemand met een beter voorstel is altijd welkom. In Het Gevang kunnen dan de bannelingen hun standpunt verdedigen tav de niet gebanden. Enkel aan Het Gevang kunnen bannelingen deelnemen en aan geen enkel ander onderdeel. Het Gevang wordt uiteraard niet gemodereerd maar als het te erg wordt, moet er natuurlijk wel worden ingegrepen.

Gevangenen kunnen hun standpunten verdedigen en, naargelang hun debatkunsten en argumenten, strafverzwaring of vermindering krijgen.

Het heeft o.m. het voordeel dat gebanden minder geneigd zullen zijn om onder de een of andere nicknaam toch weer op te duiken op het forum, want ze hopen natuurlijk op gratie.

Uw mening graag.

van mij mag alles gezegd worden.Ieder heeft recht op zijn mening, hoe afschuwelijk en wansmakelijk die ook mag zijn.Ik hoef er immers niet akkoord mee te zijn.Ik interresseer me aan alles wat zich in een menselijke geest kan afspelen,en verbaas me nog geregeld.Ik ben voor dat subforum.Het mag ook "Het Gevang " genoemd worden, ik vind dat wel een goede naam.
Maar gij moet wel onmiddellijk daar opgesloten worden, als eerste "klant".
carlgustaaf is offline  
Oud 4 juni 2006, 14:57   #28
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Is dat "meldpunt voor racisme" dan tegen de wet of amoreel, erger, immoreel?

Voelde je je soms gevizeerd daardoor? Ik niet!

En moest hij werkelijk daarvoor definitief geband worden?
A shape of things to expect als 't Vuil B ooit aan de macht zou komen?

En dan vraagt men zich af waarom er een CS is.. niet te geloven!
het probleem voor het woord "racisme" is dat het vandaag te pas en te onpas( vooral te onpas, door gasten zoals GIJ) gebruikt word door mensen die zelf racistisch zijn( maar tegen hun eigen volk),om anderen daarvan te beschuldigen, en te stigmatiseren.
Nog even, en dan word "racisme" gewoon synoniem voor "zelfverdediging".Als ge terugslaat, als een Vreemde Invaller u een mot geeft, ben je een racist...
carlgustaaf is offline  
Oud 5 juni 2006, 00:38   #29
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

Een subforum voor gebanden komt er niet. Mensen die geband zijn, zijn hier niet meer welkom wegens het herhaaldelijk overtreden van wetten en reglementen.

Discussies over vrije meningsuiting en racisme kunnen jullie in de daartoe voorziene subfora houden.
tronca is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be