![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() idd die kraker op recht van antwoord gisteren heeft goed namens de krakers gesproken. Tony v parys zou beter eens een wet maken tegen pandjesmelkers en vastgoedspeculaas.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Trouwens als men klaar staat met helmen, schilden en matrakken moet men niet verschieten dat diegene voor U zijn verstand gebruikt: 'de aanval is nog altijd de beste verdediging'. Deze 'legale homejacking' had dus ook niet mogen gebeuren.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb gisteren een draadje geopend waar niet enkel huisjesmelkers in fout waren maar ook onze overheid dus????? http://forum.politics.be/showthread.php?t=47022
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 22 maart 2006 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() idd uiteindelijk moest hij zijn populistisch broodje viswijvenkak intrekken 8) .
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 maart 2006 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() en wat heeft dat met een te weinig huizen te maken ?
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
mag ik ook je fiets ? je heb hem al 2 weken niet meer gebruikt je bent zo te zien gehersenspoeld en weet totaal niet meer wat kapitalisme is. Het kapitalisme is een politiek-economisch systeem dat onder andere gekenmerkt wordt door het private bezit van de productiemiddelen (zoals: machines, grond, gebouwen en grondstoffen). Zij die deze middelen bezitten mogen, volgens de kapitalistische visie, ook de vrucht van deze middelen hun eigendom noemen. of wil je het communisme ? alles moeten delen en dat niks van jouw is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Seut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() 2 maten en gewichten mss? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() ik heb een prima kraakpand(ruime kamers, water& elektriciteit, douche, alles zuiver) verlaten 3 maand voor mijn vrouw beviel van ons eerste kind.Na een tijdje in een kamer in een hotelletje dat per maand verhuurt (peperduur) heb ik me dan een bestelwagen aangeschaft, en heb die omgebouwd tot camping-car.Dat was de enige oplossing die ik zag zitten.Erg praktisch vermits ik in die tijd op de markt werkte.Een klein huis (maar op wielen en van mijn eigen), en met een reuzentuin eraan.Je moet wel ergens een postadres hebben, voor de verzekering van de auto, en alle andere papieren.Bij vrienden, familie of zo.Later heb ik wel meer mensen tegengekomen die in zelf verbouwde camping-cars leefden, al dan niet goed georganiseerd .Maar ook hier moet je oppassen voor de politie: ze jagen je dikwijls weg... nomaden hebben een slechte reputatie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() precies.Het is niet zoals het appartementje gaan kraken dat aan een bejaard dametje behoort, en die dat verhuurt om een centje meer te hebben.En gij dan daar in, en de huur niet betalen , lekker profiteren...dat zijn de verhaaltjes die de wereld in gestuurd worden.Het gaat wel degelijk om grootscheepse spekulatie, en of er nu een kraker in dat huis zit of niet, daar eet niemand een boterham minder door..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]()
Laatst gewijzigd door cookie@vws : 23 maart 2006 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() sinds wanneer mogen krakers zich niet meer verdedigen tegen fascistische agressie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |