![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het viel me alleen op dat er minimaal drie forummers actief waren, dat twee auteurs zijn gestopt, één is berispt, één zijn gebruikerspagina vier keer is gevandaliseerd, een gebruiker nog steeds anoniem blijft en dat Kim onstreeks die tijd uit de BUB is gestapt. Als lezer van 'de Slinger' van U. Eco zal ik wel teveel verbanden hebben gezien. ![]() Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 24 maart 2006 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 24 maart 2006 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Dank u, weet ik dat ook weer. Ik kon mij voorstellen dat u gebelgd was over uw bub-voorgangers op wiki.
Nu ik u toch aan de lijn heb: Ik kwam op die pagina terecht om de volgende reden: Als ik Bubbers zie discussieren op dit forum kunnen er een aantal, zoals Patriot, redelijk argumenteren en weten behoorlijk waar ze over praten. (Ook al ben ik het, geheel of gedeeltelijk, niet met ze eens.) Degene die bij de BUB in mijn ogen het minst weet waar hij over praat, niet luistert, domme en/of verkeerde uitspraken doet, zichzelf tegenspreekt en vervolgens de discussie ontwijkt is juist de voorzitter van de partij. Ik vroeg mij af of hij eigenlijk verkozen is. Dat kan ik mij namelijk niet voorstellen. Zoals ik me ook niet kan voorstellen dat de leden accepteren dat Hans hun woordvoerder is. Dat was ik dus aan het opzoeken... Nu heb ik gelezen dat hij de partij heeft opgericht. Is dat de reden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]() Die zaken hebben denk ik niets met elkaar te maken. Dat artikel over de BUB is nu ook weer niet zó belangrijk. Laatst gewijzigd door Dimitri : 24 maart 2006 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik uitspraken van Hans (en anderen) bij tijden veel te ver gaan, dat is ook de reden waarom ik geen lid meer wens te zijn. Je kan bepaalde uitspraken nog in een persoonlijk licht stellen, maar als voorzitter wordt je geacht te spreken in naam van de partij.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 24 maart 2006 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() Tsja, dat dacht ik ook. Maar onbenullige oorzaken hebben soms grote gevolgen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zoals ze hier zeggen: de wijzen komen uit het oosten, de eigenwijzen uit het westen. Laatst gewijzigd door Dimitri : 24 maart 2006 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() De waarheid kwetst, zo blijkt hier en in dat artikel.
![]() |
#32 |
|
![]() Wie speelt er nu op de man? Iets wat je mij toch verwijt. Was het dan zo onterecht je hypocriet te noemen. Quod erat demonstrandum, wou ik zo zeggen. Waarvoor dank.
![]() |
#33 |
|
![]() Aha, we gaan er eens aan beginnen.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tantist heeft weer een nieuwe hobby gevonden: op de man spelen.
Je doet maar hoor. Ik ben geen hypocriet, itt wat jij hier wil doen uitschijnen. Je mag overigens zeggen welke waarheid er zou moeten kwetsen.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 24 maart 2006 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() En ik die dacht dat het de Flaminganten waren die het monopolie hadden op het verzuurd zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Ik heb hem nog nooit live gezien, maar ik denk dat het zijn uitstraling is, zijn mojo. Ben ik juist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind het alleen sterk dat Tantist pretendeert mij door en door te kennen terwijl hij me nog nooit heeft gezien en nog nooit een face-to-face gesprek met me gehad heeft (iets wat ik met andere forumleden al wel gedaan heb).
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 24 maart 2006 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat speelt inderdaad een rol, maar uiteindelijk doet dat weinig ter zake. Het uiterlijke vertoon kan interessant zijn maar mensen kijken verder dan dat.
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Toch geloof ik het wel. Aan zijn foto's te zien is het een knappe man. Als hij zijn uiterlijk weet te combineren met een bepaald enthousiasme zou dat best wel eens uitstraling kunnen hebben.
Inhoud is wat anders hè... Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 24 maart 2006 om 17:07. |
![]() |
![]() |