Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 maart 2006, 13:54   #21
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Allez, nog maar eens de leugens van Temsamani (die tegenwoordigt samenhokt met Bartje Somers..).

Temsamani maakte de VB'ers uit voor varkens, waarna Marginet begon te knorren.

Heel de leugencinema die Temsamani daar voor de rest rond hangt toont alleen maar aan dat allochtonen inderdaad niet te vertrouwen zijn.
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2006, 15:03   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schavuit Bekijk bericht
beledigd? dien Huybrechts zegt alleen maar de waarheid...
Ja da was ook mijn eerste gedacht.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2006, 15:07   #23
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuwenhart Bekijk bericht
Ha, en zeg eens wat was dat gescheld dan? Trouwens antwoorden op dat 'gescheld' doe je door de micro of vooraan in het parlement.
u moet echt eens een plenaire vergadering gaan bijwonen hoor.
De kamer en vlaams parlement zijn ok, wil je echt kreupel liggen woon eens een vergadering van de BHR of VGC bij dat zijn hilarische scheldpartijen. 8)
Oud 29 maart 2006, 15:38   #24
Boppa47
Burger

Boppa47's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Armadel Bekijk bericht
VB en NVA zullen wel nooit de beste vrienden worden zeker?
Komen allen wel uit het nest volks unie, maar spirit en nv-a hebben zich geprostitueerd met de zogenaamd correct denkenden, om maar mee met hun vingers in de vetpot te kunnen zitten. En kijk nu maar eens naar bertje den bleiter hoe hij ons belastingsgeld over de balk kieperd.
Boppa47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2006, 15:50   #25
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar Bekijk bericht
wacht maar, als het er op aankomt om aan de macht te komen in een gezamenlijke coalitie, dan zijn dergelijke akkefietjes snel vergeten!
Hierin zou je wel eens gelijk kunnen hebben.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2006, 18:15   #26
armando
Schepen

Standaard

N-VA-voorzitter Bart De Wever haalt via de media opnieuw hard uit naar het Vlaams Belang. Aanleiding is het nieuwe nummer van de publicatie WelkomEcho, waarin de vergeten verkiezingsbeloften van het CD&V/N-VA-kartel op een rijtje worden gezet. http://www.vlaamsbelang.org/files/welkomecho-032006.pdf
De Wever heeft het over “de ergste vuilspuiterij tot op heden” en krijgt daarbij - uiteraard - de steun van de krant De Standaard. Los van het feit dat de WelkomEcho zich niet verlaagt tot het beschimpen van personen, vinden we het vooral betreurenswaardig dat de journalist in kwestie niet ingaat op de inhoud van de publicatie. Men verwijt het Vlaams Belang steevast aan stemmingmakerij te doen, maar wanneer onze partij zich baseert op de naakte feiten, legt de journalist deze naast zich neer en gaat hij schaamteloos verder met het verspreiden van halve waarheden en ongefundeerde beweringen van politieke tegenstanders. Niettemin moeten we De Standaard ook dankbaar zijn. Dankzij deze ‘kwaliteitskrant’ stroomden vanmorgen de aanvragen voor WelkomEcho massaal binnen.

Op geen enkel moment slaagt De Wever er echter in om de inhoud van de publicatie te weerleggen. En die inhoud, dat zijn gewoon de feiten op een rij.

Zo maakt dokter Luc Beaucourt, urgentiearts en hoofd van de afdeling eerste hulp van het UZ Antwerpen, brandhout van de MUG in Halle, één van de zogenaamde “vertrouwenwekkende maatregelen” van de Vlaamse regering na het Brussel-Halle-Vilvoorde-debacle. “Er is geen sprake van een echte MUG in Halle,” zegt Beaucourt, die daarmee de bewering van N-VA’er Demesmaeker tegenspreekt dat de MUG-dienst in Halle wetenschappelijk verantwoord en kosteneffectief zou zijn. Halle beschikt dus, in tegenstelling tot wat N-VA en CD&V beweren, helemaal niet over een échte Nederlandstalige MUG.
armando is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2006, 19:15   #27
Voodoo Child
Parlementsvoorzitter

Voodoo Child's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut Bekijk bericht
Allez, nog maar eens de leugens van Temsamani (die tegenwoordigt samenhokt met Bartje Somers..).

Temsamani maakte de VB'ers uit voor varkens, waarna Marginet begon te knorren.

Heel de leugencinema die Temsamani daar voor de rest rond hangt toont alleen maar aan dat allochtonen inderdaad niet te vertrouwen zijn.
U was toevallig de kabels van de lift aan het nakijken toen dat gebeurde ?
Voodoo Child is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2006, 20:51   #28
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Het VB : dat zijn neonazi's en skinheads in een 3 delig maatpak.
(The West Wing - verleden week)

Het is een uitlating die waarschijnlijk recht uit een CIA rapport komt,
om helder te zien heeft men soms wat afstand nodig, de Atlantische oceaan is voldoende. Men houdt de façade zo goed en zo kwaad als het gaat wel in stand, maar bij herhaling valt men door de mand.

De laatste tijd is het mij al opgevallen dat het "streng vreemdelingenbeleid"
dat in de Nederlandse politiek zoveel opgeld maakt helemaal verschillend is van het zgN. "luisteren naar wat de mensen denken" in het VB discours.

Het VB heeft als "verdienste" (sic) met haaér perverse propagandamethoden de geesten van velen reeds radikaal te hebben vergiftigd & wat erger is men heeft de mensen serieus wat voorgelogen. Het goede punt is vanzelfsprekend dat "het" aan de grenzen stopt. Puur idologisch kan VB een 4 m hoge muur rond de Natie bouwen om er zelf met hun neusje tegen te lopen, aan wie gaan ze dan een doekje tegen het bloeden vragen ? Aan de arabieren misschien ? (Nog eens een reisje naar Marokko of zo ?)
De waarheid van de CIA in een fictiereeks... "Yeah, right !"

"The truth and nothing but the truth, so help me God !"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2006, 20:54   #29
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child Bekijk bericht
hij is het manneke die de lift naar boven moet trekken met de katrol.
Oud 29 maart 2006, 20:56   #30
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pros de sos Bekijk bericht
Knorgeluiden

Het VB en goede manieren, dat gaat niet samen. Rob Verreycken die wel eens meer het ene moment zich kan voordoen als een Plechtige Communicant, en het andere moment als een driftkikker kan uitbarsten, ging zich vrijdagnamiddag te buiten aan een vlag van de N-VA. “Ik veeg er mijn voeten aan, ik pis erop”, riep hij, terwijl hij en passant dreigde “die papzak” Bart De Wever eens onder handen te nemen. Rob Verreycken relativeert het voorval. Verreycken: “Ik trok eens plagerig aan de vlag van de N-VA.”

Ook Philip Dewinter vindt het much ado about nothing. Dewinter: “Bij dat incident belandde een tafelvlagje van de N-VA op de grond.” “Wij hebben niet eens tafelvlaggetjes”, reageert Bart De Wever. De in deze zaak onverdachte bron Rob Verreycken bevestigt dit. Hij spreekt op zijn weblog van een vlag die met wasknijpers ophing, niet van een tafelvlagje. Bart De Wever: “Ik zou van dit soort kleutergedrag normaal gezien geen punt maken, maar de reactie van Philip Dewinter dat het allemaal gelogen is (…), is bij mij in het verkeerde keelgat geschoten. Rob Verreycken die op 5 centimeter van het gelaat van onze medewerker komt schreeuwen, is misschien niet wereldschokkend, maar zeggen dat het niet is gebeurd (…), dat gaat me te ver. Niet alle VB-parlementairen zijn zo, maar de partijcultuur tolereert en koestert dat soort mensen zelfs.”

Het ene incident brengt het andere boven water. Bart De Wever: “In het parlement word ik constant beledigd en beschimpt. VB-parlementslid Pieter Huybrechts, die schuin achter mij zit, zit aan een stuk door te schelden. ‘Postjespakker, gatlikker van de CD&V’, zo gaat dat de hele tijd”, zegt De Wever in De Standaard. En De Morgen pakt uit met nog een ander incident. “Ik stond een tijdje geleden in de lift met drie VB’ers”, zegt SP.A-parlementslid Anissa Temsamani. “Werner Marginet, Johan Deckmyn en Marleen Van den Eynde. De mannen begonnen knorgeluiden te maken en te lachen, wellicht in de overtuiging dat een moslim zich daaraan stoort. In het openbaar zouden ze dat nooit durven, maar in de beslotenheid van de lift vonden ze het blijkbaar bijzonder grappig.”

Gents gemeenteraadslid en Vlaams volksvertegenwoordiger Johan Deckmyn (foto) is één van de VB-tenoren die op de foto’s van een NSV-fotograaf prijkt, waarover we het gisteren hier hadden. Deckmyn vindt het “best wat leuke foto’s” en haalt lacherig uit: “Mijn naam als neo-nazi zal nu wel voorgoed gemaakt zijn, zeker?” In het Blokbuster-artikel over de NSV-foto’s is echter nergens sprake van neo-nazi’s. Wél van een “bijzonder zwarte vorm van humor” en “wellicht (…) enige sympathie” als een NSV’er lege bierflesjes in de vorm van een hakenkruis plaatst. Maar over de niet-toevallige manier van opstellen van lege, en enkele volle, bierflesjes rept Deckmyn niet. Is dat ook “studentikoos” amusement, wetend wat er onder de nazi-vlag allemaal is gebeurd? Een reactie op de door De Morgen gereveleerde knorgeluiden kan er evenmin van af. Moeten we dat ook maar beschouwen als normaal gedrag van VB-mandatarissen? Als we sommige VB-mandatarissen wel eens op een receptie zagen waggelen, dachten we al aan het gedrag van varkens. Het is blijkbaar ook normaal dat ze het geluid van varkens produceren.

Toffe typen, die VBers.
en u bent humorist of zo ???

sterke verhalen allemaal en geen enkele getuige waar is de bepiste en vertrappelde vlag ?

wie bevestigde de scheldpartijen ? NIEMAND ? bizaar... heel bizaaaaar !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 29 maart 2006, 20:57   #31
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

nu hebben we al twee blijters... Bart en Bert of was het Bert en Bart ?

Laatst gewijzigd door ancapa : 29 maart 2006 om 21:04.
Oud 30 maart 2006, 09:20   #32
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child Bekijk bericht
ja
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 13:12   #33
leeuw
Burger

leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
nu hebben we al twee blijters... Bart en Bert of was het Bert en Bart ?
Buiten dat ene letterke is er géén enkel politiek verschil niet meer é.

Ik ben benieuwd naar de Staatshervorming, ik vrees dat we Bart dan vooral met nen zekere Hugo S, uit Antwerpen kunnen vergelijken. Maar we zullen zien é
Oud 31 maart 2006, 13:40   #34
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pros de sos Bekijk bericht
“Ik veeg er mijn voeten aan, ik pis erop”, riep hij, terwijl hij en passant dreigde “die papzak” Bart De Wever eens onder handen te nemen.

‘Postjespakker, gatlikker van de CD&V’, zo gaat dat de hele tijd”

"De mannen begonnen knorgeluiden te maken en te lachen, wellicht in de overtuiging dat een moslim zich daaraan stoort.”

Toffe typen, die VBers.
Laten we het erop houden dat het VB enkel zegt wat een deel van de bevolking denkt... niet meer en niet minder. Vooral niet meer

Dat deel van de bevolking heeft echter geen maandelijkse parlementaire premie, hoeft geen voorbeeld te stellen en moet wél werken, dat is het enige verschil.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 31 maart 2006 om 13:41.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 13:42   #35
Hajduk
Banneling

Hajduk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
bron?
Vereykel z'n pisblaas natuurlijk!
Hajduk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 14:03   #36
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Ik ken iemand die niet lang zal mogen blijven.8)
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 14:35   #37
Hajduk
Banneling

Hajduk's schermafbeelding

Standaard

Ik ken iemand die al heel lang buitengesmeten moest worden!
Hajduk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2006, 14:53   #38
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

tiktak,tiktak...
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2006, 15:04   #39
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Toch wel ongelooflijk, als het op het beschimpen van Vlaams Belangers gaat is alles toegestaan, maar als een Vlaams Belanger dezelfde tacktiek gebruikt gaan ze beginnen bleiten. Politiek he....
phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2006, 15:10   #40
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Het VB : dat zijn neonazi's en skinheads in een 3 delig maatpak.
(The West Wing - verleden week)

Het is een uitlating die waarschijnlijk recht uit een CIA rapport komt,
om helder te zien heeft men soms wat afstand nodig, de Atlantische oceaan is voldoende. Men houdt de façade zo goed en zo kwaad als het gaat wel in stand, maar bij herhaling valt men door de mand.
Waar blijf je het halen...de zaken waar meulder en scully van the X-files aan werken komen waarschijnlijk ook rechtstreeks uit FBI-rapporten...

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be