![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
b) duur c) nutteloos |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() stellen wij ons in dit geval niet te hard op ? wie is verantwoordelijk voor het feit dat zich illegalen in een kerk kunnen verbergen ?
Er is een wet die moet toegepast worden, hoe hard dit ook overkomt, en toch....als je op TV de beelden ziet van de kinderen waarvan sommigen perfect anderen iets minder goed Nederlands spreken, die hier al geruime tijd school hebben gelopen, kunnen wij dan niet eventjes beginnen denken dat zij reeds deel uitmaken van onze gemeenschap en ze in die zin dan ook opnemen ? Misschien is het mijn vaderhart dat spreekt en ben ik wat softi, vergeef het mij ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
b) Typisch voor partijpolitiek en een parlementair systeem. Alle oppositiepartijen doen dat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is dan ook een van de taken van de regering aan de bevolking mee te delen wat dit soort ongein aan hen kost ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
nogmaals: Zachte heelmeesters; stinkende wonden !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik kan je hier niet tegenspreken, je hebt volkomen gelijk, maar we kunnen ons ook eventjes de vraag stellen: Zijn het misdadigers, hebben zij crimminele activiteiten gepleegd ? Zij zijn het niet die fouten hebben gemaakt, aan het gebruik van de Nederlandse taal door de kinderen kan je gerust aannemen dat zij hier alle een hele tijd naar school gaan, en hiervoor mogen wij ook niet onze koppen in het zand steken maar de politieke verantwoordelijken aanpakken. Ik denk dat deze mensen niet vergelijkbaar zijn met het (meestal) crapuul uit andere zuiderse landen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn die kinderen géén criminelen( in tegenstelling tot hun ouders) Wat wil je eigenlijk zeggen mogen die AFGEWEZEN azielzoekers hier blijven omdat er enkele van hun kinderen een mondje nederlands kunnen praten ???? Wat zal de volgende stap dan zijn,hun ganse familie laten overkomen? Zijn er nog niet genoeg vreemdelingen in ons land??????????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() neen beste ferro, ik zit zeker niet in een "dipje". Ik wil alleen maar duidelijk maken dat de politiek die mensen eerst de gelegenheid geeft om zich min of meer te nestelen, illegaal, en gezien de toestand in Afghanistan is dat niet verwonderlijk. Het is van bij het begin dat moet voorkomen worden dat zij hier een vaste stek krijgen.
Hoewel ik Vlaams Blokker ben , ben ik ook een mens. Ik maak duidelijk een onderscheid tussen echte azielzoekers en het crimmineel gespuis, maar gezien zij een weigering hebben opgelopen heeft mijn standpunt geen enkele invloed meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Staat het amendementenrecord niet op naam van de VLD?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Maar voor diegenen die nog altijd denken dat er beterschap komt met een bruin bestuur van het VB, daar zou toch stilletjesaan een belletje bij moeten gaan rinkelen ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Piano je onderschrift: "Nationalisme: "Het begint met een lichte verkoudheid en het eindigt met de cholera."
Geldt dat ook voor Belgisch nationalisme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Blijkbaar een pijnlijke vraag? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Ik veronderstel dus dat je de muiterij van 1830 betreurt en de eenheid van de Nederlanden wil hetstellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat ik vind: Deze personen hebben zelf met het vollen wetensgeweten besloten om te hongerstaken. Dat zij dat dan ook doen. Wij moeten daarvoor niet zwichten. Anders wordt dat een nieuwe mentaliteit van: ooh, ik mag niet blijven, hongerstaken. Wat ik wel vind is dat de kinderen hier echter het slachtoffer van zijn. Ik zou die kinderen daar weglaten en die eten geven. En die ouders zijn slachtoffer van hun eigen daden nu. Ik zou misschien wel hetzelfde gedaan hebben. Maar dit mag geen nieuwe mentaliteit worden.
![]() |
![]() |
#40 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Al vind ik dat chantage ook wel niet de manier is.. Dat extra jaar was een lokkingsmiddel.. mensen zijn slimmer dan ze dachten..
![]() |