![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() ![]() ![]() Mijn excuses... Nooit gehoord van Suske en Wiske of van Nero? ![]()
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
we Hem gaan gehoorzamen’. meer moet ik er niet van weten ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Vuile meelezer! ![]() Aangezien sommige onder jullie blijkbaar al vermoedden dat ik misschien wel een nep-Hollander ben, zal ik maar meteen aan alle onzekerheid rond mijn nationaliteit een einde maken en ze niet langer proberen te verbergen. Ik ben namelijk eigenlijk een echte Hollander. 8) Citaat:
![]() Ik zal verder niet op je vraag beantwoorden, "A" (???), aangezien ik dat al tig keer heb uitgelegd. Er zit een zoekfunctie op het forum, dus je kunt mijn argumenten gemakkelijk hier terugvinden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Ik verwacht geen antwoorden van hollanders . Ik wilde antwoorden van mensen met de Belgische nationaliteit , ookal hebben ze verschillende politieke overtuigingen .
![]() Btw , ik ben sinds gisteren geregistreerd maar dat wil niet zeggen dat ik daarvoor nog nooit iets op het forum gelezen heb . ![]()
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() En als je toch zo bent voor het verenigen van "de" Nederlandstaligen en het Afrikaans en andere Nederlandstalige dialecten ertoe rekent ( wat inderdaad verwant is aan ons Nederland ) , dan heb je tog een hele rare gedachtengang . Ik zie zo al alle Engelstaligen in één staat verenigd . Of alle spaanstaligen . Dan zal nog maar eens duidelijk worden hoe klein het gebied van de Nederlands-sprekenden is . En dan nog , waarom zou dat één gebied moeten worden ? Jij gelooft zeker nog in Sinterklaas ? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens , heb je iets tegen mijn West-Samoaanse vrienden ? ![]() Het interesseert mij trouwens evenmin wat u voelt . En een lastige klant ben je al zeker niet . Sweet dreams never come true ...
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Je overdrijft wel enorm met dat verspreide Friese taalgebied. In de Friese taalgebieden in Duitsland wonen net 11.000 Friestaligen, en ze zijn geconcentreerd in twee relatief kleine gebieden: - het Saterlandfries in het Saterland, een klein gebiedje midden in Oost-Friesland dat vroeger erg geïsoleerd lag, waardoor het Fries er bewaard is gebleven (2.000 Friestaligen, 18% van de lokale bevolking daar) - het Noordfries op de Noord-Friese eilanden en op een klein deel van het Noord-Friese vasteland (9.000 Friestaligen) ![]() Als je het vergelijkt met de 350.000 Friestaligen (van de 635.000 inwoners van Friesland) in Nederland, stelt die 11.000 in Duitsland niks voor natuurlijk. Maar een aparte taal is het inderdaad wel. Citaat:
Wat Sinterklaas daar mee te maken heeft is mij niet helemaal duidelijk. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() De Nederlandstaligen bij de Nederlandstaligen is toch logisch nie?
Eerst Vlaanderen onafhankelijk en dan na een referendum aansluiting bij Nederland... eenvoud kan toch mooi zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De dag dat België of een stuk van België wordt aangesloten bij holland, emigreer ik.
Wij hebben niets gemeen met de hollanders, zelfs de taal niet.
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan ga ik bij 't Verzet! (aangezien dit nóó�*t door een democratische meerderheid zal worden aangenomen, enkel door annexatie) Desnoods word ik dan Vlaams-nationalist (voorlopig dan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Coosie zit duidelijk nog in z'n ontkenningsfase... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard altijd met de wederoprichting van de Belgische Staat in het vooruitzicht. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |