![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | ||||
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag zero-tolerantie overal ingevoerd worden.
Waarom zijn er anders regels? Als er staat 50km/u bedoelen ze daar dan 70 of 95 mee? nee toch? dat wil gewoon zeggen 50km/u. Door nu zero-tolerantie in te voeren bij het politiekorps en NIET in gans Antwerpen, krijg je wel een totaal verkeerd beeld. Moest IK agent zijn! IK zou uitermate correct optreden! Ik zou zeggen stop! en als hij dan gaat lopen, schrijf ik op dat ik STOP gezegd heb! Nem! Agenten mogen inderdaad niet agressief optreden of fysiek geweld gebruiken, daar ga ik volledig mee akkoord. Maar je moet wel stalen zenuwen hebben om heel de dag voor racist uitgescholden te worden en d�*n nog met twee woorden moeten spreken! Het vroegere grapje van "de ene kan lezen en de andere kan schrijven" gaat tegenwoordig totaal niet meer op! Politie moet meer respect krijgen. De boodschap die Janssens nu geeft is mijns inziens totaal maar dan ook totaal verkeerd! Voor wanneer vraag patrickske hulp aan de AEL-stoottroepen om de agenten op zero-tolerantie te controleren? Morgenvroeg? Nogmaals, moest ik nu agent zijn in Antwerpen, ik kocht een zak nic-nacskes en ik strooide mokskes rond! (oeps, sluikstorten - mag ik niet!) Sakosj gepikt? nee? Wat hebt ge dan bij je? Da's die van uw mama! oh! sorry dat ik het je vroeg: moet ge een mokske hebben in ruil? nee? een bounty? ook niet goed? zal ik je een pint gaan kopen? och, geen alcohol! een limonaadje dan? Bedankt dat ge niet boos zijt hoor! Allez tot morgen dan hé!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoelang zit dutroux al in den bak?? Tis nie omdat dat het "westers rechtsysteem" is , dat da goed is he! Die 2 Algerijnen zullen nu 2 keer nadenken vooraleer ze is nekeer iets zouden misdoen. Waarom denkte da al die vreemdelingen hier zoveel kattekwaad uitsteken? Omdat de politie toch niks mag doen. In hun eigenland zou het nie waar zijn zenne. Daar worden ze int openbaar afgeslagen door depolitie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() [/quote]
Die meerderheid v/d bevolking heeft op 18 mei gestemd op wat jij de linkse rakkers noemt. En in jouw tunneldenkenrij vertegenwoordigen die linkse rakkers bijna 90% van de bevolking, ttz diegenen die niet op het VB hebben gestemd. Kom eens wat originelers uit de hoek zeg? ![]() oei srr ... ik d8 toch dat we alle2 in Vlaanderen woonden? ![]() ![]()
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() De eerste daad van Janssens om het Blok de eerst volgende keer opnieuw meer stemmen te laten halen ??
Waarom ? eenvoudig, een flink aantal mensen zal dit zien als een "toegeving " aan het niet straffen/vervolgen/ verbaliseren van ...jawel allochtonen die dus opbieuw zullen worden voorgetrokken( in de gedachten) Mooi cirkeltje niet ? Of hoe men het verstandig aanpakt . |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Voor een keer heeft Patrick Janssens gelijk.
Het zou een aanslag op onze westerse en democratische rechtstaat zijn om toe te laten dat wie dan ook, dus ook agenten, een soort van standrecht invoeren. BTW Als er niets of niemand is om een agent tegen te houden wanneer hij een Marrokaan bijeenslaat wanneer hij die van diefstal verdenkt dan is er niets of niemand om die zelfde agent tegen te houden om u een paar lappen te geven wanneer ge verkeerd geparkeerd staat of met een paar pinten te veel op over straat waggeld. Ik leef vele liever in een land waar er wat winkeldiefstallen gebeuren en er links en rechts al eens een handtas of een portefeuille wordt gepikt dan in een land waar er een organisaties met duizenden gewapenden leden bestaat die boven elke wet verheven zijn. Coekie
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De politie wordt tegenwoordig opgeleid om zo weinig mogelijk hun wapenstok te moeten gebruiken, want dat laat blauwe plekken na, en daar kunnen ze voor vervolgd worden. Klaarblijkelijk hebben de meeste mensen meer vertrouwen in criminelen dan in de politiemensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() We weten toch allemaal dat criminelen zo weinig mogelijk geweld gebruiken he ?
Het zijn de politiemensen , die de brave burgers in mekaar willen rammen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Ach op tijd en stond een rondje cop-bashing is erg politiek correct.
![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Waar is de tijd van vroeger.
Deed je iets verkeerd, dan kreeg je een lap rond je oren. Wie niet horen wil moet voelen, en aangezien het algerijnen waren met gebrekkige kennis van het nederlands .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Bon en nu even serieus.
Er zullen altijd uitwassen bestaan. Wees maar eens politieagent. En dan bedoel ik niet de agenten uit de talrijke Amerikaanse politieseries. Ik heb het geluk dat ik enkele agenten persoonlijk ken. En dit zowel in Antwerpen als in andere rustige gemeenten werkzaam. Waarom willen agenten niet in Brussel gaan werken denk je ? laat een politieagent de keuze tussen gaan werken in een gemeente in de Kempen of in Brussel stad. Zijn keuze zal vlug gemaakt zijn. Wat je ook doet als politieagent : het is nooit goed. Je krijgt dag in dag uit te maken met mensen die overvallen zijn, beroofd zijn, ineengeslagen zijn, zatlappen, mensen die op uw kostuum kotsen van zattigheid, je moet tussenkomen in caferuzies die als bij toverslag ophouden bij het zien van een politieuniform. Allez het is te zeggen dat de twee vechtende partijen zich dan nogal gemakkelijk plots verzoenen en dan maar de politie in mekaar proberen te slaan. Het is dus een echte droomjob. ![]() Als je daarbij dan de frustratie telt dat als je een crimineel oppakt hij nogal veel vlugger terug opstraat loopt dan de agent zelf dan begrijp je dat veel agenten heel gefrustreerd rondlopen. En een gefrustreerde agent zal vroeg of laat ontsporen. De oplossing is dus er voor te zorgen dat agenten niet meer gefrustreerd geraken. Misschien door betrapte boeven effectief in de doos te draaien ? Zoals een agent mij zelf zei : als je een inbreker die op heterdaad is betrapt inrekent en diezelfde nacht staat die U uit te lachen in uw gezicht als je daar voorbij komt dan vraag je je af wat je daar staat te doen. Dan voel je het kriebelen.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik hoop als Vlaams Blokker dat hij nog véél van die straffe toeren mag uithalen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laat me duidelijk zijn, ik heb een groot respect voor de grote meerderheid van de agenten die meestal in moeilijke omstandigheden hun job moeten doen. Net uit respect voor al dit werk moeten we er voor zorgen dat die enkele rotte appels uit de mand verdwijnen, want zoals u weet steken die enkele rotte vrij snel de gezond blinkende appels zeer snel aan. Coekie
![]() |
![]() |
#37 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar je weet toch dat tegenwoordig de politie hun onschuld moeten bewijzen. Zou het niet zo moeten zijn, dat de criminelen maar moeten bewijzen dat ze verkeerd zijn behandeld ? En daarbij , een crimineel is een crimineel, die heeft bij mij geen rechten meer ( of toch bijna geen ) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Het recht om te ademen misschien...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() een politieman die aangeklaagt wordt heeft geen verweer, zelfs niet van zijn rechtsstreekse overste, en als het effen kan nog een trap bijgeven.
voor het ogenblik heeft men in het geval van Antwerpen nog maar één stem gehoord en niet deze van de politieagent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() En allochtone criminelen zijn altijd onschuldig en spreken altijd de waarheid.
En al wie daaraan durft te twijfelen is een racist. ![]()
![]() |
![]() |