![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk niet zo dat deze journalisten deze informatie enkel voor zich houden. Anders gezegd de journalisten die wel aanwezig waren hebben deze van De Morgen ingelicht dus daar zal het dan fout zijn gelopen. Soit, eigenlijk wel triestig gaan betogen voor een kerk waar mensen aan het hongerstaken zijn, maar die doen dat natuurlijk voor hun plezier of het kindergeld ofzo. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Vraag maar eens aan uw voorzitter hoe objectief hij deze krant vindt? Waarom zou ik niet objectief kunnen zijn? Als ik niet objectief zou kunnen zijn, kan jij ook niet objectief zijn. Je verwijst immers ook naar een bepaalde partij. Dus eigenlijk is dan niemand objectief die maar op om het even welke manier met politiek betrokken is. Journalisten, medewerkers, leden, kiezers, ... Waar eindigt het, want op één of andere manier is iedere burger met politiek betrokken! Welke rekening heb je gemaakt, omdat ik zeg dat er geen journalist van De Morgen aanwezig was? Dat snap ik niet! Leg het me eens uit! Met vriendelijke groeten, Jörgen Noens |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Twee passerende patrouilles. En niemand die die Afghanen oppakt voor kindermishandeling? Schandalig!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() De exacte woorden in De Morgen waren :
Citaat:
Als Jorgen Noens vindt dat dit het VB onterecht in een slecht daglicht stelt, dan maakt hij zich onsterfelijk belachelijk in (oa.) mijn ogen. Misschien een idee voor een opvolger van 'de kampioenen' op TV1 : 'de losers', een serie over de knokploeg van het VB die bij alle uit & thuismatchen op hun bakkes krijgen en onterecht in een slecht daglicht worden geplaatst door de pers. 8) Mr. Noens, de gemiddelde De Morgen lezer (zoals ik) weet reeds lang hoe het met het VB gesteld is. Daar zullen deze 5 zinnetjes van vandaag geen verschil bij maken. U klimt onterecht op uw paard voor het minste geringste waarschijnlijk louter om uw geliefde underdog-positie nog eens breed uit te smeren voor uzelf en geestesgenoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Way to go, parci! ![]() De gemiddelde DM lezer zou beter eens leren voor zichzelf te denken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
U denkt dus dat de Vlaams Blok Jongeren daar met een knokploeg was? Wel dan had dat zeker in De Morgen gestaan, niet? Dat moet u als blijkbaar trouwe lezer van deze krant toch weten. Met vriendelijke groeten, Jörgen Noens |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() [quote="Jorge"]
Citaat:
Zelf vader zijnde ben ik steeds begaan met het lot van kinderen. Liberaal... nooit. Groen: ja, maar niet ten koste van de leefbaarheid. Federaal? Nooit. Kortom... duidelijk en rechtlijnig. Altijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() De manier waarop deze mijnheer zijn partij wil verdedigen,sterkt enkel mijn mening dat D.M. de waarheid spreekt ![]() Trouwens,was deze mijnheer hier zelf wel aanwezig ![]() Wanneer deze mijnheer aanwezig was,dan kan, noch hij,noch de voorzitter zich uitspreken over de aanwezigheid van D.M. ![]() Of moet men tegenwoordig verplicht zijn identiteit tonen aan het VB ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De knokploeg van het Vlaams blok is dan nog niet wakker en bovendien kunnen die niet schrijven!! ik vermelde dit enkel als humoristische noot (in het kader van het idee kampioenen - losers). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Misschien kan je er nog wel iets van leren. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Nogmaals, vraag eens aan de voorzitter van jouw partij wat zijn mening is over de objectiviteit van deze krant! Ja, ik was aanwezig! Wat over het al dan niet aanwezig zijn van een journalist betreft, heb ik al aan Mieke geantwoord dat als er dan toch één zou aanwezig zijn geweest ik me, net zoals jouw partijvoorzitter, vragen stel over zijn doelstelling als journalist. Objectief verslag maken of via leugens een partij door het slijk halen? Met vriendelijke groeten, Jörgen Noens |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
U bent inderdaad een trouwe De Morgen lezer. Want u kan het niet nalaten. 1 spandoek en niet een aantal! Met vriedelijke groeten, Jörgen Noens |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() De standaard zal je wel niet lezen, anders schreef je de standaart niet. Ik moet toegeven dat de onderwerpen en woordgebruik in beide kranten van een beter niveau is, maar de inhoud is dat niet altijd.
![]() |
![]() |
#39 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Je m'excuse, de Standaard, uiteraars. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
||||
![]() |
![]() |