![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Begin maar, als één in Gent, een ander in Hasselt werkt, en liefst in ploegen! De VLD moedigt aan dat mensen zichzelf in het ongeluk storten. Laatst gewijzigd door Black Cat : 9 april 2006 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een slecht idee vind ik die koopzondagen niet. Zeker bij openbare diensten zou dit een goede zaak zijn aangezien je vandaag de dag al een dag verlof moet nemen wanneer je in een bank of op de gemeente moet zijn. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
- Ik weet wel wat het is om kind te zijn van niet-tweeverdieners (ik heb beide meegemaakt ![]() - Ik geef aan wat ik zie: van al mijn vrienden die kind zijn van tweeverdieners is er niemand ongelukkig wegens weinig aandacht. Dus van wat ik zie klopt mijn redenering (waarmee ik niet zeg dat er geen spijtige gevallen zijn van het omgekeerde) - Het is niet omdat je met 2 werkt dat je werkverslaafd bent - Kinderen van tweeverdieners moeten NIET hoe dan ook minder aandacht krijgen. Dit hangt puur af van de ouders: tweeverdieners kunnen veel aandacht geven, 2 werkloze ouders kunnen totaal geen aandacht geven. Dit heeft niets te maken met het feit of je werkt of niet. Nu kan je zeggen: maar een werkloze kan oversag aandacht geven, en dit klopt tot de leeftijd van 3 jaar, maar dan ook niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent geen kind van tweeverdieners, dus jij weet niet wat het is om een kind van tweeverdieners te zijn; laat je dan ook niet evrleiden tot het doen van uitspraken hierover, want je weet niet waarover je het hebt... (voor iemand die heilig gelooft in ervaringsdeskundigheid zou je dat wel mogen weten; of geldt dat enkel wanneer het je uitkomt?) Enfin, bewijs je laatste stelling eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ja, de VLD verheft hard werken in om het even welke omstandigheden tot burgerplicht, en is een anti-syndicale partij geworden. Laatst gewijzigd door Black Cat : 9 april 2006 om 20:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik riek hier cookies...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In de praktijk betekent het verhoogd aantal uren van noodzakelijke beschikbaarheid een niet te plannen leven-buiten-het-werk; mogelijke oncombineerbaarheid met de uren van de partner als de uren haaks op elkaar staan. Kinderen zijn te veel aan hun lot overgelaten. Ploegenarbeid is ook roofbouw op het lichaam. Verenigingsleven wordt moeilijk,.... dus niets dan ellende. Er is een reden waarom er bibbergeld betaald wordt voor nachtwerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het vereningsleven wordt anders beleeft maar a-sociaal wordt je niet van ploegenarbeid, je hebt natuurlijk vrije tijd wanneer een ander moet gaan werken en het is overal veel rustiger, in de fitness, in de winkel, geen verlof meer nemen om naar de gemeentediensten tegaan of naar de garage. En ongezond..., het is rustiger op de weg om te moeten gaan werken, minder stress op de weg, de kans op verkeersongevallen verminderd, tja aan alles zijn voor-en nadelen. Laatst gewijzigd door alberto : 10 april 2006 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Ploegsystemen, "de late", overuren,... pfffffffff!!!!
Die opgerolde-mouwenpraat altijd. Schilder uzelf meteen grijs ofzo hè... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anderzijds is deze onregelmaat voor "flexibele werkers" een rem om ergens aan te beginnen, en dan kijken ze maar naar "Big Brother". Dat de spreiding verkeersvoordelen heeft, zal zeker zijn, alhoewel, ik vind het jammer dat het 's nachts minder stil en minder donker is dan vroeger. Laatst gewijzigd door Black Cat : 10 april 2006 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je bezondigt jezelf dus terug aan het schetsen van problemen die er eigenlijk niet zijn en die je bijgevolg dus ook niet kan duiden. Dat is goedkope stemmingmakerij... Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |