![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hahahahahaha..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Meer moois uit de islam
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() The Day of Āshūrāh, sometimes spelled Aashurah, ‘Ashurah, Ashoura or Aashoorah is on the 10th day of Muharram in the Islamic calendar and marks the climax of the Remembrance of Muharram but not the Islamic month. For Shi'a Muslims, it commemorates the martyrdom of Husayn ibn Ali, the grandson of Muhammad at the Battle of Karbala in the year 61 AH (AD 680), and is a day for mourning. ![]() lekker heh moslims worden vaak boos als we gewoon laten zien wat de islam zoal doet.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 13 april 2006 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik lijk liever op een varken dan op iemand die varkens haat en niet eens weet waarom.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ze voorbij de bank lopen en er hangt een poster met een spaarvarkentje voelen de moslims zich in hun eer geschrokken....door die racisten! hoe durven ze ... Resultaat doordat moslims zo verdraagzaam zijn, moest de poster met piglet verdwijnen...
![]() |
![]() |
#31 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Nou snap ik het helemaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Overgeïntrigeerde ex-muslims zijn de gevaarlijkste van allemaal. Moslims zijn uiteindelijk uw vriendjes, een overgeïntrigeerde ex-muslim uw nachtmerrie. "sleep well"....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() dat staat in de Bijbel ook en werd met ca 50% van de amerikaanse mannen gedaan
Laatst gewijzigd door filosoof : 26 april 2006 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() In de discussies hierrond doden sjietische moslims sunnietische en vv.
een beetje zoals protestante christenen en katholieken eerst een hondertal jaar in gans Europa rn nu (nog steeds) in Noord-Ierland... België is een voorbeeld voor de ganse wereld : hier maken Vlamingen en Walen al meer dan honderd jaar ruzie zonder dat er bloed vloeit... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In de strijd voor de eenheidswet is er bloed gevloeid, nu ja, dat was niet echt een communautair conflict zeker
![]() En in WOI zijn er toch ook problemen geweest met Franstalige officieren en Nederlandstalige soldaten? Dat zijn zo even twee gebeurtenissen waar toch fysiek geweld tussen de twee taalgemeenschappen was, als ik mij niet vergis, die ik me herinner. Maar ik ben waarschijnlijk verkeerd, ik heb niet zo'n interesse voor het communautaire. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In WOI is er zoveel bloed gevloeid dat het moeilijk na te gaan is van wie allemaal |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() En vergeet niet dat de islam van christelijke origine is ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 april 2006 om 22:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Ik vond de foto op veel westerse internetsites terug, zelfs bij een voetbalploeg: duidelijk enthousiaste posters dus... maar enkel met verwijzing naar Libanon... en heel wat afkeuring van moslims..: een lokaal gebruik? Zoiets als de kruisigingen op de Filipijnen, de flagellantenprocessies en de kapotte kniëen voor de kathedraal in Mexico DF? Dat doen katholieken ook enkel op een paar plaatsen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |