![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
beste groeten en hou het gezellig. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door prutske : 17 april 2006 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is wel fijn : een autoloze gemeentekern, wat woonerfjes, kinderkoppetjes of klinkertjes & je kan de kindertjes gerust te voet naar hun schoolsje sturen zonder in doodsangst te moeten zitten mbt doodrijdertjes.
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest Laatst gewijzigd door 1handclapping : 17 april 2006 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Knap gedaan. Ik moet toegeven zoals het ervoor uitzag was het een grote dump. Maar nu is het een mooi verpakte verkeerstechnische miskleun eerste klas. Ik denk dat die topmanager van de Lijn ook pakken poen schept. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Schepen
|
![]() Kijk, ze gaat haar doel bereiken! Er rijden alvast enkele auto's minder door de straten van Mortsel. Schonere lucht daarentegen...
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Trouwens waarom een bus en een tram ....moest zijn bus OF tram. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Breng dan ineens een zijruit(ingeslagen) en een nieuwe autoradio(gepikt) mee ( in edegem )
Laatst gewijzigd door chris k : 18 april 2006 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() hmmm effe kijken nu ik nog kan een samen gesteld woord kut + wijf intressant
![]() Goe da we ni mogen vloeken lol het één woord vertaal ik da ander ni zenne zeg al die snot neuzen en kerjeuze neuze nee nee niks van ;p Het woord wijf is anders ook wel een leuk woordje werd als roepnaam ooit gebruikt tgo roepende vis verkoopsters - vis wijven enzo wijven achja mensen hé . Ooit las ik andere afkomsten van dit woord maar ja das zo mijn interpretatie als ik dat woordje zo hoor is het een dame die nogal graag zaagt of zevert ...is gezond soms ![]() Da ander woord tjah das een correcte beschrijving denk k zo dan weer . Na Mortsel oude god komt hove dacht ik hmmm weet ni zekerst. LOL mobiliteit wa buske pakken of auto woehahahaha kom een matchke ik op de fiets en jullie mé openbaar vervoer (bus/tram/trein) of auto maar ik win zenne geloof me maar ![]() Ni ?! Oké ....lets calculate en reflect on that ...bus van Antwerpen de snelste iets in de 100 &... dacht ik die is het snelst en doet er 25 �* 30 min. over het traject; trammetje 15 en dien andere daar +5 minuten. De gewoon bus 16 van vroeger is NI te doen die doet er soms 40 minuten over het gehéle traject . Nog snellere bus is de 14 of zo iet en deze doet er 20 maar meestal 25 minuten over om van Antwerpen tot Mortsel te raken....ikke LOL ....15 �* 20 minuten ![]() Ik beklaag de werken soms en het verkeer dat dit met zich meesleept . Groeten iederéén & dont worry be happy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar dat geeft niet hoor, heb ook zo mijn woordjes die ik wel mooi vind. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() Hebben ze witte vlakjes op de betonnen spoorwegbedding gegoten op het kruispunt met de militaire baan.......na de eerste regenbui gaan er veel moto's tegen de vlakte gaan en schuivende auto's....hopelijk stellen de bestuurders dan het gemeentebestuur aansprakelijk.
Terloops van het witte is er al niet veel meer over door de afdraaiende vrachtwagens ...wat het nog verraderlijk maakt. |
![]() |
![]() |