![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() ik lust geen vlees, dus eet ik het nie(en neen, ik eet ook geen vleesvervangers)
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf veganisch volslank en in volle optimale conditie. Jij bent wel vlees - en been. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Waarom zou ik dierlijk vet tot mij nemen?
Ik maak er zelf voldoende aan. Al dat vet staat mij niet aan. Noch buiten mij, noch aan mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is ni gestaaft. Dat is even onnozel als tegen uw vader zeggen dat ge zijn moeder (uw grootmoeder) gaat neuken, omdat hij de uwe geneukt heeft.
Sommigen gaan er vanuit dat vegetarisme een toppunt is van menselijke beschaving en daardoor de dierewereld op alle gebieden transcenderen... Mensen zijn dieren met instincten. Punt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over het neuken van moeders erken ik de ascendentie van jouw bevoegdheid. Laatst gewijzigd door eno2 : 13 mei 2006 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |