![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Ja dat denk ik ook.
Die zou zeggen: "En dan? Als ik nu beslis om de bakkerij om twaalf uur 's nachts open te doen, welke afgunstige kan mij dat beletten?" ![]() Negatieve vrijheid of positieve vrijheid?
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Aan zondagwinkelen zal hoogstwaarschijnlijk geen behoefte zijn...
Vandaar dat overal waar winkels op zondag open zijn (eindejaar, solden, meubelzaken...) het steeds zwart van het volk ziet... Meestal ziet men dan heel het gezin samen... Op voetbalwedstrijden en wielerkoersen, meestal alleen mannen, die in het beste geval nuchter thuis geraken... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
bovendien klopt het niet met de praktijk dat je op zondag op de koppen kunt lopen als de winkels later of op zondag open zijn. je wensen niet voor werkelijkheid aannemen aub. ik ken mensen die moeten werken op vrijdag tot 19u op de meir, en die dan in die winkel amper klanten zien bv. Citaat:
Citaat:
bovendien gaan de zondagsopeningen die nu worden voorgesteld over iets anders. het gaat niet over het openen op zondag en sluiten op een andere dag. het gaat om een verruiming van de openingsuren. 7 dagen op 7 open, 7 dagen op 7 beschikbaar moeten zijn voor uwen baas. dat valt dus niet te vergelijken met de openingen van kleine zelfstandigen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als men 7 dagen op 7 open gaat zijn, dan zal er beslist bijkomende tewerkstelling komen... En als het niet loont, zal men op zondag terug rusten... ![]() En U moet niet zo opgewonden zijn... ![]() Ik dacht maar... meer werkgelegenheid, maar de (objectieve) studies zullen wel het tegenovergestelde bewijzen... Groetjes en een rustige zondag... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 14 april 2006 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In feite wss alles waar man en vrouw (plus eventueel kinderen) gezamelijk moeten kunnen over beslissen, wat die in de week, als het tweeverdieners zijn, in geen geval kunnen of men moet er speciaal verlof voor nemen... Wel ja, dat is al beter... U komt er nog wel... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 14 april 2006 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |