![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer U daar negatief op antwoord, en U komt te overlijden. En de verzekering kan aantonen dat U roker waardt. Kijk dan maar eens naar de uitkering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een sportbeoefenaar betaald daar bovenop nog een sportverzekering! Van mij (persoonlijk standpunt) mag men drugs vrijlaten, moeten ze zelf weten, maar moeten dan ook zoals een sportbeoefenaar een verzekering afsluiten! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() Ik blijf herhalen dat het legaliseren van drugs niet kan. Drugsgebruik is al zo oud als de mensheid (denk maar aan het bier... dat bevat alcohol) maar het roken van een sigaret vermindert de concentratie en de reflexsnelheid niet en iedereen weet dat het verboden is te rijden als men alcohol gedronken heeft (en zolang men nuchter is blijft men dat beamen, maar eenmaal een paar glaasjes binnen... "zucht"). Zou ik hypocriet zijn om softdrugs af te keuren maar mijn levensgezel zijn glaasje whiskey gun ? Dat is inderdaad een dilemma... maar alcoholintoxicatie is met een simpele blaastest op te sporen en softdrugsintoxicatie niet. "Cannabis: de stille moordenaar" of zoiets.
De zogenaamde "softdrugs" brengen een gevoel van gelukzaligheid en welzijn, maar men beseft niet dat men in een roes verzeild is geraakt. De zogenaamde "partydrugs" geven meer energie en een gevoel van gelukzaligheid, maar men beseft niet dat het moderne verkeer snelle mentale reflexen vraagt en niet een "sterker" lichaam. Men herkent een dronken mens aan zijn/haar gedrag, maar een mens in een cannabisroes is juist heel kalm en beweegt nog normaal. Dit doet mij tot de conclusie komen dat het legaliseren van softdrugs beter niet doorgaat omdat het gebruik van deze drugs geen duidelijk zichtbare tekenen van intoxicatie veroorzaakt en dus moeilijker te herkennen is. Met alle gevolgen van dien. Wat heeft het Nederlands gedoogbeleid opgeleverd ? In mjin geval: mijn stiefnichtje en stiefneefje zijn praktisch wees en worden nu opgevoed door hun grootmoeder en stiefgrootvader omdat hun moeder zwaar verslaafd is (en zelfs gedurende lange tijd officieel vermist was) en hun vader het zo "druk" heeft in een coffeeshop dat hij niet voor hen kan zorgen. Drugs hebben dit gezinnetje kapot gemaakt en de jeugd van deze twee kinderen verpest. En je kunt wauwelen over verzekeringen zoveel als je wilt, drugs maken slachtoffers en dat zijn niet altijd de gebruikers zelf.
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Kan iemand mij zeggen wat drugs voor goeds hebben bijgebracht aan de mensheid ?
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Zie hiervoor: rockmuziek van 1960 tot nu.
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Was dat een antwoord op mijn vraag, Numarx ?????
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Jazeker. Een antwoord met een knipoog weliswaar. Hier is die:
![]()
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() Gelukkig dat je die knipoog er nu bij zet. Ik vreesde al dat je serieus meende.
Ik dacht dat je hersenen al totaal in de vernieling zaten van de drugs. Al hoor ik ook graag rock muziek het lijkt mij iets te dun als argument om in het voordeel van drugs te pleiten in de menselijke geschiedenis. Dus als iemand anders mij nog een beter antwoord kan geven, graag aub. Wat hebben drugs voor goeds bijgebracht aan de mensheid ?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() Ach die hulp heb ik nooit nodig gehad, zei deze Adonis.
![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben al langer geheelonthouder dan dat ik mijn vrouw ken. Allez geheelonthouder op gebied van drugs hé. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Typisch discours van het Vlaams Blok hier: hard roepen dat ge liegt, zonder ook maar enige vorm van argument aan te dragen. Dank je om nog maar eens te bewijzen dat de Vlaams Blok propaganda echt wel propaganda is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. waar wordt er geroepen? 3. er zijn hier al tientallen topics geopend waar harde wetenschappelijke studies zijn aangehaald waaruit blijkt dat drugs ongezond zijn. 4. Duh,de Vlaams Blokpropaganda is inderdaad propaganda. Wat bedoel je daar meer? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Om u te helpen geef ik het artikel mee zoals het er uit moet gezien hebben vóórdat het blok er z'n opmerkingen tussen zette (reconstructie door raf): Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |