![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie is er, buiten Dutroux, gestraft voor al de blunders waardoor Dutroux zover is kunnen gaan? ![]()
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Fouad is er enkel op uit het gezicht van de nu fel gedeukte multiculdroom te proberen redden. Laatst gewijzigd door daiwa : 15 april 2006 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Streng bestraffen? Hoe zullen die gasten dan uit de gevangenis komen? Ofwel grotere crimineel ofwel moslimfundamentalist. En ja, er is ook nog een waterkansje dat ze door vrijheidsberoving gelouterd zullen worden. God moet zijn getal hebben.
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Kan me ook moeilijk inbeelden dat de ouders, verscheurd door verdriet dergelijke zinsbouw naar boven halen op zulk moment.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alle respect voor de ouders van die jongen, maar moest het mijn kind geweest zijn, denk ik dat ik anders zou gereageerd hebben. Ik kan me best voorstellen dat wat ik zou zeggen, niet door de multicul censuur zou geraken, vandaar dat ik niet echt zeker ben wat er eigenlijk allemaal door wie gezegd wordt in dit debat.
Feit blijft dat het om een gruwelijke, laffe roofmoord gaat en daar ongevoelig voor blijven, is onmogelijk (voor een normaal mens). |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat echter hoe dan ook een zware beschuldiging in en die zie ik geen 'progressieveling' toelaten als hij de vrije hand krijgt.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 april 2006 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de ouders waar het nu over gaat hebben duidelijk uit dat recente verleden geleerd: 'geen politieke recuperatie', zeggen ze. 'Daar krijgen ze ons niet in mee.'
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 april 2006 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Wat een moed en sereniteit. De vader haat die daders niet.
Maar ik wel dus, uit de grond van mijn hart ook als is het mijn kind niet; maar dan in naam van mijn opgroeiende dochter, hopende dat zij nooit zal geconfronteerd worden met zoiets. |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Deze moord ging NIET om een mp3 speler, maar om de ongebreidelde kolonisatiedrang van een bepaald volk. En dat de politiek correcten enkel hun waarheden willen zien, is normaal. Zij leven niet als autochtoon tussen het rucht. Zij leven beschermd in hun luxevilla's met security. Als ze een allochtoon tegenkomen, zal die zeker lief zijn (in hun gezicht). Dat zijn de machthebbers. Ik roep dus niet op tot geweld, maar wel voor het afnemen van de politieke oogkleppen en het afzweren van de geflopte multicul droom. Mijn oproep is simpel: iedere cultuur in zijn land en ieder daar zijn problemen oplossen. Dat moet toch te verwezenlijken zijn? |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Schepen
|
![]() laat die ouders rouwen over hun zoon - geef hen die tijd
ik hoop dat ze na de rouwperiode stevig op de tafel slagen, dat zoiets NOOIT meer mag gebeuren en dat het echt gedaan is met dit laffe beleid - ze stonden erbij en keken ernaar (zoals altijd). Weer een zwart hoofdstukje voor onze paarse regering ![]() Laatst gewijzigd door vjeeke : 15 april 2006 om 19:56. |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is niet (meer) op te lossen.
Je kan niet iedereen terugsturen maar je MOET hen wel manieren leren. |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het scenario is al geschreven. Zo deze gasten gesnapt worden zal het weer de schuld zijn van géén onderwijs, géén werk, géén jeugdhuis, verveling, géén....vul zelf maar aan. In elk geval het is een ander zijn schuld en daar heeft iedereen genoeg van ! |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wel opvalt is het oorverdovend zwijgen van de politieke machthebbers. De moord op een onschuldige autochtoon voorkom je dan ook niet met ophokplicht.
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Blijkbaar zullen er nu ook meer allochtonen op massabijeenkomsten verschijnen, want nu weten ze waar ze het best hun slag kunnen slaan. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
FEIT is dat er ALTIJD meer kijklustigen zijn dan hulpverleners. Ik herinner mij nog heel goed de reactie die ik kreeg toen ik een zwaar verbrande man na een treinongeval in mijn nieuwe auto liet stappen om hem naar de vlakbij gelegen kliniek te brengen. Ik woonde immers vlakbij het treinspoor en hoorde het ongeval gebeuren. Ik was ook bij de eersten die erbij waren. Niemand deed echter iets anders dan kijken in afwachting dat de ambulance arriveerde. Ikzelf kreeg te horen dat ik moest oppassen voor mij lederen zetels want dat de verzekering mij mijn schade niet zou betalen als ik iemand naar de kliniek bracht. Toen ik de tweede man al afleverde nog voor er een ambulance ter plaatse was kreeg ik ook nog in de kliniek naar mijn voeten omdat de man wellicht een bekkenbreuk had en daarom beter door de ambulance van het plaatselijke ziekenhuis was opgehaald geworden. Tja, goed zal het nooit zijn, hé? Ik geloof echter stellig dat hulp bieden op een drukke plaats, en als er een moordlustige messentrekker aan het werk is, een bijna onmogelijke zaak is.
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
----------- Inderdaad,....laat de ouders rouwen om het verlies van hun zoon. En daarom begrijp ik niet dat net na de brutale moord op hun kind de ouder(s) een persconferentie geven. Ikzelf zou haast sterven van verdriet, en me hoegenaamd niet geroepen voelen om enkele dagen na het tragische verlies de pers te woord te staan. Laat me even een voorspelling maken. Het is een kwestie van (korte) tijd vooraleer de dader wordt opgepakt. Het zou me trouwens niet verbazen dat ze de kerel al hebben opgespoord, maar voor de arrestatie nog even wachten om eventueel een aanhangige bende in kaart te brengen, de gerechtelijke molen al voorbereiden en een scenario voor de komende weken uit te werken. Na de begrafenis zal een georkestreerde optocht worden georganiseerd waarvan nu de layout al van wordt opgesteld. Er zullen massa's allochtonen in meestappen, en die zullen zij aan zij in harmonie naast de autochtone ouders hun afkeuring van het incident op alle zenders laten noteren. Een weeklang zullen gerelateerde debatten het nieuws en andere duidingprogrammas domineren waarin als rode draad het medeleven van de allochtone gemeenschap tav de ouders en andere autochtone slachtoffers zal worden belicht . De gevestigde allochtone gemeenschap wijst resoluut alle geweld en criminaliteit af, en simultaan wordt subtiel het Vlaams Belang verder gedemoniseerd. Het serene voorbeeld van de ouders is de leidraad om niet voor de oplossingen van een ' vermeende ' racistische partij te kiezen. Het klinkt vies ,....maar deze gebeurtenis wordt gerecupereed door de multiculturele kerk met/zonder medeweten of besef van de betrokken ouders. Vergeet niet dat het belangrijk verkiezingsjaar is. Alle partijen zwijgen nu als vermoord, maar achter de schermen worden naarstig de opportuniteiten afgetast. Ter attentie van onze linkse forumrakkers,......neen , ik ben niet ongevoelig voor de gebeurde tragedie, integendeel, maar ik ben niet diegene die er een media-circus van wil maken. Groetjes en mijn welgemeende medeleven aan de ouders. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik weet niet waarom, maar Knuppel reageert om mijn berichten enkel met smilies.
![]()