![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nou weet ik dus nog altijd niet welk geheimzinnig complot er zou kunnen zitten achter het plaatsen van een subforum?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie spreekt er van een geheimzinnig complot?
Volgens mij is het gewoon een niet toevallige inconsequentie. Vraagje. Waarom denk jij dat er zo graag fout wordt gepost in 'Politiek Binneland'? Toch niet (alleen) omdat dit forumonderdeel helemaal bovenaan staat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan moet je mij toch eens uitleggen wat de forummods dan precies willen bereiken door de topics over cartoons hoger te plaatsen dan de topics over de moord? Dat zij meer aandacht willen voor cartoons dan voor moorden of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en dat fout posten in binnenland: dat is nou net belastend voor de forummods, die dat allemaal telkens moeten verhuizen. Wat is jouw voorstel dan, binnenland lager zetten? Dan verplaats je het probleem alleen maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat het een kwestie is van meer of minder aandacht willen. Ik heb deze keer wel goed moeten kijken voor ik zag waar ik naar zocht.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() Ondertussen is de MP3-moord wel voldoende uitgemolken, me dunkt. Het enige wat er nu nog gebeurt in dat forumonderdeel is een hoop gelul dat eigenlijk bij koeien & kalveren thuishoort. Opdoeken, die handel...