![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
Bekijk resultaten enquête: Mag Filip Dewinter zondag ook mee opstappen in gedenktocht | |||
Ja, hij is even goed een burger, als wie dan ook. |
![]() ![]() ![]() |
50 | 80,65% |
Nee, want hij behoort niet tot een 'democratische' partij. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 19,35% |
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij kan dus beter sympathie uiten voor de mars én er fijntjes het schijnheilig "waar was jij om 14 uur?"-karakter van aanklagen. Laatst gewijzigd door baarle : 19 april 2006 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jij die je beweringen altijd onderbouwt, zal zeker een bron hebben voor het bovenstaande. Graag hier de bewijzen op tafel dat het VB gezegd heeft dat "alle allochtonen moordenaars zijn".
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nog veel plezier ! Schol ! Maar voor mij een Duvel ! Geen Stella meer ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#27 |
Burgemeester
|
![]() Mag hij dat dan ook eerst verklaren op het 19.00 nieuws !!net als de anderen
![]() ![]()
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Jongens toch,
Als ge geen vriend, buur of familielid zijt blijft ge daar weg. Eender welke politieke strekking ge hebt. Als ge daarentegen een band met de familie hebt dan vind ik dat niemand u kan of mag tegenhouden. En dat geldt zowel voor links als rechts: maak u niet belachelijk. Stuur een bloemetje of een kaartje om uw medeleven te tonen, maar meer niet. Mijn diepste medeleven gaat uit naar de familie en de vrienden, maar mijn of uw aanwezigheid zal niemands leed verzachten. |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() De VB-top zou inderdaad beter thuisblijven en niet meesjacheren met de huichelaars van de 'democratische' partijen.
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de politici van de 'democratische' partijen zich daar niet aan houden is dat HUN zaak. Houdt FDW zich daar niet aan, dan is dat de ZIJNE. Punt is dat er verschil ZAL gemaakt tussen een FDW en de rest. Willen jullie dat? Hier kan je daar een zeer recent en schitterend voorbeeld van zien: http://forum.politics.be/showthread.php?t=49855
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt dat jij elke politicus die zich niet aan deze mooie gedachte heeft gehouden gaat aanpakken?
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog iets, Pietje, stel dat FDW thuisblijft, ga JIJ het VB dan later nooit van ongevoeligheid beschuldigen omdat die partij geen vertegenwoordiger op de begrafenisdienst had? Begrafenisdienst inderdaad, want het 'klassieke' westerse begrafenisriteel zal vermeden worden omdat het de 'andersgelovigen' die verwacht worden zou kunnen storen.
Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 april 2006 om 07:30. |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik meende nochtans dat bij andere begrafenissen de moslimplechtigheid gewoon doorgaat en dat zelfs hoogwaardigheidsbekleders zich speciaal in een hoofddoek hijsen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet ernstig dus maar wél de realiteit.
|
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je dat ik die bevoegdheid heb ?
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk niet, neen.
Maar waarom zou je je die bevoegdheid de ene keer met veel overtuiging toeëigenen, en ze de andere keer met valse argumenten ontlopen? Zo hypocriet ben jij toch niet, zeker?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 april 2006 om 10:41. |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat gebeurt dus niet. Integendeel. De 'democratische' politieke partijen hebben intussen al met elkaar afgesproken dat ze ALLEMAAL op de betoging zullen zijn die de familie niet gerecupereerd wilden zien door...de politiek. Welke politici VANDAAG effectief of op de begrafenisDIENST van Joe aanwezig zijn, en welke niet, zullen we gauw genoeg weten.