![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zitten er geen juristen op politics.be? |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik dacht vooral aan de verhuis dat zo'n proces in Marokko zou teweeg brengen. Een ganse karavaan van getuigen, advokaten, magistraten enz. Misschien kunnen ze dan het gepast seizoen uitkiezen dat het er niet te warm is en ook niet in de Ramadan valt?
|
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Ik denk niet dat de ouders van Joe dat erg leuk zouden vinden, om verplicht te zijn tijdelijk naar Marokko te emigreren om de daders ten dienste te zijn.
Het is de omgekeerde wereld. ![]() Ik tel de minuten die voorbijgaan zonder dat die teringhufters gepakt worden. Groet van Polly (nog steeds boos) |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jampie als de waarheid volgens u racistisch is, wel dan is dat maar zo hé. Wat denkte soms ? Dat hun vrienden nie weten dat ze het gedaan hebben ? Die mogen ze van mij allemaal 20 jaar in den bak steken voor medeplichtigheid. Waarom is den dien die niet gestoken heeft hem nog nie komen aangeven om zijn vel te redden ... |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk da ge nog lang gaat mogen tellen. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze thread is ineens een stuk grappiger geworden.
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 ding is me zonneklaar. Misschien kan ik me vergissen, maar mij is de typisch moslimwereld steeds afgeschilderd geweest als een gemeenschap met een sterke samenhang en sterke sociale controle. De beelden van de moordenaars moeten intussen gegrift staan in het netvlies van heel België en uit die hele allochtone gemeenschap komt er geen 1 stem die zegt "Ik ken die mensen". Er is niets te horen van het gezin, noch de familie, noch de vrienden (dat zijn toch die gasten die binnen het uur een demonstratie van 5000 man op de been brengen omdat de flikken schoten op iemand die hen wou doodrijden ?), noch de school, ....
Stilte... alom. |
![]() |
![]() |
#33 |
Burger
|
![]() Misschien omdat de beelden niet duidelijk genoeg waren en de daders nu waarschijnlijk Polen zijn?
|
![]() |
![]() |
#34 |
Schepen
|
![]() noord-afrikanen met een poolse nationaliteit
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan zijn. Het zou een erg verkeerd beeld zijn dat de vriend van Joe geschetst heeft dan. Hij was getuige nummer 1.
|
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe hard zou de politie gewerkt hebben om van de Marokkaanse identiteit gedurende vorige nacht een Poolse te maken?
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang de US niet de fout kan krijgen - en dat is in deze weinig waarschijnlijk - komen die niet boven. En ik geloof nog steeds niet in de Poolse route. Lang niet zolang ze beweren dat die beelden echt zijn.
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze zitten in Oslo, in Denemarken, In Finland, in ... ze zitten overal ![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moh dutske toch.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ze in Polen ongetwijfeld ook al kennen is kleurshampoo.
|
![]() |