![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me af wat er kan gebeuren indien de moordenaars van Joe al in Marokko zouden zitten. Want hoe is het anders mogelijk dat ze nu al meer dan 11 dagen ondergedoken zouden zijn in België, tenzij zijn familie en relaties niet naar de Belgische TV kijken en alleen maar Al Jazeera binnenhalen in de huiskamer. Deze hebben de filmpjes toch nog niet laten zien want ze geven daar liever de "Bin Laden show" voor hun kijkers.
Indien ze in Marokko aangehouden worden, vrees ik toch dat Marokko zijn onderdanen niet zal uitleveren aan België en het proces daar zal moeten gevoerd worden. Weet iemand iets af van dergelijke gerechtszaken? Laatst gewijzigd door Arnold : 25 april 2006 om 10:05. Reden: actualiteitsgehalte. |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Joe België, Joe Berlijn,.... een Joe Marokko?
#3 |
Banneling
|
![]() dan kunnen ze maar beter stoppen met zoeken, is mijn gedacht.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel een groot verschil met dit linkiewinkie gedoe in ons apenland !!! Laatst gewijzigd door abi : 23 april 2006 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Dat zou beter zijn omdat de straffen daar een pak erger zijn (in sommige landen nog de doodstraf). In België gaan ze zoals vanouds veel te vroeg vrij.
Ik zou deze criminelen ook direct een verbod geven om nog hun thuisland te verlaten omdat ze niet in staat zijn zich te integreren in welk land dan ook. |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoop da ze bij Al Qaeda gaan.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en zich als eersten mogen laten ontploffen?
![]() Ik weet niet of ze daar goed genoeg voor zijn. Laatst gewijzigd door baarle : 23 april 2006 om 22:24. |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Met een paar Amerikanen mee hè. Die lijken toch allemaal op mekaar en zijn zowiezo kanonnenvlees.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en zich opblazen voor een pak maagden
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen kijken inderdaad enkel naar Al Jazeera en TV Iran, enz... allemaal perfect te volgen en gratis op Hotbird... Natuurlijk heeft het voorpaginabreed in alle gazetten gestaan, behalve natuurlijk in de Cassablanka Times en Rabat Algemeiner ![]() De gemeenschap zelf is supergesloten maar die straathoekprofiteurs kennen die mannen natuurlijk wel, net zoals veiligheidspersoneel van City 2, Stations, Metrobrigade, Kinepolis enz... die gasten ook kennen, van ziens natuurlijk, en misschien van al ne keer onder hun voeten te geven of weg te sturen. Wijkagenten moeten die mannen ook al gezien hebben, of het moet echt hun eerste keer geweest zijn... (Dus de moment dat die hun neus buiten steken, hangen ze, ... (als de beelden genoeg getoond worden. )) Bovendien kennen hun collega straatboefjes die gasten ook goed genoeg, het volstaat dus van daar een paar collega's op te pakken die voor een paar uur aan een koppel ex-BOB ers met een telefoonboek te geven en ge hebt zo hun adres, schuiladres, en waar pa en ma wonen. (Die mannen kennen mekaar, bendes en rivaliserende bendes kennnen nu eenmaal mekaars leden... ) Gewoon een flik vinden die hun met hun kop hard genoeg op een dossierkast laat lopen en er zal er wel eentje breken. Maar dat zijn allemaal kosten op 't sterfhuis, want die gastjes zitten ondertussen al een glaasje muntthee te drinken met nonkel of bompa in het rif gebergte of ergens in Rabat, Cassablanka of Algiers met nonkel en kozein te discusieren over hoeveel hun dochter/zus moet kosten waarmee ze binnen een jaar of 2 a 3 dan terug naar België trekken. Ze kennen dan wel ergens een vakbondsman die voor 1000 euro hen wel 1 dag wil laten werken, zodat ze GRATIS en snel kunnen doppen. Nekeer ze gezinsherenigd zijn. Het systeem zit toch schoon in mekaar nietwaar. ? |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben wij wel een uitleveringsverdrag met Marokko ? Berecht Marokko wel misdaden gepleegd in het buitenland ? |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() En wa betekent da juist? (Ik kan geen frans)
|
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Nazi.
|
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En ge durft uw geaardheid zomaar openlijk te afficheren? Dat gaat me toch te ver, hoor.
Laatst gewijzigd door baarle : 24 april 2006 om 07:26. |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() "Al wa ge zegt zijde zellef medu dik gat in de verref"
|
![]() |