Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

Discussietools
Oud 23 april 2006, 21:35   #1
sodoirt
Banneling

Standaard Wat indien de moordenaars van Joe al in Marokko (of Polen) zitten?

Ik vraag me af wat er kan gebeuren indien de moordenaars van Joe al in Marokko zouden zitten. Want hoe is het anders mogelijk dat ze nu al meer dan 11 dagen ondergedoken zouden zijn in België, tenzij zijn familie en relaties niet naar de Belgische TV kijken en alleen maar Al Jazeera binnenhalen in de huiskamer. Deze hebben de filmpjes toch nog niet laten zien want ze geven daar liever de "Bin Laden show" voor hun kijkers.

Indien ze in Marokko aangehouden worden, vrees ik toch dat Marokko zijn onderdanen niet zal uitleveren aan België en het proces daar zal moeten gevoerd worden.
Weet iemand iets af van dergelijke gerechtszaken?

Laatst gewijzigd door Arnold : 25 april 2006 om 10:05. Reden: actualiteitsgehalte.
sodoirt is offline  
Oud 23 april 2006, 21:39   #2
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Joe België, Joe Berlijn,.... een Joe Marokko?
Oud 23 april 2006, 21:47   #3
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

dan kunnen ze maar beter stoppen met zoeken, is mijn gedacht.
Mitgard is offline  
Oud 23 april 2006, 22:10   #4
abi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Ikv

Indien ze in Marokko aangehouden worden, vrees ik toch dat Marokko zijn onderdanen niet zal uitleveren aan België en het proces daar zal moeten gevoerd worden.
Het tis te hopen dat ze daar zitten,wanneer ze ze daar te pakken krijgen,zullen ze een veel zwaardere straf krijgen,goe met de matrak er eerst op, en vervolgens 20 jaar in een Marokkaanse cel.Mensenrechten op dat gebied staat ginder niet in hun woordenboek.

Wel een groot verschil met dit linkiewinkie gedoe in ons apenland !!!

Laatst gewijzigd door abi : 23 april 2006 om 22:12.
abi is offline  
Oud 23 april 2006, 22:17   #5
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Dat zou beter zijn omdat de straffen daar een pak erger zijn (in sommige landen nog de doodstraf). In België gaan ze zoals vanouds veel te vroeg vrij.
Ik zou deze criminelen ook direct een verbod geven om nog hun thuisland te verlaten omdat ze niet in staat zijn zich te integreren in welk land dan ook.
Internaut is offline  
Oud 23 april 2006, 22:22   #6
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Ik hoop da ze bij Al Qaeda gaan.
Bhairav is offline  
Oud 23 april 2006, 22:23   #7
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
en zich als eersten mogen laten ontploffen?

Ik weet niet of ze daar goed genoeg voor zijn.

Laatst gewijzigd door baarle : 23 april 2006 om 22:24.
baarle is offline  
Oud 23 april 2006, 22:41   #8
Bhairav

Standaard

Met een paar Amerikanen mee hè. Die lijken toch allemaal op mekaar en zijn zowiezo kanonnenvlees.
Bhairav is offline  
Oud 23 april 2006, 23:27   #9
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
dan kunnen ze maar beter stoppen met zoeken, is mijn gedacht.
en zand er over ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 23 april 2006, 23:28   #10
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
en zich opblazen voor een pak maagden
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 23 april 2006, 23:29   #11
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vraag me af wat er kan gebeuren indien de moordenaars van Joe al in Marokko zouden zitten. Want hoe is het anders mogelijk dat ze nu al meer dan 11 dagen ondergedoken zouden zijn in België, tenzij zijn familie en relaties niet naar de Belgische TV kijken en alleen maar Al Jazeera binnenhalen in de huiskamer. Deze hebben de filmpjes toch nog niet laten zien want ze geven daar liever de "Bin Laden show" voor hun kijkers.

waarom moesten die beelden 8 dagen op zich laten wachten ?
ancapa is offline  
Oud 24 april 2006, 00:04   #12
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
FDW kan content zijn... de eerste boefjes die ginder hun straf uitzitten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 24 april 2006, 07:07   #13
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Die mensen kijken inderdaad enkel naar Al Jazeera en TV Iran, enz... allemaal perfect te volgen en gratis op Hotbird...

Natuurlijk heeft het voorpaginabreed in alle gazetten gestaan, behalve natuurlijk in de Cassablanka Times en Rabat Algemeiner

De gemeenschap zelf is supergesloten maar die straathoekprofiteurs kennen die mannen natuurlijk wel, net zoals veiligheidspersoneel van City 2, Stations, Metrobrigade, Kinepolis enz... die gasten ook kennen, van ziens natuurlijk, en misschien van al ne keer onder hun voeten te geven of weg te sturen. Wijkagenten moeten die mannen ook al gezien hebben, of het moet echt hun eerste keer geweest zijn... (Dus de moment dat die hun neus buiten steken, hangen ze, ... (als de beelden genoeg getoond worden. ))

Bovendien kennen hun collega straatboefjes die gasten ook goed genoeg, het volstaat dus van daar een paar collega's op te pakken die voor een paar uur aan een koppel ex-BOB ers met een telefoonboek te geven en ge hebt zo hun adres, schuiladres, en waar pa en ma wonen. (Die mannen kennen mekaar, bendes en rivaliserende bendes kennnen nu eenmaal mekaars leden... ) Gewoon een flik vinden die hun met hun kop hard genoeg op een dossierkast laat lopen en er zal er wel eentje breken.

Maar dat zijn allemaal kosten op 't sterfhuis, want die gastjes zitten ondertussen al een glaasje muntthee te drinken met nonkel of bompa in het rif gebergte of ergens in Rabat, Cassablanka of Algiers met nonkel en kozein te discusieren over hoeveel hun dochter/zus moet kosten waarmee ze binnen een jaar of 2 a 3 dan terug naar België trekken.

Ze kennen dan wel ergens een vakbondsman die voor 1000 euro hen wel 1 dag wil laten werken, zodat ze GRATIS en snel kunnen doppen. Nekeer ze gezinsherenigd zijn.

Het systeem zit toch schoon in mekaar nietwaar. ?
Herr Flick is offline  
Oud 24 april 2006, 07:09   #14
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abi Bekijk bericht
Het tis te hopen dat ze daar zitten,wanneer ze ze daar te pakken krijgen,zullen ze een veel zwaardere straf krijgen,goe met de matrak er eerst op, en vervolgens 20 jaar in een Marokkaanse cel.Mensenrechten op dat gebied staat ginder niet in hun woordenboek.

Wel een groot verschil met dit linkiewinkie gedoe in ons apenland !!!

Hebben wij wel een uitleveringsverdrag met Marokko ?

Berecht Marokko wel misdaden gepleegd in het buitenland ?
Herr Flick is offline  
Oud 24 april 2006, 07:19   #15
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Die mensen kijken inderdaad enkel naar Al Jazeera en TV Iran, enz... allemaal perfect te volgen en gratis op Hotbird...

Natuurlijk heeft het voorpaginabreed in alle gazetten gestaan, behalve natuurlijk in de Cassablanka Times en Rabat Algemeiner

De gemeenschap zelf is supergesloten maar die straathoekprofiteurs kennen die mannen natuurlijk wel, net zoals veiligheidspersoneel van City 2, Stations, Metrobrigade, Kinepolis enz... die gasten ook kennen, van ziens natuurlijk, en misschien van al ne keer onder hun voeten te geven of weg te sturen. Wijkagenten moeten die mannen ook al gezien hebben, of het moet echt hun eerste keer geweest zijn... (Dus de moment dat die hun neus buiten steken, hangen ze, ... (als de beelden genoeg getoond worden. ))

Bovendien kennen hun collega straatboefjes die gasten ook goed genoeg, het volstaat dus van daar een paar collega's op te pakken die voor een paar uur aan een koppel ex-BOB ers met een telefoonboek te geven en ge hebt zo hun adres, schuiladres, en waar pa en ma wonen. (Die mannen kennen mekaar, bendes en rivaliserende bendes kennnen nu eenmaal mekaars leden... ) Gewoon een flik vinden die hun met hun kop hard genoeg op een dossierkast laat lopen en er zal er wel eentje breken.

Maar dat zijn allemaal kosten op 't sterfhuis, want die gastjes zitten ondertussen al een glaasje muntthee te drinken met nonkel of bompa in het rif gebergte of ergens in Rabat, Cassablanka of Algiers met nonkel en kozein te discusieren over hoeveel hun dochter/zus moet kosten waarmee ze binnen een jaar of 2 a 3 dan terug naar België trekken.

Ze kennen dan wel ergens een vakbondsman die voor 1000 euro hen wel 1 dag wil laten werken, zodat ze GRATIS en snel kunnen doppen. Nekeer ze gezinsherenigd zijn.

Het systeem zit toch schoon in mekaar nietwaar. ?
In het centraal station hangt een bericht van de vrienden en ouders van Joe : 'Pas de propos racistes svp, vous nous faites honte'.
Jampie is offline  
Oud 24 april 2006, 07:20   #16
Bhairav

Standaard

En wa betekent da juist? (Ik kan geen frans)
Bhairav is offline  
Oud 24 april 2006, 07:24   #17
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
En wa betekent da juist? (Ik kan geen frans)
Gaan we een beetje racistisch doen, ja?
baarle is offline  
Oud 24 april 2006, 07:24   #18
Bhairav

Standaard

Nazi.
Bhairav is offline  
Oud 24 april 2006, 07:26   #19
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nazi.
En ge durft uw geaardheid zomaar openlijk te afficheren? Dat gaat me toch te ver, hoor.

Laatst gewijzigd door baarle : 24 april 2006 om 07:26.
baarle is offline  
Oud 24 april 2006, 07:28   #20
Bhairav

Standaard

"Al wa ge zegt zijde zellef medu dik gat in de verref"
Bhairav is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be