![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat jij alle flikken zomaar over één kam scheert en in hetzelfde vakje stopt, dat vind ik dan weer onvoorstelbaar ... Laatst gewijzigd door Anna List : 15 mei 2006 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een paar klanten waren bij mij uit de taxi gaan lopen zonder betalen. Geen PV dus, volgens hem, omdat ik ze onvoldoende goed kon beschrijven. Indien geen PV, dan moest je van de baas zelf die rit betalen, plus het tijdsverlies. Zo werkt het uitbuitend kapitalisme nog, in sommige achtergebleven sectoren. De volgende morgen reed hij persoonlijk aan bij de baas en moest ik, na zes jaar trouwe dienst, niet meer aan mijn dagtaak beginnen. Leve de (ex-)Rijkswacht! Het bedrijf, V-Tax, is dit jaar failliet gegaan, desalniettemin de uitbuiting inclusief. Je moet overigens begrijpen, dat als je mij zo een beetje denigrerend 'calimero' noemt, je je blootstelt aan gelijkwaardige lieftalligheden, en erger...voor zover dat ik je al niet totaal negeer... Laatst gewijzigd door eno2 : 16 mei 2006 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Angstaanjagend...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Zoals Chipie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Fons Leroy heeft in Oostende 200 jongeren aan het werk gekregen.
Chapeau! Als 't goed is, zeggen we het ook... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |