Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 12 mei 2006, 18:49   #21
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Wat is er mis aan een Vlaams Nationalist?
Niets, tenzij je gebrainwashed bent door de Belgische regering en zijn wetten.
Oud 12 mei 2006, 18:52   #22
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik vergoeilijk niets. Maar als linksen de allochtone moordenaars van Joe mogen verdedigen, maar rechts advocaat spelen voor de misdadigers in eigen rangen.
Toon één post waar een linkse die moordenaar verdedigt. Indien je er geen vind, is je post pure laster en zal ik het als dusdanig rapporteren.
Pietje is offline  
Oud 12 mei 2006, 18:52   #23
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NapalmBenny. Bekijk bericht
Snappen jullie het dan werkelijk niet, moesten er niet constant zoveel problemen met jullie allochtoontjes zijn, zou dit nooit gebeurd zijn. Men heeft die jongen doen haten, jullie gedachtengoed, de tollerantie, het gewoon toelaten van de problmeen heeft dit alles veroorzaakt. En oh yes, het zal zeker niet de laatste keer zijn dat dit gebeurt, war has begun, en de gefrustreerden en labielen, zullen het eerste startshot geven, dan zullen de gematigden stillaan mee in de oorlog verzeild geraken.
Klopt. Velen delen (tot op zekere hoogte) het gedachtengoed van deze jongen, maar zijn doodbrave burgers die geen vlieg kwaad doen. Deze worden nu mee gestigmatiseerd door die ene gek zijn werk.
Oud 12 mei 2006, 18:54   #24
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Toon één post waar een linkse die moordenaar verdedigt. Indien je er geen vind, is je post pure laster en zal ik het als dusdanig rapporteren.
Verdedigen = verzachtende omstandigheden pleiten. Vele linksen hebben op dit forum gepleit dat deze jongens de moord uit (kans)armoede gepleegd hebben.
Ik zeg niet dat links de mp3 moord goedkeurde.
Geen enkel zinnig mens pleit een moord goed.

En je dreigement om me te willen rapporteren, geeft alleen de onmacht van je eigen democratische argumenten weer.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 12 mei 2006 om 18:55.
Boadicea is offline  
Oud 12 mei 2006, 18:57   #25
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Als we bepaalde vormen van discriminatie en verbaal geweld zouden toelaten, zal het minder gemakkelijk escaleren. Daar ben ik zeker van. Wie niet van kleurlingen houdt en ook niet verplicht wordt om er mee in contact te komen (zoals door multicul nu gebeurd) zal minder gemakkelijk over gaan tot ze te vermoorden.
Je centrale punt lijkt dus te zijn dat indien 'kleurlingen' er niet zouden zijn ze ook niet vermoord zouden worden?... things keep on getting better and better.

Citaat:
Wie een hekel heeft aan migranten en ze dagdagelijks rond zijn kop moet hebben en nog moet zien hoe ze ook zijn/haar rechten inpakken, zal sneller door het lint gaan.
'Rechten inpakken'... klinkt wel heel stoer natuurlijk. Jammer genoeg geen basis in de werkelijkheid, ma soit
Casca is offline  
Oud 12 mei 2006, 18:58   #26
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Snappen jullie het dan werkelijk niet, moesten er niet constant zoveel problemen met jullie allochtoontjes zijn, zou dit nooit gebeurd zijn. Men heeft die jongen doen haten, jullie gedachtengoed, de tollerantie, het gewoon toelaten van de problmeen heeft dit alles veroorzaakt. En oh yes, het zal zeker niet de laatste keer zijn dat dit gebeurt, war has begun, en de gefrustreerden en labielen, zullen het eerste startshot geven, dan zullen de gematigden stillaan mee in de oorlog verzeild geraken.
"de wereldvreemde linkse allochtonenknuffelaar" is maar archetype in uw gedachtenwereld. Het is een karikatuur. Ik voel mij niet geroepen om in dat hokje te gaan zitten. Ik probeer een tolerant mens te zijn en iedereen op dezelfde manier te behandelen, allochtoon of niet-allochtoon. Nooit heb ik een allochtoon een voorkeursbehandeling gegeven of toleranter behandeld dan een niet-allochtoon. Ik kan me niet eens een SITUATIE inbeelden waarin ik dat zou kunnen doen. Waar haal je dan dat vreemd idee vandaan, en wat stel je voor dat ik doe? Dat ik vanaf nu een zo intolerant mogelijk mens probeer te zijn?

Heb ik misdaad toegelaten? Hoe zou ik dat kunnen? Ik ben geen rechter of politieagent of wettenmaker.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 12 mei 2006 om 18:59.
Flippend Rund is offline  
Oud 12 mei 2006, 18:58   #27
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Er zijn nochtans wel rechtsen die de dubbele moord in Antwerpen alleen maar afkeuren vanwege een 'slechte timing'.
Casca is offline  
Oud 12 mei 2006, 18:58   #28
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Verdedigen = verzachtende omstandigheden pleiten. Vele linksen hebben op dit forum gepleit dat deze jongens de moord uit (kans)armoede gepleegd hebben.
TONEN !!!!!!!
Citaat:
.
Dat zei je juist wel.

Laatst gewijzigd door Pietje : 12 mei 2006 om 18:59.
Pietje is offline  
Oud 12 mei 2006, 18:59   #29
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Klopt. Velen delen (tot op zekere hoogte) het gedachtengoed van deze jongen, maar zijn doodbrave burgers die geen vlieg kwaad doen. Deze worden nu mee gestigmatiseerd door die ene gek zijn werk.
Hij is dus gek omdat hij consequent is in zijn gedachtengoed? Dat gedeeld wordt door velen?
Casca is offline  
Oud 12 mei 2006, 19:03   #30
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca Bekijk bericht
Je centrale punt lijkt dus te zijn dat indien 'kleurlingen' er niet zouden zijn ze ook niet vermoord zouden worden?... things keep on getting better and better.

Indien ze hier niet zouden zijn, lopen ze minder kans om door een gek vermoord te worden. Dat is een feit. Maar als we mensen gaan dwingen om samen te werken, zonder dat het klikt, krijg je ruzie. Dat is ook en feit, dat ook onder autochtonen of allochtonen onderling voorkomt.
Nu straft men bedrijven, omdat ze te weinig allochtonen aannemen. Denk je dat je een aangename werksfeer creëert door een racistische baas te verplichten een allochtoon aan te nemen? Of vindt jij het eerlijk dat je je eigen huis of appartement, kortom je eigendom niet honderd percent vrij mag verkopen of verhuren aan wie je wilt. Staat een Belgische huurder zijn kop je niet aan, stuur hem de laan uit. Wens je geen migrant, kan je wel problemen krijgen.
Deze twee maten en twee gewichten zorgen voor spanningen en ik geloof niet dat deze gezond zijn.

'Rechten inpakken'... klinkt wel heel stoer natuurlijk. Jammer genoeg geen basis in de werkelijkheid, ma soit
Oud 12 mei 2006, 19:05   #31
Boadicea

Standaard

Citaat:
Hij is dus gek omdat hij consequent is in zijn gedachtengoed? Dat gedeeld wordt door velen?
In mijn ogen is deze moordpartij juist een bewijs van geen consequent zijn in zijn gedachtengoed. Eerder gestoord en daarom had ik liever dat hij meer begrip had gekregen, waardoor deze moorden misschien nooit gebeurd zouden zijn.
Oud 12 mei 2006, 19:07   #32
NapalmBenny.
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
"de wereldvreemde linkse allochtonenknuffelaar" is maar archetype in uw gedachtenwereld. Het is een karikatuur. Ik voel mij niet geroepen om in dat hokje te gaan zitten. Ik probeer een tolerant mens te zijn en iedereen op dezelfde manier te behandelen, allochtoon of niet-allochtoon. Nooit heb ik een allochtoon een voorkeursbehandeling gegeven of toleranter behandeld dan een niet-allochtoon. Ik kan me niet eens een SITUATIE inbeelden waarin ik dat zou kunnen doen. Waar haal je dan dat vreemd idee vandaan, en wat stel je voor dat ik doe? Dat ik vanaf nu een zo intolerant mogelijk mens probeer te zijn?

Heb ik misdaad toegelaten? Hoe zou ik dat kunnen? Ik ben geen rechter of politieagent of wettenmaker.
U hebt niets gedaan, het is het wat we noemen links gedachtengoed in de politiek dit heeft toegelaten. Het toelaten van alles wat hier niet thuishoorde, het creëeren van achtergestelde wijken, waar er af en toe ene doorflipt. Het jarenlang verbergen van de problemen, en nu is de bom losgebarsten. Het zogenaamde politieke correct denken... Veel kleintjes die ene grote maken. Het hoe de linkse politiek inspeelt op deze zaak, en het als eigen propaganda middel gebruikt, terwijl zij ...
NapalmBenny. is offline  
Oud 12 mei 2006, 19:07   #33
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
Indien ze hier niet zouden zijn, lopen ze minder kans om door een gek vermoord te worden. Dat is een feit. Maar als we mensen gaan dwingen om samen te werken, zonder dat het klikt, krijg je ruzie. Dat is ook en feit, dat ook onder autochtonen of allochtonen onderling voorkomt.
Nu straft men bedrijven, omdat ze te weinig allochtonen aannemen. Denk je dat je een aangename werksfeer creëert door een racistische baas te verplichten een allochtoon aan te nemen? Of vindt jij het eerlijk dat je je eigen huis of appartement, kortom je eigendom niet honderd percent vrij mag verkopen of verhuren aan wie je wilt. Staat een Belgische huurder zijn kop je niet aan, stuur hem de laan uit. Wens je geen migrant, kan je wel problemen krijgen.
Deze twee maten en twee gewichten zorgen voor spanningen en ik geloof niet dat deze gezond zijn.
Ahaaaaa, hij heeft dus de moorden begaan door zijn frustraties opgedaan toen hij niet mocht aannemen wie hij wou en toen hij zijn eigendom niet vrij mocht verkopen of verhuren?
Casca is offline  
Oud 12 mei 2006, 19:08   #34
Casca
Minister

Standaard

Citaat:
In mijn ogen is deze moordpartij juist een bewijs van geen consequent zijn in zijn gedachtengoed. Eerder gestoord en daarom had ik liever dat hij meer begrip had gekregen, waardoor deze moorden misschien nooit gebeurd zouden zijn.
Wacht wacht...

Hij haat 'kleurlingen'. Hij schiet ze af. Volstrekse consequentie, nee?

Velen delen zijn gedachtengoed. Ze haten dus kleurlingen. Zij schieten ze niet af. Inconsequent dus.
Casca is offline  
Oud 12 mei 2006, 19:09   #35
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
U hebt niets gedaan
ok. Soms dan eens op wat jij allemaal hebt gedaan dat wel zo nuttig was. Als uw lijstje mij overtuigt, dan zal ik het ook beginnen doen.

Citaat:
het is het wat we noemen links gedachtengoed in de politiek dit heeft toegelaten. Het toelaten van alles wat hier niet thuishoorde, het creëeren van achtergestelde wijken, waar er af en toe ene doorflipt. Het jarenlang verbergen van de problemen, en nu is de bom losgebarsten. Het zogenaamde politieke correct denken... Veel kleintjes die ene grote maken. Het hoe de linkse politiek inspeelt op deze zaak, en het als eigen propaganda middel gebruikt, terwijl zij ...
Flippend Rund is offline  
Oud 12 mei 2006, 19:11   #36
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
TONEN !!!!!!!

Voorbeeld topic:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=49795

Dat zei je juist wel.

Heb ik nergens beweerd. Een advocaat pleit de misdaden van zijn cliënt ook niet goed, maar zoekt oorzaken en verzachtende omstandigheden. Dat heeft links bij de mp3 moord gedaan.
Oud 12 mei 2006, 19:12   #37
Boadicea

Standaard

Citaat:
Wacht wacht...

Hij haat 'kleurlingen'. Hij schiet ze af. Volstrekse consequentie, nee?

Velen delen zijn gedachtengoed. Ze haten dus kleurlingen. Zij schieten ze niet af. Inconsequent dus.
Ik ben extreem rechts. Ik haat niemand en wens niemand af te schieten. Dat lijkt me consequenter. Het is juist deze haat waar ik de oorzaak van wens te kennen en waar ik een verklaring voor zoek.
Oud 12 mei 2006, 19:14   #38
Boadicea

Standaard

Citaat:
Ahaaaaa, hij heeft dus de moorden begaan door zijn frustraties opgedaan toen hij niet mocht aannemen wie hij wou en toen hij zijn eigendom niet vrij mocht verkopen of verhuren?
Sommige mensen zijn labiel genoeg om hier een complex van te krijgen. Daar zou onze maatschappij beter rekening mee houden.
Oud 12 mei 2006, 19:15   #39
NapalmBenny.
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
ok. Soms dan eens op wat jij allemaal hebt gedaan dat wel zo nuttig was. Als uw lijstje mij overtuigt, dan zal ik het ook beginnen doen.
Niets het was ook niet aan mij of aan u, het enige wat ik kon doen, allé toen eigenlijk nog niet , was een miezerige stem uitbrengen uit hoop dat de politiek een andere koers zou nemen. Wat dus niet gebeurd is. België moest toch weer door een of andere reden bekend staan als ocmw van de wereld he, lakse controles aan de grenzen, ... het heeft nu allemaal zijn gevolgen.

ik bedoelde met 'u hebt niets gedaan', in de zin van u hebt niets verkeerd gedaan he :s, niet van dat ge ne luie passieve kloot zijt

Laatst gewijzigd door NapalmBenny. : 12 mei 2006 om 19:16.
NapalmBenny. is offline  
Oud 12 mei 2006, 19:16   #40
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben extreem rechts. Ik haat niemand.
Hier spreekt ge uw eigen volledig tegen. Extreem rechts is gewoon synoniem van haat.
Pietje is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be