![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht gelezen te hebben dat het 500 euro was ?
|
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Den AK is andere koek. Heel effectief, bedrijfszeker, weinig onderhoud, heel makkelijk uit elkaar te halen en dus heel geliefd bij milities, gangsters omdat het ook simpel in gebruik is.
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() Het wapen op de foto is eigenlijk geen AK 47. De voorvader laat ons zeggen.
Het is een 46 geloof ik, da details zijn nogal moeilijk te zien. |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is de logica waarom deze op vergunning zijn. Daarom zijn ook relatief ongevaarlijke plooibare jachtwapens verboden. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt en als je daar een dancing mee binnenstapt riskeert ge een veroordeling voor verboden wapendracht.
Laatst gewijzigd door Bobke : 12 mei 2006 om 23:54. |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
250+ yard !!! deer !!! Slaap zacht meneer de wapenhandelaar, vond u het echt niks vreemd om zoiets aan een 18jarige te verkopen met de bijbehorende kogels. Hebt u hem nog een zakje aangeboden of vond ie het toch niet nodig. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Een beetje bouwvakker kan je voor de vuist weg minstens 50 stukken gereedschap opsommen waarmee hij een flesje bier openmaakt (of heeft zien openmaken)... vuurwapens zijn daar doorgaans niet bij. En trouwens in je opsomming kom je zelf ook niet verder dan schieten, enkel het doel en de reden waarom verschilt lichtjes. We kunnen dus (en we hoeven daarbij niet eens voorzichtig te zijn) stellen dat het voorhanden zijn van een vuurwapen het creatief zoeken naar alternatieve toepassingen sterk vernauwt.
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Grootte kogel = direct dood = putje graven -----> geen last meer van Kleine kogel=gewond=hospital,eten geven,verzorgen,revalideren-->Kost veel tijd,geld en mankracht voor de vijand.
Vlaanderen onze thuis. ... ![]() Laatst gewijzigd door Tjolder : 13 mei 2006 om 08:06. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik wil er even op wijzen dat in menig vergelijkend test de beretta als numero uno gekomen is. het amerikaans leger gebruikt die, als ik mij niet vergis... of vergis ik mij? ![]() ik bedoel: dat is toch geen speelgoed, niet? |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Burger
|
![]() 750 euro, in okkasie rond de 500. Een .22 is op vergunning 4: lid van schietclub, goed gedrag en zeden,theoretisch examen en praktisch examen ( 3x, revolver,pistool, geweer), buurtonderzoek en antecedenten onderzoek door politie, schriftelijke toestemming van alle meerderjarigen die op uw adres wonen, schriftelijke toestemming die politie toelaat uw woning te betreden voor onderzoek van wapens, munitie en de opberging ervan, regelmatig schieten en dan nog eens 33.5 euro betalen. Max 10 wapens model 4 onder 1 dak waarvan max 5 van hetzelfde kaliber ( om toch maar geen privé-militie te kunnen oprichten. Dat is de huidige wapenwet en die willen ze dan nog verstrengen.
Marlin 30.30 vrij te koop indien meerderjarig. Dat is het absurde aan hun idiote wetten, ze flansen van alles in elkaar maar kennen er de kloten van. Een 9mm CX4 Beretta is op oorlogsvergunning omdat het er futurisch uitziet en iets weg heeft van een P90. Is geen oorlog gebruikt tot nu toe. Een Uzi 9mm is op oorlogsvergunning voor de hand liggende redenen. Maar een Marlin Camp Carbine 9mm of .45, Ruger PC 9mm zijn dan weer op vergunning 4, terwijl een carbine M1 dan weer oorlogsvergunning is. Absurdistan in het qadraat. |
![]() |
![]() |
#38 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 |
Burger
|
![]() Het leger gebruikt de Beretta 92, 9mm als standaard side arm, wat vroeger de 1911 in .45 was. Maar zijn terug aan het komen van de 9mm, ze willen de .45 terug wegens de enorme stopkracht. De .45 werd ontwikkeld omdat de munitie in de Filipijns-Amerikaanse oorlog niet voldeed om gedrogeerde Filipijnse krijgers/soldaten uit te schakelen. Met verschillende schotwonden bleven ze met machetes op de Amerikanen afstormen.
|
![]() |