Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 13 mei 2006, 10:58   #21
job
Minister-President

job's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy Bekijk bericht
Ik ook, met al die VlamingBangers heb ik geen wiet nodig. Moge er nog komen, en nog. En dan in het zand bijten. In de zwartenzustersstraat notabene ...
Hoe wil je nu ooseriejeu genomen worden als je niet (poltiek) correct kan schrijven...
Oud 13 mei 2006, 10:59   #22
job
Minister-President

job's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Devi8 Bekijk bericht
Ik vermoed inderdaad dat de dader meer een aanhanger zal zijn van het VB dan van pakweg de SP.A. Maar VB als moreel verantwoordelijke met de vinger wijzen is de wereld op zijn kop.
De jongen hadwaarschijnlijk een diepe haat tegenover vreemdelingen (ingegeven door ervaringen? Als kansarmoede een reden voor bepaalde feiten is kan een traumatische ervaring uit de jeugd er ook één zijn) en wou het recht in eigen handen nemen.
Vraag is waarom?

Ik vermoed dat de door de democratische partijen jarenlange ontkenning van problemen met vreemdelingen (van welke aard ook), die hijzelf wel degelijk als een probleem zag, aangevuld met het cordon sanitair de jongen een gevoel van 'ze doen er toch niets aan, dus doe ik het zelf' voor deze waanzinnige uitbarsting zorgde.
In deze optiek zijn ALLE regerende politieke partijen moreel verantwoordelijk.
Ik vermoed dat je vermoeden correct is...
Oud 13 mei 2006, 11:03   #23
Big_daddy
Gouverneur

Big_daddy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vermoed inderdaad dat de dader meer een aanhanger zal zijn van het VB dan van pakweg de SP.A. Maar VB als moreel verantwoordelijke met de vinger wijzen is de wereld op zijn kop.
VB is veroordeelt voor racisme....

Citaat:
De jongen had een haat tegenover vreemdelingen, vermoed ik en wou het recht in eigen handen nemen.
Vraag is waarom?
En een allochtoon die met haat rondloopt tegen het westen mag dan volgens jou ook zijn gang gaan zeker ; "allah doet niets aan die ongelovigen zal het heft in eigen handen moeten nemen " ?

Citaat:
Ik vermoed dat de door de democratische partijen jarenlange ontkenning van problemen met vreemdelingen (van welke aard ook), die hijzelf wel degelijk als een probleem zag, aangevuld met het cordon sanitair de jongen een gevoel van 'ze doen er toch niets aan, dus doe ik het zelf' voor deze waanzinnige uitbarsting zorgde.
In deze optiek zijn ALLE regerende politieke partijen moreel verantwoordelijk.
Alleen VlamingBang is verantwoordelijk, zij zijn veroordeeld voor racisme. De nuttige idioot die dat racisme finaal in praktijk brengt zal zijn leven , indien hij ooit vrij komt,niet meer zeker zijn. Er lopen hier namelijk rare snuiters rond die haatdragend zijn, weet je ...
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline  
Oud 13 mei 2006, 11:06   #24
Ploertendoder
Banneling

Ploertendoder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
VB is veroordeelt voor racisme....

En een allochtoon die met haat rondloopt tegen het westen mag dan volgens jou ook zijn gang gaan zeker ; "allah doet niets aan die ongelovigen zal het heft in eigen handen moeten nemen " ?

Alleen VlamingBang is verantwoordelijk, zij zijn veroordeeld voor racisme. De nuttige idioot die dat racisme finaal in praktijk brengt zal zijn leven , indien hij ooit vrij komt,niet meer zeker zijn. Er lopen hier namelijk rare snuiters rond die haatdragend zijn, weet je ...
Volgens mij gaat Vlamingbang nu nog meer stemmen halen dan vroeger.
Ploertendoder is offline  
Oud 13 mei 2006, 11:07   #25
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Daar lig ik niet van wakker.
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline  
Oud 13 mei 2006, 11:13   #26
Bill
Provinciaal Gedeputeerde

Bill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De laffe racistische moorden begaan door een bloedverwant van een parlementslid van het VlamingBang ( met een oostfrontstamboom ; je weet wel die gasten die zijn gaan strijden voor de bezetters van hun eigen land ), werd door de politie beantwoord met een welgemikte schot in de buik.

Voor de verandering, en per hoge uitzondering heeft de politie haar werk gedaan. Als ze hun best blijven doen kunnen velen zich terugvinden in de leus: Meer blauw op straat ! Nu!

Ongeacht of hij gotic is of skinhead ( dat laatste gaf hij zelf toe aan de politie), indien hij gedoopt is geweest is hij katholiek! Een [SIZE=6]katholieke moordenaar[/SIZE] dus!
Eindelijk eens een loser die zijn domheid niet onder stoelen of banken steekt............

Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood...
Waar een Bill is, is een weg...
Bill is offline  
Oud 13 mei 2006, 11:17   #27
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bill Bekijk bericht
Eindelijk eens een loser die zijn domheid niet onder stoelen of banken steekt............
Goed hé ...
Big_daddy is offline  
Oud 13 mei 2006, 11:26   #28
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
De jongen had waarschijnlijk een diepe haat tegenover vreemdelingen (ingegeven door ervaringen? Als kansarmoede een reden voor bepaalde feiten is kan een traumatische ervaring uit de jeugd er ook één zijn) en wou het recht in eigen handen nemen.
Vraag is waarom?

Ik vermoed dat de door de "democratische" partijen jarenlange ontkenning van problemen met vreemdelingen (van welke aard ook), die hijzelf wel degelijk als een probleem zag, aangevuld met het cordon sanitair de jongen een gevoel van 'ze doen er toch niets aan, dus doe ik het zelf' voor deze waanzinnige uitbarsting zorgde.
In deze optiek zijn ALLE politieke partijen moreel verantwoordelijk.
Waarom is dan deze regel die je hier voorschrijft niet van toepassing ingeval dat een allochtoon zoiets dergelijks doet en moet de hele de maatschappij "allo" door met de vinger gewezen worden en geen haan die kraait, waarom ??
Oud 13 mei 2006, 11:28   #29
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Mij goed, want hoe hoger men klimt des te hard de val zal worden !!!
Oud 13 mei 2006, 11:37   #30
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De laffe racistische moorden begaan door een bloedverwant van een parlementslid van het VlamingBang ( met een oostfrontstamboom ; je weet wel die gasten die zijn gaan strijden voor de bezetters van hun eigen land ), werd door de politie beantwoord met een welgemikte schot in de buik.

Voor de verandering, en per hoge uitzondering heeft de politie haar werk gedaan. Als ze hun best blijven doen kunnen velen zich terugvinden in de leus: Meer blauw op straat ! Nu!

Ongeacht of hij gotic is of skinhead ( dat laatste gaf hij zelf toe aan de politie), indien hij gedoopt is geweest is hij katholiek! Een [SIZE=6]katholieke moordenaar[/SIZE] dus!
Een paar maanden geleden werd op het kiel een blanke man vermoord door allochtonen(Marokkanen)heb jij dan ook met zo'n grote letters geschreven??
Elke misdaad,van welke nationaliteit of afkomst is laakbaar en laf en uw verwijzing naar Katholieken is niet meer en niet minder dan plat racsime,u verwijt anderen wat u zelf doet!
Oud 13 mei 2006, 11:43   #31
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Een paar maanden geleden werd op het kiel een blanke man vermoord door allochtonen(Marokkanen)heb jij dan ook met zo'n grote letters geschreven??
Elke misdaad,van welke nationaliteit of afkomst is laakbaar en laf en uw verwijzing naar Katholieken is niet meer en niet minder dan plat racsime,u verwijt anderen wat u zelf doet!
Ik stel de schaal in evenwicht, ik counter de eenzijdigheid. Nooit het geloof van een laffe racistische vlaming vermelden noem ik hypocriet. Als het een marokkaan was geweest ( ongeacht zijn overtuiging ) dan vlogen de citaten uit de koran je om de oren. En ik zeg het nogmaals: ongeacht zijn daadwerkelijke overtuiging...
Big_daddy is offline  
Oud 13 mei 2006, 11:48   #32
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Big_daddy;1703413] Als het een marokkaan was geweest ( ongeacht zijn overtuiging ) dan vlogen de citaten uit de koran je om de oren.
Nope.
Raar toch hoe het dagdagelijks geweld en straatcriminaliteit in concentratiesteden en -wijken (Schaarbeek, Molenbeek, ...) als faits divers worden beschouwd. En terwijl het gros van die bijwijlen geweldadige incidenten aldaar (om redenen welbekend) door de media uit het gezichtsveld van de modale burger worden gehouden, is de psychologische impact van dat onbestraft en meestal geseponeerd ' kut-gedrag ' van dergelijke orde dat het misschien een voedingsbodem legt voor toekomstige ' terminators '.In dat opzicht is het niet het VB dat de verpletterende schuld draagt, maar het dienstdoende establishment, maw paars II en alle voorgaande legislaturen die wat dat betreft heel wat boter op het hoofd hebben.Laat bedreigde en bestolen burgers juridisch en onmachtig in de kou staan, ook via het cordon sanitaire , en je hebt de perfecte mix om sommige labiele mensen het recht in eigen handen te doen nemen .Wie, buiten in hoofdzaak de dader zelf natuurlijk , is er dan moreel medeverantwoordelijk voor dergelijke moordlustige raids , zij die in programma pamfletten op een maatschappelijk probleem wijzen, of zij die het kader creëren waarin het probleem zich kan ontwikkelen ??
Knorretje is offline  
Oud 13 mei 2006, 11:48   #33
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Inderdaad helemaal mee eens ,maar toch vraag ik me af waarom dan bij een allochtoon altijd de link legt met "cultuur" "religie" en bij dit gebeurtenis die gepleegd is door X,Y wordt er helemaal een andere regel aan toegepast ??
Oud 13 mei 2006, 11:54   #34
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Nope.
Raar toch hoe het dagdagelijks geweld en straatcriminaliteit in concentratiesteden en -wijken (Schaarbeek, Molenbeek, ...) als faits divers worden beschouwd. En terwijl het gros van die bijwijlen geweldadige incidenten aldaar (om redenen welbekend) door de media uit het gezichtsveld van de modale burger worden gehouden, is de psychologische impact van dat onbestraft en meestal geseponeerd ' kut-gedrag ' van dergelijke orde dat het misschien een voedingsbodem legt voor toekomstige ' terminators '.In dat opzicht is het niet het VB dat de verpletterende schuld draagt, maar het dienstdoende establishment, maw paars II en alle voorgaande legislaturen die wat dat betreft heel wat boter op het hoofd hebben.Laat bedreigde en bestolen burgers juridisch en onmachtig in de kou staan, ook via het cordon sanitaire , en je hebt de perfecte mix om sommige labiele mensen het recht in eigen handen te doen nemen .Wie, buiten in hoofdzaak de dader zelf natuurlijk , is er dan moreel medeverantwoordelijk voor dergelijke moordlustige raids , zij die in programma pamfletten op een maatschappelijk probleem wijzen, of zij die het kader creëren waarin het probleem zich kan ontwikkelen ??
Frustraties brengen allochtonen tot straatcriminaliteit, die dan weer een laffe racistische vlaming tot moord ? Waarom zouden die straatcriminelen zelf ook niet labiel zijn ? ADHD'ers bijvoorbeeld, ...
Big_daddy is offline  
Oud 13 mei 2006, 11:56   #35
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Frustraties brengen allochtonen tot straatcriminaliteit, die dan weer een laffe racistische vlaming tot moord ? Waarom zouden die straatcriminelen zelf ook niet labiel zijn ? ADHD'ers bijvoorbeeld, ...
Merkwaardig hoe u tot de eerste conclusie komt. Komen Vlamingen dan ook door frustraties tot straatcriminaliteit?

Indien het gaat om labiele mensen, dan zijn er procentueel toch wel heel veel labielen in de Marokkaanse gemeenschap... Vrucht van inteelt?
Jan van den Berghe is offline  
Oud 13 mei 2006, 12:09   #36
BitterSweet
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik stel de schaal in evenwicht, ik counter de eenzijdigheid. Nooit het geloof van een laffe racistische vlaming vermelden noem ik hypocriet. Als het een marokkaan was geweest ( ongeacht zijn overtuiging ) dan vlogen de citaten uit de koran je om de oren. En ik zeg het nogmaals: ongeacht zijn daadwerkelijke overtuiging...
Waar zijn de citaten dan rond je oren gevlogen wat Katholieken betreft?
Een minderheid van de allochtonen heeft hier de laatste jaren erg huisgehouden wat betreft misdaad, dat bewijzen de statistieken en dat moet niet in de doofpot gestoken worden.
Dat mensen zich daar tegen verzetten is een feit,en daarom stel ik hier dat de regering en alle politieke partijen ( zowel de opruiende als de passieve laat maar waaien partijen) fout hebben,door geen orde op zaken te stellen.
Dat deze laffe moorden onmiddelijk moet aangegrepen worden om nog meer verdeeldheid te zaaien is dom en gevaarlijk,en zal toenadering zeker niet bevorderen.
Oud 13 mei 2006, 12:13   #37
Big_daddy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Merkwaardig hoe u tot de eerste conclusie komt. Komen Vlamingen dan ook door frustraties tot straatcriminaliteit?
Procentueel zijn er meer allochtonen werkloos. Werkloosheid ligt lager bij de Vlamingen. Werkloosheid kan frustraties teweeg brengen. In plaats een laffe racistische moord te begaan op een 4-jarige, gaan ze stelen ...

Citaat:
Indien het gaat om labiele mensen, dan zijn er procentueel toch wel heel veel labielen in de Marokkaanse gemeenschap... Vrucht van inteelt?
Ken jij het excate aantal labielen ? Ik niet. Ik stelde een wedervraag aan knorretje. Het gaat daarbij niet zozeer om het aantal wel om de mate waarin iemand labiel is. Kennelijk is er voor een Flamand altijd een verschoningsgrond voor moord op allochtonen. De moordenaar van Mohamed Achraak is ontoerekeningsvatbaar verklaard, en de laatste aanwinst in de rij van helden is plotseling ook al labiel. Tja,....

Feit blijft een racistische moord door allochtonen is nog niet bewezen. ik heb liever dat ik bestolen wordt dan dat ik vermoord wordt.

En wat inteelt betreft; daarvoor moet je bij het koningshuis zijn.
Big_daddy is offline  
Oud 13 mei 2006, 12:14   #38
BitterSweet
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Inderdaad helemaal mee eens ,maar toch vraag ik me af waarom dan bij een allochtoon altijd de link legt met "cultuur" "religie" en bij dit gebeurtenis die gepleegd is door X,Y wordt er helemaal een andere regel aan toegepast ??
Dat is inderdaad zo,mijns inziens te wijten aan het verschil in Europa tussen staat en godsdienst,de wetten komen niet uit een godsdienstig boek,zoals het bij de Islam wel is.
Oud 13 mei 2006, 12:15   #39
Ploertendoder
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet overdrijven he. Hebt gij nooit kattekwaad uitgehaald toen ge jong waart?
Ploertendoder is offline  
Oud 13 mei 2006, 12:18   #40
Ploertendoder
Banneling

Standaard

Citaat:
Procentueel zijn er meer allochtonen werkloos. Werkloosheid ligt lager bij de Vlamingen. Werkloosheid kan frustraties teweeg brengen. In plaats een laffe racistische moord te begaan op een 4-jarige, gaan ze stelen ...

Ken jij het excate aantal labielen ? Ik niet. Ik stelde een wedervraag aan knorretje. Het gaat daarbij niet zozeer om het aantal wel om de mate waarin iemand labiel is. Kennelijk is er voor een Flamand altijd een verschoningsgrond voor moord op allochtonen. De moordenaar van Mohamed Achraak is ontoerekeningsvatbaar verklaard, en de laatste aanwinst in de rij van helden is plotseling ook al labiel. Tja,....

Feit blijft een racistische moord door allochtonen is nog niet bewezen. ik heb liever dat ik bestolen wordt dan dat ik vermoord wordt.

En wat inteelt betreft; daarvoor moet je bij het koningshuis zijn.
Misschien zijn de laffe Vlamingen wel in meerderheid labiel? Hoe meer de economie verhuist naar het Oosten en hoe meer zij zich een vreemde in "eigen land" voelen, hoe labieler ze worden?

Wie weet wat gaan we nog allemaal meemaken? Een saaie tijd is het in ieder geval niet nu.
Ploertendoder is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be