![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
Bekijk resultaten enquête: Zal u met de moorden rekening houden in het stemhokje | |||
Ja, ik stem nu linkser |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,25% |
Ja, ik stem nu rechtser |
![]() ![]() ![]() |
10 | 14,49% |
Neen, totaal niet |
![]() ![]() ![]() |
52 | 75,36% |
Ik twijfel |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,90% |
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, er zijn binnenkort gemeenteraadsverkiezingen. Ik had het evenwel over de komende landelijke verkiezingen, al had ik dat niet gepreciseerd. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij gooien tenminste de problemen op tafel ipv onder de mat te vegen of te ontkennen. Ze oplossen, neen, dat doen ze (nog) niet omdat ze aan handen en voeten gebonden zijn door de andere partijen, en liefst ook nog monddood gemaakt. De andere partijen hoeven (kunnen/willen) de problemen niet op te lossen, misschien? Oh, ja: er zijn geen problemen, alleen "racisme"... |
|
![]() |
![]() |
#23 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn antwoord was dat dit niet mogelijk is. Citaat:
Om je eigen woorden even te citeren : ![]()
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 13 mei 2006 om 17:57. |
|||
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in de andere politieke groepen zijn er geen criminelen te vinden uiteraard... niet relevant. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Partijlid
|
![]() Ik zal mijn hele leven voor het Belang stemmen. En waarom? Omdat ik democraat ben in hart en nieren.
En zolang er geen andere democratische partijen verschijnen, is er geen alternatief. |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Vlaams Belang is inderdaad de enige echte democratische partij op dit ogenblik. Wars van alle partijonderonsje die de gevestige machtspartijen kenmerken.
|
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() Waarom mag ik hier niet stemmen?
|
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Je moet één maand geregistreerd zijn en 100 berichten hebben.
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geertje : 15 mei 2006 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Tuurlijk niet, ik stem Belang en Ben Belanger altijd en overal 8)
Voor een Veilig, Vlaams en Leefbaar Vlaanderen ![]()
Laatst gewijzigd door garfield : 15 mei 2006 om 16:49. |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() hun statuten binnenskamers zijn nog niet eens democratisch, wat zouden ze het naar buiten dan zijn ?
|
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totaal niet. Daarvoor ligt de politieke recuperatie er wat te dik op.
PS Wel leuk dat ne pvda aanhanger nog linkser gaat stemmen. Op welke partij ? |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Zoals elke rechtgeaarde democraat stem ik voor het Vlaams Belang.
|
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() Ik mag niet stemmen hier, en zogauw Bartje de democratie gaat redden zal ik voor het Belang ook niet meer mogen stemmen. Tot zolang stem ik enkel op de enigste democratische partij van Belgie. En daar ben ik fier op.
Voor mij geen lijkenpikkers. Aasgieren zijn het. De kots komt in mijn keel als ik die vld top bezig hoor. Met Bartje en Guyke voorop. Gewoon walgelijk. Laatst gewijzigd door pinophai : 15 mei 2006 om 17:43. |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Enkel P. Janssen hield het hoofd koel en zag dat er seneriteit nodig was.
Ik treed hem hier vooral bij. Hij is de enige die de nodige seniriteit behield. Alle partijen gebruikten de moord om naar het VB te wijzen en het VB om zich in haar "slachtofferrol te wentelen". Het VB had niet moeten regeren op deze aantijgingen en enkel moeten zeggen, dat ze niet wensen te reageren om de families de nodige tijd te geven en niet wenst mee te doen in het debat wie de onrechtstreekse schuldigen zijn en wie de onrechtstreekse slachtoffers. Hoedje af Patrick. Het lijkt voor mij meer op die afslachting in Columbine in Little Rock. Een slachtpartij die door buitengesloten leerlingen werd gepleegd. Zij wilden wraak nemen op hún schuldigen. Ze vielen vooral sporters en afro-amerikanen aan. Dé schuldigen van hún leed in hun ogen. Daarna werd Marlynn Manson verantwoordelijk gehouden (en verscheidene shoot'em ups spelletjes). Moet men daarom de muziek van Marlynn Manson verbieden? Slaan dan bij alle spelers de stoppen door? (Ik ben wel de mening dat de verkoop van deze spelletjes streng gereglementeerd dient te worden.) Natuurlijk is deze daad niet te begrijpen en nooit te verantwoorden, maar dat neemt niet weg dat er ook andere problemen bestaan die problemen uitlokken die op hun beurt tegenreacties en nóg meer problemen oproepen. Het is niet één probleem, maar een wirwar van problemen, een negatieve maatschappelijke spiraal. En daar is de hele maatschappij schuld aan en ook niet. Zulke problemen zullen spijtig spijtig nooit verdwijnen, alleen maar omdat er verschillende meningen bestaan om die problemen "op te lossen". Net zomin draagt het ertoe bij het VB te viseren na deze moord, of draagt een betoog zoals dat van Beliën ertoe bij die problemen op te lossen. Maar net zoals de moord op Joe door allochtone criminelen of de racistische moord op de drie slachtoffers, net zoals alle andere zinloze moorden (en wanneer is een moord zinvol) zullen deze uitwassen nooit verdwijnen, zolang men de problemen niet onder ogen durft zien. Er moet ingezien worden dat er bepaalde maatschappelijk problemen bestaan. Zoals het integratieprobleem met een minderheid, of dat er binnen het VB leden bestaan die bij mij meer als een opgetrokken wenkbrauw oproepen. (zoals bv Beliën). Tensloote vraag ik mij of een procureur of de gerechtspsycholoog verantwoordelijk zijn voor het hervallen van een dader, is een regering verantwoordelijk voor een roofmoord, is dan Wathelet of zelfs de PS schuldig aan de slachtoffers van dutroux? Mensen kunnen uitwassen van de maatschappij niet begrijpen en zoeken naar antwoorden en zondebokken: de joden, de moslims, de christenen, de USA, Rusland, New World Order, de paarse regering, het VB, de Walen, de Vlamingen, de Vlaams-Nationalisten, de allochtonen, de autochtonen, de media, buurman Jan, ... . Ze zoeken een zondebok om niet te moeten inzien dat de mens er nog altijd niet in geslaagd is op een beschaafde manier met elkaar om te gaan. En daarom OVERWEEG ik op het VB te stemmen. Niet omdat ik achter hun partijprogramma sta, maar omdat de hele maatschappij een onrechtstreeke verantwoordelijkheid draagt en niet enkel het VB. un saludo
Laatst gewijzigd door Miguelito : 15 mei 2006 om 19:09. Reden: Het was nog niet af |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke door hen benoemde problemen heeft de VLD opgelost in de decennia dat ze in de oppositie zaten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ik ben niet zo beïnvloedbaar dat ik mij laat overtuigen door een incidentje als dit. Links heeft een schrijnend gebrek aan argumentatie, vandaar dat ze dit gebruiken om rechts een hak proberen te zetten. Dat wordt een modder-gooi campagne...
|
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Men zal tenminste opnieuw veilig over straat of in het park kunnen wandelen.
|
![]() |