![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga toegeven dat dat een gerucht is. Het is dus nog niet in de mainstream media verschenen. Daarop is het wachten tot volgende week. Zie een andere post van me waarin ik die nuance wel leg. Maar ja... tegenover jouw ongenuanceerde posts moet ik het nu ook weer niet te eerlijk gaan spelen, he.
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat me wel opvalt, is dat een mogelijke invloed van jarenlange extreemrechtse ideeën vanuit familieverband absoluut uitgesloten word door VB-kringen. Van nuancering gesproken..........8)
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En bij de volgende moord door allochtonen gepleegd (die amper de media haalt) wil ik ook de partij weten waarop de ouders van het ettertje stemmen.
Als we dat allemaal gaan vragen dan staat de SP.a enkel moeilijke jaren te wachten. Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 mei 2006 om 01:22. |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgende week wordt duidelijk dat de dader wat psychische problemen had. Tot dan.
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat die invloed van jarenlange extreemrechts gedachtengoed nog altijd niet uitsluit. In tegendeel, het is niet omdat iemand psychische problemen zou hebben dat die invloed niet zou kunnen bestaan hebben.
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien kan hij vrijgesteld worden van gevangenisstraf en vervangende straffen doen: bijvoorbeeld in een psychiatrische instelling: het secretariaat van het vb; |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als Borderline inderdaad zijn etiket wordt, dan zal dat hem zeker niet uit de gevangenis houden, vermits het op zowat 80% van de gevangenisbevolking van toepassing is. Is dat effe pech hebben... [SIZE=1]* OK, ik weet het, ondertussen zitten ze minstens al aan DSM-IV-R of DSM-V, maar vemits ik geen clinicus ben investeer ik ook niet in de recentere updates. En veel verschil zal het wel niet maken voor een dergelijk goed gedocumenteerd klinisch beeld.[/SIZE]
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Een vogeltje fluisterde me in dat er zelfs geen Vuil Belang advocaten die zaak wilden pleiten... en dat hem daarom een pro-deo advocaat werd toegewezen
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 15 mei 2006 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Ik zou ook niet anders verwachten. Het enige wat de advokaten kunnen inroepen als verzachtende omstandigheden, is nu net de invloed van de jarenlange VB-retoriek...
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind je dat gek dan ? De hele media en de gevestigde partijen steken dit op het Belang (terwijl pesterijen van 5 jaar terug en -nieuwsflash van de VRT- computerspelletjes blijkbaar partners in crime zijn) en dan zou een advocaat die het goed kan hebben met het Belang de zaak pleiten ? Dat zou nefast zijn voor het recht op verdediging van de dader.
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afwachten of dat nu net is wat gaat gebeuren...
|
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Nogmaals: politici willen enkel wapens als hun bodyguards ze dragen, want ze weten ook hoe ze de brugers ophitsen. De trukken van de politiek zijn zo simpel te doorzien: uitdagen totdat er iemand door het lint gaat en dat de schuld op de tegenstander steken. Mensen, laat je er niet aan vangen! Blijf kalm, want ze dagen ons bewust de kast op! |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() We keuren het natuurlijk sterk af,maar
gans dit gedoe is simpelweg een detail in de geschiedenis,niks meer en niks minder zoals (moorden,verkrachtingen en noem maar op),waarom er zo een ophef over maken ???? Binnen een paar weken staat de schoolvakantie weer voor de deur,met de traditionele familiedrama's,dan kunnen er daar weer treads overgemaakt worden!! En wat gaat dan de schuld zijn?? |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik wil zeggen is dat blijkbaar nu al de focus aan het verschuiven is. Ze hebben hun partijtje VB-bashen gehad en nu gaan ze andere zondebokken zoeken. Het lijstje afwerken. Wees maar zeker dat ze nog aan kleine zelfstandigen en mensen met een bmw gaan toekomen... die gaan allemaaaaaal moreel verantwoordelijk zijn voor dit drama.
|
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Tja, fraude kost de staat geld, vandaar dat deze misdaden de maatschappij wel ontwrichten. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Dat zal je HEEL GOED moeten uitleggen of mensen gaan een witte taxi voor je bellen met een heel speciaal kostuumpje voor jou. Laatst gewijzigd door ericferemans : 16 mei 2006 om 01:04. |
|
![]() |