![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat de moorden in Antwerpen betreft is het duidelijk dat 25 jaar stigmatiseren, 25 jaar haat zaaien, 25 jaar karikaturen maken en schelden, 25 jaar racistische, ééndimensionale stereotiepen verspreiden een klimaat heeft gecreëerd dat door onstabiele individuen als enige realiteit wordt ervaren. Het is duidelijk dat de moordenaar zelf verantwoordelijk is maar zowel de vrije verkoop van het wapen als de haat die het VB verspreidt hebben de moord mogelijk gemaakt en de slachtoffers bepaald. Dat VB-ers zich geen enkele vraag stellen over wat er gebeurd is maar het debat opnieuw en steeds verschuiven naar de verantwoordelijkheid van de migranten of allochtonen zelf, dat ze niet eens bereid lijken even stil te staan bij hun eventuele betrokkenheid over het vervagen van de grenzen, maakt me behoorlijk bang. In sommige uitlatingen van VB-sympathisanten hoor ik een ondertoon die hun zogenaamd gelijk moet bevestigen. Wie niet bereid is zich na zo'n drama even te bezinnen heeft niet alleen een serieus probleem, hij is er ook één... |
||
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een IQ van 70: een bijeenkomst van de afdeling VB van Zoutenaaie (70 blokkers). |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je zou beter eens nadenken voor je zo iets opschrijft. Die van Antwerpen hebben natuurlijk dikke nekken. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat ik wel weet is dat de politie er af en toe toch eens een paar kan snappen en telkens!!! waren het vreemdelingen. En zoals ik al zei, het is pas begonnen NA de komst van dat krapuul. Laatst gewijzigd door daiwa : 14 mei 2006 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Die link leggen (hebben zij trouwens de daders gevat???) is nu net het probleem. Het is een heksenjacht. Heksen hebben nooit bestaan. Maar vrouwen werden verbrand. Snap je? |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Cijfers graag!
En verder ....hebt u blijkbaar nog nooit gehoord van het onderzoek van Marion van San......maar dit is waarschijnlijk bewuste selectie van uw kant aangezien haar bevindingen te pijnlijk zijn. |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de politie maakt zich helemaal niet schuldig aan racisme en xenofobiie tenzij jij de waarheid zeggen zo wil omschrijven. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
b) omdat het natuurlijk niets met Marokkanen te maken had ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zeg me waar ge woont, ik zal morgen eens een lading Roma, Berbers,Algerijnse boeven,Albanese maffia, AFghaanse Taliban en wat Hutu-hatende tutsis voor uw deur komen afzetten, trek er uw plan maar mee dan! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Haatzaaierij kan enkel maar ontkiemen als de voedingsbodem daarvoor ontvankelijk is. Wat die bowem daarvoor ontvankelijk heeft gemaakt, daar wordt niet naar gekeken. En wie is er hier de hypocriet? Ik veralgemeen niet. Ik stigmatiseer Polen niet, enkel omdat een Pool een Belg vermoord heeft voor een mp-3 speler van 50 euro, en nu stigmatiseer ik geen ganse groep kiesvee omdat een aanhanger van dat kiesvee 2 omstaanders vermoord. Gij doet enkel dat eerste niet. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Het VB voelt zich geen slachtoffer. Het is er eigenlijk één, maar trek het je niet aan. Doe zo verder, politiek correct België en oogst wat je zaait. Die haatcampagne tegen alles wat niet in je kraam past, kan je zuur opbreken. Hoeveel allochtonen knuffel je? Een half miljoen ongeveer? En hoeveel autochtonen discrimineer je? 1 miljoen al zeker, maar ik durf er om te wedden dat het er veel meer zijn. |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb geen van San nodig om te weten dat er sedert donderdagmiddag weer een Belgje bijkomt binnen onze gevangenismuren...
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Feiten juist hebben, Feremans, het zijn altijd die kleine details die verraden dat een mens aan het lullen is. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Hier mopjes rond maken is allicht nog beter dan er over zitten treuren alleen. VB-ers gebrek aan intelligentie verwijten is niet ernstig maar niet hopeloos. Hetzelfde doen rond bevolkingsgroepen, niet duidelijk omschreven, zeer heterogeen, zonder enige gemeenschappelijke noemer, is absurd: het is zelf niet om te lachen. Deze vorm van humor dient vaak enkel om hen te stigmatiseren. Met het VB lachen is op een spottende manier hun perfiditeit te kakken te zetten. In tegenstelling met het haatzaaien op een racistische manier is het spotten met racisten een goede vorm om te wijzen op hun absurditeit. Je kan daders en slachtoffers niet vermengen of verwarren. Racisten zijn geen slachtoffers: het zijn daders. De volksspot, de schandpaal: het is beter dan het geweer. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Hij beseft niet wat hij aanricht. Of juist wel. Ik snap het doel van deze mensen. Ze zijn er op uit hun (politieke) tegenstanders uit te dagen, tot er 1 door het lint gaat, zoals nu gebeurd is, om dan hun groot gelijk te schreeuwen. Ze mogen van geluk spreken dat de meeste extreem rechtsen veel toleranter zijn dan zijzelf. Als VBers zo gevaarlijk zijn als ze beweerden, beweerden ze al lang niets meer, want dan had het VB hen gewoon uitgeroeid. Zij langs de andere kant willen het VB wel uitroeien. Daag maar verder uit, totdat het geen maffe enkeling, maar de moegetergde massa is, die in gang schiet. Waarom willen ze de wapenwet veranderen, denk je? Wapens storen hen niet, zolang hun bodyguards ze maar dragen. Maar als het volk ze zou hebben ... ze weten dat ze ook wel eens de schietschijf kunnen zijn, voor en door hun allochtone knuffelkindjes, m.a.w. ze kunnen langs twee kanten aangevallen worden. Ze willen enkel zichzelf verdedigen tegen het volk, waarvan ze laf de stemmen ronselen, om het dan te onderdrukken. Steeds maken machtsgeile bestuursleden die fout en telkens gaan ze af als en gieter. |
|
![]() |