![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() expansie bedoel je ?
expansie heeft mijn weten niets te maken met het ( procentuele) winstcijfer... omzet daarentegen niettemin ... Mambo's voorstelling van die 4 man te 'helpen' aan een job ipv 1 man met een zelfde budget blijft even pervers Laatst gewijzigd door praha : 18 mei 2006 om 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met die drie andere polen doe je drie andere klussen op de tijd van 1, dat is 4 keer zoveel voor dezelfde prijs. Nog zover niet gedacht zeker?
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het nu toevallig polen zijn ligt alleen maar aan de belgische geldhonger die nu momenteel aan een kaalpluk van de zelfstandige bezig is. Eigen schuld dikke bult en boontje komt om zijn loontje (al is het met enige vertraging)
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() laat die polen de lonen hier maar komen kelderen.
per pool die hier komt werken aan een hongerloon is er weer een werkweigeraar bij. als er genoeg werkweigeraars ( stakers ) zijn dan zal onder druk van die spontane staking de situatie veranderen en dus de lonen weer stijgen. het mes van de arbeider snijd langs twee kanten - zo simpel is dat nu eenmaal. het zal zichzelf allemaal wel regelen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() u geschiedde naar uw eigen geloof
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De druk van de niet werkenden gaat zodanig groot worden dat ze gewoon geen steun meer zullen kunnen uitbetalen, hoogstens zal men zich privé moeten verzekeren tegen werkloosheid! Een verzekering die duur zal zijn en waar men eerst goed en vast werk zal moeten voorleggen om ze te kunnen afsluiten. De rest zullen bedelaars en asielzoekers in eigen land worden! En de polen, die gaan u het niet terug geven.
Grote inschattingsfout van de Belgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() lol en gij denkt dat ge in zo n land nog gaat kunnen werken lol
ja ja die werklozen die gaan u gerust laten lol
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha die gaan smeken om te mogen werken hé king, kijk maar naar alle landen waar zoveel werklozen zijn. Ze komen allemaal naar hier. Vraag is waar wij naartoe zullen moeten?
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doet amerika met al die immigranten die daar de boel komt verzieken? Het laatste antwoord is nu een omheining te zetten, driedubbel en even lang als de grens met mexico. Blijkbaar zijn de dingen niet zo zelfregulerend als men wil geloven dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Los eerst de scabreuze werkloosheidsval op. Zoniet, executeren, dan maar, als ze zich niet willen laten citroeneren aan minimumweddes die hen niet toelaten in leven te blijven. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 mei 2006 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, we moeten de KMO's, de echte illegalen, dus keihard aanpakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Heeft er iemand cijfers over het aantal miljarden dat KMO's illegaal achterover drukken door illegalen tewerk te stellen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het linkse beleid is wss ook verantwoordelijk voor de toevloed van illegalen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Toch wel hoor, als ge die allemaal laat binnenkomen dalen de lonen in de VS en stijgen ze in Mexico.
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |