![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ben je bang dat je zou mee moeten gaan naar Mekka, Antoon?
![]() En trouwens, is of was het niet zo dat katholieke scholen hier in Belgie naar Rome trekken om er Papa Ratzi te gaan bezoeken? Ik bedoel maar: stuur jij je kinderen naar die scholen? Heb je er problemen mee dat ze hun culturele achtergrond hoog proberen te houden net zoals zovele andere groepen in de samenleving (ik denk nog maar aan de Scientology Sekte die in Nederland ook een school heeft). Laatst gewijzigd door Griffin : 20 mei 2006 om 18:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() naar Mekka zal wel een stuk duurder zijn,en vermits al die vrome arabieren de neiging hebben om aan hun Europese gastheren hun rekeningen te laten betalen, is het een beetje normaal dat we dat we ons vragen stellen. Ben je zeker dat je niet liever eens naar Lourdes gaat?Dat is daar mooi, hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar gaat dit nog over; een niet-moslim mag Mekka niet eens binnen, al zou hij/zij het willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Het begint met Mekka, vervolgens Kaboel en eindigt in Bagdad met vuurwerk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Na u...
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() WTF
![]() ![]() Triestig dat ze naar een plaats gaan waar discriminatie de regel is ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onzin. Iedereen kan het Sint-Pietersplein betreden en iedereen kan de Sint-Pietersbasiliek binnengaan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Oorspronkelijk bericht door lincoln
![]() Goh, ik zou met veel plezier mijn papieren inleveren voor een levenslange verblijf in mekka, man man je weet niet wat voor een eer dat is... Wel?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() I don't understand uuuuuuuuuuuuuuu.
![]() |
#33 | |
|
![]() 't Is nochtans nogal simpel: als dat zo'n enorm grote eer voor u is om naar Mekka te verhuizen, kunt ge daar toch direct naartoe emigreren en uw Europese papieren inleveren?
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 22 mei 2006 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben er nog nie geweest, maar Turkije schijnt een mooi land te zijn.
Schoolreisjes naar Mekka zijn wel dure aangelegenheden voor de ouders denk ik. Is het een vliegreis of dwingen ze die kinderen tot een tweedaagse busreis? Een bezoek aan de hollandse dijken lijkt me ook voor die kinderen leerrijker, waarmee ik niemand aanraad om rond de kerktoren te blijven fietsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Havana, naar Mekka kun je alleen als je moslim bent; "verboden voor ... ".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moslims worden met de dag extremistischer, ook in Europa. Hier bij ons zie je meer en meer van die ingepakte vrouwen rondlopen, met doeken van boven tot beneden. Net mummies. Als het al geen burka's toestanden zijn, want die zie je ook meer en meer in onze straatbeeld. Het discours van de politiek correcten is dat we moeten werken aan een betere integratie. Maar hoe integreer je mensen die niet willen integreren, steeds extremer hun vreemde en gewelddadige godsdienst beleiden, en dan nog op schoolreis gaan in middeleeuwse islamitische landen waar vrouwen worden gediscrimineerd en niet-moslims gesepareerd. De islamitische kinderen uit Nederland die ernaartoe gaan worden er gebrainwashed tot en met en komen nog extremistischer terug. Ofwel worden die kinderen op een normale manier geïntegreerd, dus zonder hoofddoeken en andere moslim onzin. Ofwel gaan ze naar fundamentalistische moslimlanden om hun geloof nog dieper in te gaan, maar dan moeten ze er ook blijven en niet terugkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]()
![]() |
#40 |
|
![]() Ik zie dat jullie naar mekka op reis willen gaan ?? Awel het is zeer gemakkelijk om naar ginder te gaan, naast de aanvraag voor een visum kun je ook naar "la centre islamic du brxl" gaan en daar paar woordjes zeggen zoals "ash hadoe an laa ilaaha illa laaho wa ash hadoe anna mo7ammadan rasoulo llah" en u krijgt een attest een klaar is kees, je kunt al met de volgende vlucht naar mekka gaan zo simpel is dat...
|
![]() |
![]() |